מנטרלים את המיינד קונטרול של גרטה א': התחממות גלובלית זה שם קוד לאאוגניקה וחיסול מליוני אפריקאים בידי כת הפדו של הנאורים

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

יצאנו למבצע נטרול התעמולה הירוקה של כת הפדו של הנאורים והדיפ סטייט. כרגיל האליטות מנצלות ילדים, ובמקרה של גרטה, ילדה עם אספרגר, כדי לקדם את התעמולה הירוקה שלהם המסתירה אינטרס של אאוגניקה, צמצום ופיקוח אוכלוסיה, וסדר עולמי סוציאליסטי חדש. הסרטון המתורגם הוא רק הראשון בסדרה שנביא לכם לנטרל את התעמולה.

להלן התוצאות כאשר קונים את התעמולה המנוונת של גרטה המנוהלת על ידי האליטות ומקודמת על ידי הדיפ סטייט וקרנות החברה האזרחית שלהם. ההשפעה היא גם במדינות המערב, אבל רצוי קודם כל להסתכל על מדינות באפריקה. בעוד ארגוני ה"צדק חברתי בר קיימא" מציגים את עצמם סך הכל יפי נפש, האמת מאחורי המעשים שלהם היא שהם אדיוטים שימושיים בעבור המדיניות האאוגנית של אליטת הסדר העולמי החדש. בסרט תוכלו לראות כיצד ארגוני הלחץ ה"צדק חברתי בר קיימא" לוחצים מלמטה ליישום המדיניות האאוגנית של ארגוני העל כמו האריסטוקרטיה הבריטית והבנק העולמי לאוגניקה. ההתעקשות שלהם שאפריקה לא תוכל להשתמש בנפט ופחם ובמשאבים הטבעיים שלהם (כפי שהם עושים גם לנו בישראל) בגלל שזה לא "צדק חברתי בר קיימא", ומכריחים את כל יבשת אפריקה במקום להשתמש בתחליפים המנציחים את העוני, הרעב והתמותה (כמו סולארי ורוח שהם בעלי הספק אפסי יחסית למשאבים שיש באפריקה). הדבר בעצם גורם למדיניות אאוגנית נגד יבשת אפריקה. ארגון המטרייה של הארגונים הסביבתיים הוא ה WWF של האריסטוקרטיה הבריטית המאמינה באאוגניקה. בדיקה פשוטה מגלה שגרינפיס מתפקדים כזרוע הפעולה הישירה והאקטיביסטית של ארגון ה WWF שהקים אביו של הנסיך צ'ארלס לעיל, מלך פיליפ, יחד עם מקים בילדרברג הנסיך ברנהרד (יו"ר הראשון היה ג'וליאן האקסלי האוגניקן הידוע!). "לו יכולתי להיוולד מחדש, הייתי רוצה לחזור לכדור הארץ כוירוס קטלני כדי לצמצם את אוכלוסיית העולם"חושבים שזה הכל? ההתעקשות של הארגונים הללו לא למכור אורז צהוב ובוגי מזון אחרים אשר אינם עומדים בטהרה האורגנית שלהם, הביאו לעוד מיליונים של מתים. ויש עוד דוגמאות אינספור שהביא בהמשך. ^ הנסיך פיליפ, דוכס אדינבורג, בונה חופשי. (מתוך ההקדמה לספר "If I Were an Animal").

Posted by ‎קונספיל‎ on Sunday, September 29, 2019

להלן התוצאות כאשר קונים את התעמולה המנוונת של גרטה המנוהלת על ידי האליטות ומקודמת על ידי הדיפ סטייט וקרנות החברה האזרחית שלהם.

ההשפעה היא גם במדינות המערב, אבל רצוי קודם כל להסתכל על מדינות באפריקה.

בעוד ארגוני ה"צדק חברתי בר קיימא" מציגים את עצמם סך הכל יפי נפש, האמת מאחורי המעשים שלהם היא שהם אדיוטים שימושיים בעבור המדיניות האאוגנית של אליטת הסדר העולמי החדש.

בסרט תוכלו לראות כיצד ארגוני הלחץ ה"צדק חברתי בר קיימא" לוחצים מלמטה ליישום המדיניות האאוגנית של ארגוני העל כמו האריסטוקרטיה הבריטית והבנק העולמי לאוגניקה. ההתעקשות שלהם שאפריקה לא תוכל להשתמש בנפט ופחם ובמשאבים הטבעיים שלהם (כפי שהם עושים גם לנו בישראל) בגלל שזה לא "צדק חברתי בר קיימא", ומכריחים את כל יבשת אפריקה במקום להשתמש בתחליפים המנציחים את העוני, הרעב והתמותה (כמו סולארי ורוח שהם בעלי הספק אפסי יחסית למשאבים שיש באפריקה). הדבר בעצם גורם למדיניות אאוגנית נגד יבשת אפריקה.

ארגון המטרייה של הארגונים הסביבתיים הוא ה WWF של האריסטוקרטיה הבריטית המאמינה באאוגניקה.

בדיקה פשוטה מגלה שגרינפיס מתפקדים כזרוע הפעולה הישירה והאקטיביסטית של ארגון ה WWF שהקים אביו של הנסיך צ'ארלס לעיל, מלך פיליפ, יחד עם מקים בילדרברג הנסיך ברנהרד (יו"ר הראשון היה ג'וליאן האקסלי האוגניקן הידוע!).

"לו יכולתי להיוולד מחדש, הייתי רוצה לחזור לכדור הארץ כוירוס קטלני כדי לצמצם את אוכלוסיית העולם"

חושבים שזה הכל? ההתעקשות של הארגונים הללו לא למכור אורז צהוב ובוגי מזון אחרים אשר אינם עומדים בטהרה האורגנית שלהם, הביאו לעוד מיליונים של מתים. ויש עוד דוגמאות אינספור שהביא בהמשך.

^ הנסיך פיליפ, דוכס אדינבורג, בונה חופשי. (מתוך ההקדמה לספר "If I Were an Animal").

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה אחת

  1. אני 2019-10-01

    למה אן התייחסות לעובדה שהמושג השקרי "התחממות גלובלית" הומצא כדי להסתיר את העובדה שהאליטות מהנדסות את האקלים?! יש הינדוס מאסיבי של מזג האויר ברוב העולם. וכן… מרססים במתכות כבדות, כימיקלים, ואלוהים יודע מה…

    הריסוסים הם לסיבות שונות, שחלקן יכול אולי לשכנע כמה אנשים שזה בסדר שהם עושים את זה. הנה לינק לשיחה עם מדען בנאסה שמודה שהם מרססים את השמיים ושזה לא סילוני מטוסים כמו שבתשקורת מנסים לשכנע אהבלים אחרים
    http://yournewswire.com/nasa-admit-to-spraying-americans-with-poisonous-
    chemtrails/