כך התקשורת הבולשביקית הרדימה את מצביעי הימין ודרבנה את הערבים להצביע

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

בשקט בשקט לאחר הבחירות אנו עדים למסע הציד שנעשה בכתב ערוץ 13 אלי לוי בכך שביקש להביא לידיעת הצופים כי הערבים רצים לקפליות ואבו מאזן מממן הסעות מכל רחבי ישראל ישירות את הכפרים על מנת לשנות את המפה הפוליטית בישראל

בשנת 2015 הכריז ראש הממשלה כי הערבים רצים לקלפיות, זה נכון ביותר לאור ההוראה שנתן אבו מאזן לערבי ישראל באותו יום בחירות, רק שהפעם התקשורת עשתה מניפולציה מקדימה ופמפמה כי נתניהו צועק גוואלד ובכך הרדימה את השטח, העדות שהביא לי לוי אל חדרי החדשות הייתה יכולה לבצע מהפכך, אבל אלי לוי חשש לקבל מכות וברח עם משטרה.

אלי לוי קם ביום בוקר רגיל – יום בחירות בדמוקרטיה הישראלית, כאשר הוא מגיע לקלפי בשעות הבוקר הוא רואה תורים ארוכים מאוד שאינם ברורים וכאשר התור אינו נגמר וממשיך להתקיים שעות על גבי שעות הוא מבין כי יש יד מכוונת אשר מביאה את כל הערבים אל הקלפי עם אוטובוסים מכל רחבי הגדה.
כאשר אלי לוי בירר עם העמיתים שלו כי יש מגמה ברורה של ערבים בקלפיות הוא הבין שזה לאורך כל רחבי הגדה, בערוץ 12 מיהרו למסמס את ההודעה ובערוץ 11 פשוט העלימו את ההודעה, אלי לוי דיווח על המגמה ומיד הותקף.

איילה חסון הבינה כי מרדימים את בוחרי הימין בכוונת מכוון והיא הוציאה הודעה כי הליכוד בצרות אל מול הנתונים שמגיעים, ונתנהו הבין את הרמז ופצח במחול שידורים אך ללא הואיל כי התקשורת שיקרה על בוחרי הימין.

עד לשעות הערב המאוחרות כולם היו רדומים בתוך הארץ, הערבים עפו על הקלפיות כאילו אין מחר בכמויות שלו נחזו מעולם ובכספים שפוזרו לאנשים על מנת לעודד אותם להצביע, אנשים העבירו שטרות של כסף לבוחרים על מנת שיהיה לה דלק להגיע אל הקלפי, נהגי אוטובוסים קילו ארוחות שחיטות וקפה בכמויות שבסוף ההליך הם עוד לקחו לח'ברה שלהם בסוף היום, הערבים כל כך רצו לקלפיות עד אשר התקשורת נאלצה לפברק עימותים בתוך הארץ על מנת להצניע את התורים הארוכים אשר היו בקלפיות הערביות.

ובשידורים של הערבים הסגנון היה כל כך ברור, שידורי המהפכה של החכים הערבים בשילוב עצימת העין של העיתונים בארץ הביאה את הימין הישראלי לקריסה תודעתית כפי שהם עשו עוד בימי גולדה.

הכתב אלי לוי קיבל בליץ של איומים, החברים שלו מהשמאל גינו אותו ואיימו עליו, האיש חדש בודד ולא היה לו עם מי לחלוק, השוטרים הוציאו אותו מהקלפי לאחר שהעביר תמונה של התורים ובכך הושתקה המזימה בזמן אמת.
אין ספק כי התקשורת הבולשביקית חסרת מעצורים ואלימה ביותר כלפי האוכלוסייה היהודית במדינת ישראל, גם אחרי 70 שנה האלימות מצד השמאל היא בגדר חיסול חופש הדיבור.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *