החלטורות בביתר ירושלים חוצות את גבול הטעם הסביר, והפעם – תחזרו לרוסיה.

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

אין ספק כי אשף השיווק החוגגן מבית וגן מביא את ביתר ירושלים לשיאים בנושא חלטורה ברשת.

תראו מה רשמו באתר של ביתר

סוצי

ככה הנהלת ביתר פתחה את הפוסט שלה כאשר היא מציבה רף של 500$ לטיול בקומבינה עם חברת נסיעות שיתכן ולה ולהנהלת ביתר ישנם קשרים עסקים תוך שהיא מטיבה, לכאורה, עם גורמים בכירים במערכת.

בחיפוש קצר באתר הרשת גלינו כי נסיעה לסוצי עולה 188$ (רק טיסה – האוכל שם זול) במקרה החריג של העניין ובאותם תאריכים שהחוגגן מבית וגן יצר כהטבה בכרטיס ביתריסט.

חלטורה

מסתבר כי החלטורות של ביתר ירושלים חוצות את המציאות ומישהו שם חושב שהאוהדים טיפשים מספיק שלא לקלוט כי החבילה של הבתריסט לוקה בחסר, והעסקה אייך אומרים לא בדיוק ברף הנכון של רמת ההטבה, בקיצור, עוד סיבוב מבית מדרשו שף אשף האשליות.


ברזולוציות של כלכלה ניתן לומר כי כרטיס ביתריסט לא הביא הפעם את העסקה של החיים, למעשה הוא אפילו לא בדיוק שבר תרשת, אם אתם רוצים באמת הטבה אמיתית הדבר הנכון ביותר הוא לבקש ערבות כספית על החזר המנוי בשנה הבאה, להזכירכם הנהלת ביתר הבטיחה החזר של 30% מהכסף באם ביתר לא תעפיל לאחד ממפעלי אירופה.
84000 מנויים בעלות של מעל 1000 ש"ח למנוי זה אומר החזר סביר של מעל 300 ש"ח לאוהד מה שמביא אותנו אל המספר 2,500,000 שקל החזר כספי לכלל האוהדים (300 ש"ח כפול 8400 מנויים), מעניין שהבקרה התקציבית לא בקשה ערבויות גם על זה.


"אינני רוצה להאמין כי יש באנושות הבדלי דרגות. לעולם לא אעבוד יחד עם אנשים, המוכנים לשעבד את דעותיהם לדעותי. יצרתי לי את האשליה, שהעולם מורכב מנסיכים, ואינני רוצה לקפח את אמונתי ברעיון זה." ~ מתוך נאום בוועידת הצה"ר, ספר "נאומים", עמוד 153

זאב ז'בוטינסקי

ביתריסט

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *