תרחיש: עצמה יהודית עוקפת את "ימינה" בכמות המנדטים

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

נהירה של בני הנוער המפדלניקי ובני הנוער החילוני, תוך מחאה סודית בתוך יסודות מערכת הבחירות וזאת לאחר שהרפורמי נפטלי בנדט נידה את איתמר בן גביר במשא ומתן, עולה כי המפלגה הימנית האמתית של האגף הימני במפה הפוליטיתהיא עוצמה היהודית

לבני הנוער אשר מלאו 18 והם רשאים להצביע בבחירות הבאות יש סימן ימני מובהק, הם מעדיפים את איתמר בן גביר ובני גופשטיין, אבי התנגדות ההתבוללות בעת החדשה, בכנסת מאשר את נפטלי בנד אשר הכניס את הרפורמים אל תוך נבכי הכותל.
הנהירה האדירה אשר מביאה את איתמר בן גביר לשיאים מכילה בתוכה את ה"זעם" של הצעירים שרואים באוזלת ידה של איילת שקד במשא ומתן שנוהל בצורה שלומאלית מול מפלגת עצמה יהודית.

בזמנו ראינו את פגלין עף מוקדם מדי כלפי מעלה ומתרסק לרסיסים אל תוך מפלגת הליכוד וכאשר לא נותר למוחים אפשרות להצביע והם מחפשים "עוגן" אנו עדים למגמה אדירה בקרב האוכלוסייה שמבקשת לנכס לעצמה את עצמה יהודית בכנסת.
אין ספק כי בנצי גופשטיין שקשריו עם חסידי חבד מביאים איתם עודף מנדטים לאור העובדה כי החבדניקים רואים באיילת שקד החילונית ובנדיקטוס הרפורמי בעיה הלכתית בבחירתם, החסידים של חבד מבינים כי יש לתעדף את איתמר בן גביר על פני "בנדיקטוס".

בסקרים פנימיים רואים כי הרבנים אשר מורים על בחירה במפלגה דתית, הנוער והחיילים דורשים לבחור עצמה היהודית וכן כאשר נגשים אל הנוער ה"חילוני" מבינים כי שם עצמה יהודית שולטת, מכך ניגזר כי במצב של תרחיש סביר עצמה יהודית תטפס מעל הבית היהודי של נפטלי בנט.

עצמה יהודית היא אלטרנטיבה ראויה לכל דבר ועניין ויש לכבד את תוצאות הבחירות ולהבין כי העם רוצה צדק יהודי.

כף

התצביעו כף?

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *