׳דגלים אדומים׳ או ׳דגלים כוזבים׳? – אירועי הירי ההמוני בארה״ב

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

שני אירועי ירי המוני התרחשו בארה״ב כיממה לאחר הדיווח הזה:

דיווח ב״חדשות יאהו״ מה-1 באוגוסט על עלון מודיעין פנימי שנכתב על ידי לשכת פניקס של ה-FBI [מאי 2019] והגיע לידי המערכת, חושף כי בלשכה מגדירים תיאוריות קונספירציה ידועות בשנים האחרונות כמקורות לטרור פנים וקיצוניות:

תנועת ״QAnon״, ״פיצהגייט״ תיאוריית ״ממשלת הכיבוש הציוני״ האמינה באופן נרחב על ידי אנשי העליונות הלבנה, תיאוריית "ניצבי משברים" של סנדי הוק, ו״קונספירציות של הסדר העולמי החדש״, בין תנועות שוליים אחרות.

אנטיפה לא 😉

Yahoo Exclusive: FBI document warns conspiracy theories are a new domestic terrorism threat

נתחיל מסיכום שני אירועי ירי המוני בארה״ב: השמאל שולט בשיח, השמאל מנצח:

אז מה קרה שעברו בתקשורת מ״עליונות לבנה״ ל״טרור לבן״?

שני אירועי ירי המוני, אחד בוצע לכאורה ע״י איש ״ימין קיצוני״ [טרור עליונות לבנה, טראמפ מסית, יש! להוריד את הנשק מהאזרחים!] ואז הגיע השני שבוצע ע״י ״שמאל קיצוני״ [שיט, מחשבים מסלול מחד״ש… טרור לבן!!! פרופיילינג! אדם לבן רע! להוריד את הנשק מהאזרחים!]

ולעובדות:

במקרה הראשון, המכונה ״ימין קיצוני״

היורה השאיר מניפסט באינטרנט הכתוב בשפה אומנם גזענית כשהוא מתאר "פלישה היספנית לטקסס" ו"החלפה תרבותית ואתנית שהביאה הפלישה." אבל…, בתוך הטקסט, היורה חושף בכמה הערות את זהותו הפוליטית האמיתית של אקופשיסט ופיון של אג׳נדה 21:

המניפסט של המחבל האקופשיסט והפיון של אג׳נדה 21

מניפסט, שעל פי החשד הועלה על ידי פטריק קרוסיוס, היורה באל פאסו, טוען כי הוא פועל, בין היתר, להגנת הסביבה.

"אורח החיים האמריקני מעניק לאזרחים שלנו איכות חיים מדהימה. עם זאת, אורח החיים שלנו הורס את הסביבה של ארצנו. החורבן של הסביבה מייצר עומס אדיר על הדורות הבאים"

"תופעה זו מצטיירת בצורה מבריקה בקלאסיקת בת העשורים 'הלורקס'", כתב קרוסיוס, תוך ציטוט סיפור ילדים המשמש בדרך כלל כטקסט בידי אנשי איכות הסביבה.

"המים הטריים מזוהמים מפעילות חקלאית וקידוחי נפט. תרבות הצריכה מייצרת אלפי טונות של פסולת פלסטית ופסולת אלקטרונית מיותרות ומיחזור כדי להאט זאת כמעט ואינו קיים"

"אנו אפילו משתמשים בשווי של אלוהים יודע כמה עצים במגבות נייר פשוט כדי לנגב מים מהידיים שלנו. כל מה שראיתי ושמעתי בחיי הקצרים הביא אותי להאמין שהאמריקני הממוצע אינו מוכן לשנות את אורח חייו, גם אם השינויים רק גורמים לאי נוחות קלה. הממשלה לא מוכנה להתמודד עם סוגיות אלה מעבר להבטחות ריקות מכיוון שהם בבעלות תאגידים."

"תאגידים שאוהבים הגירה מכיוון שיותר אנשים פירושו שוק גדול יותר למוצריהן. אני רק רוצה לומר שאני אוהב את תושבי המדינה, אבל לעזאזל, רוב האנשים פשוט אתם עקשנים מכדי לשנות את אורח החיים שלכם. הצעד ההגיוני הבא הוא לצמצם את מספר האנשים באמריקה המשתמשים במשאבים. אם נוכל להיפטר ממספיק אנשים, אז אורח חיינו יכול להיות בר-קיימא יותר."

Frontpage Magazine: El Paso Shooter Wanted To Kill People To Save Environment


ואז חלק נוסף בריטואל הקבוע:
ההתאמות וההעלמות ברשת ע״י צוות הסניטרים של הדיפ סטייט

יש גם מי שדואג להחליף את המידע ברשת … כמו במקרה הזה שבעמוד הפתיחה ״MyLife״ של היורה פטריק קרוסיוס מיד לאחר הירי בשבת: מדמוקרט לרפובליקני – בעמוד שנוצר לאחר הירי…

Gateway Pundit: Leftists Change Shooter Patrick Crusius’s MyLife Page after Saturday Shooting from Democrat to Republican — Page Created After Shooting!

במקרה השני, המכונה ״שמאל קיצוני״

בעמוד הטוויטר של היורה, הוא תיאר את עצמו כ"מעריץ אנימה / מטאל-ראש / שמאלני / אני הולך לעזאזל ואני לא חוזר." הוא כתב בטוויטר שהוא היה מצביע בשמחה בעד אליזבת וורן, שיבח את השטן, היה מוטרד מתוצאות הבחירות לנשיאות 2016, והוסיף, "אני רוצה סוציאליזם, ולא אחכה שהאידיוטים יגיעו סוף סוף להבנה." כמובן תומך באנטיפה. הציוצים שלו עסקו גם בפרלנד, פלורידה, 9/11 ועוד.
הציוץ שלו על ניצחון הבחירות של דונלד טראמפ:

2016Electionin3Word This is bad#

Heavy: Connor Betts: 5 Fast Facts You Need to Know

The Post Millenial: The Dayton terrorist was a self-described “leftist” and Antifa supporter 

כן, והנה ראש ה-FBI המודח והמגה-מושחת, קומי מקשקש נגד טראמפ ו״העליונות הלבנה״ והשנאה ושאר ירקות… אגב, שני אירועי הירי באו בדיוק בעיתוי שגילו לנו שה-FBI של קומי השמיד ראיות עבור הילארי קלינטון.

Breitbart: James Comey: Trump ‘Lifts the Control Rods’ on American White Supremacy

בואו נראה מה בדיוק נחשף ממש בסמוך לשני אירועי הירי ההמוני:

תזכורת:

זה היה ה- FBI אשר השתמש ב- ״BleachBit״ למחיקה טוטאלית של השרת של הילארי קלינטון כך שלעולם לא ניתן יהיה לגשת למידע בעתיד והשתמש בפטישים כדי לרסק את הטלפונים הסלולריים המעורבים.

אחרי מאבק משפטי של שנים, המרכז האמריקני למשפט וצדק [ACLJ], קיבל מהממשלה עותקים של הסכמי החסינות הנוגעים לשריל מילס והיתר סמואלסון בשערוריית הדואר האלקטרוני:

זה היה ה- FBI אשר השתמש ב- ״BleachBit״ למחיקה טוטאלית של השרת של הילארי קלינטון כך שלעולם לא ניתן יהיה לגשת למידע בעתיד והשתמש בפטישים כדי לרסק את הטלפונים הסלולריים המעורבים.

במילים אחרות, ה- FBI ומחלקת המדינה השתתפו בהשמדת הראיות. למעשה, זה מהווה קנוניה בין מחלקת המשפטים של אובמה (תחת פיקודה של לורטה לינץ') לבין ה- FBI המונהג על ידי קומי בכדי לחפות על פשעיה של קלינטון.


Frontpage Magazine: NEW EVIDENCE UNVEILS DISTURBING FACTS ABOUT HILLARY'S EMAIL SCANDAL

תזכורת 2:

קומי ניהל "מבצע חשאי" נגד הנשיא טראמפ ושתל סוכן בתוך הבית הלבן

המפקח הכללי של מחלקת המשפטים, מייקל הורוביץ, יגיש בקרוב דו"ח עם ראיות המצביעות על כך שקומי הטעה את הנשיא. אפילו כשהוא הבטיח שוב ושוב לטראמפ שהוא אינו מטרה, ראש ה-FBI לשעבר, קומי, ניסה בסתר לבנות תיק קנוניה נגד הנשיא, בזמן שפעל כסוכן חוקר.

שני פקידים אמריקנים תדרכו את חקירת המפקח הכללי על התנהלות בלתי הולמת אפשרית של ה- FBI אמרו כי קומי למעשה "ניהל מבצע חשאי נגד" הנשיא, החל מ"תדרוך בטחוני "פרטי שהעניק לטראמפ שבועות ספורים לפני השבעתו. הם אמרו כי הורוביץ בחן הודעות טקסט של ה- FBI ברמה גבוהה ותקשורת אחרת המצביעים על כך שקומי ביצע למעשה "הערכת הריגול הנגדי" על טראמפ במהלך אותה ישיבה בינואר 2017 בניו יורק.

בנוסף להוספת הערות על פגישותיו ושיחות הטלפון עם טראמפ לתיק הרשמי של ה- FBI, היה לקומי סוכן בבית הלבן שדיווח חזרה למטה ה- FBI על טראמפ ועוזריו, על פי גורמים אחרים המעורים בנושא.

למרות שקומי נקט בפעולות רבות בעצמו, הוא לא עבד לבד. אחד המוקדים בחקירתו של הורוביץ הוא התדרוך הפרטי, מה-6 בינואר, 2017, בו עדכן קומי את הנשיא הנבחר בניו יורק על חומר בדוסייר שהוזמן על ידי הדמוקרטים שהוכן על ידי קצין המודיעין הבריטי לשעבר כריסטופר סטיל.

דיווחים על אותה פגישה שימשו ימים לאחר מכן את BuzzFeed, CNN וכלי תקשורת אחרים ככותרות חדשותיות כדי לדווח על הטענות הבלתי ניתנות לאימות של הפייק דוסייר.

הפגישה של קומי עם טראמפ התקיימה יום אחד לאחר שראש ה- FBI נפגש במשרד הסגלגל עם הנשיא אובמה וסגן הנשיא ג'ו ביידן כדי לדון כיצד לתדרך את טראמפ – פגישה בה השתתף היועצת לביטחון לאומי סוזן רייס, המזכיר לביטחון הפנים ג'ה ג'ונסון, סגנית התובעת הכללית סאלי ייטס וראש המודיעין הלאומי ג'יימס קלפר, שהתעתד לעבוד ב- CNN.

# **קומי ניהל "מבצע חשאי נגד" הנשיא טראמפ ושתל סוכן בתוך הבית הלבן**המפקח הכללי של מחלקת המשפטים, מייקל הורוביץ, יגיש בקרוב דו"ח עם ראיות המצביעות על כך שקומי הטעה את הנשיא. אפילו כשהוא הבטיח שוב ושוב לטראמפ שהוא אינו מטרה, ראש ה-FBI לשעבר, קומי, ניסה בסתר לבנות תיק קנוניה נגד הנשיא, בזמן שפעל כסוכן חוקר.שני פקידים אמריקנים תדרכו את חקירת המפקח הכללי על התנהלות בלתי הולמת אפשרית של ה- FBI אמרו כי קומי למעשה "ניהל מבצע חשאי נגד" הנשיא, החל מ"תדרוך בטחוני "פרטי שהעניק לטראמפ שבועות ספורים לפני השבעתו. הם אמרו כי הורוביץ בחן הודעות טקסט של ה- FBI ברמה גבוהה ותקשורת אחרת המצביעים על כך שקומי ביצע למעשה "הערכת הריגול הנגדי" על טראמפ במהלך אותה ישיבה בינואר 2017 בניו יורק.בנוסף להוספת הערות על פגישותיו ושיחות הטלפון עם טראמפ לתיק הרשמי של ה- FBI, היה לקומי סוכן בבית הלבן שדיווח חזרה למטה ה- FBI על טראמפ ועוזריו, על פי גורמים אחרים המעורים בנושא.**למרות שקומי נקט בפעולות רבות בעצמו, הוא לא עבד לבד. אחד המוקדים בחקירתו של הורוביץ הוא התדרוך הפרטי, מה-6 בינואר, 2017, בו עדכן קומי את הנשיא הנבחר בניו יורק על חומר בדוסייר שהוזמן על ידי הדמוקרטים שהוכן על ידי קצין המודיעין הבריטי לשעבר כריסטופר סטיל. **דיווחים על אותה פגישה שימשו ימים לאחר מכן את BuzzFeed, CNN וכלי תקשורת אחרים ככותרות חדשותיות כדי לדווח על הטענות הבלתי ניתנות לאימות של הפייק דוסייר.הפגישה של קומי עם טראמפ התקיימה יום אחד לאחר שראש ה- FBI נפגש במשרד הסגלגל עם הנשיא אובמה וסגן הנשיא ג'ו ביידן כדי לדון כיצד לתדרך את טראמפ – פגישה בה השתתף היועצת לביטחון לאומי סוזן רייס, המזכיר לביטחון הפנים ג'ה ג'ונסון, סגנית התובעת הכללית סאלי ייטס וראש המודיעין הלאומי ג'יימס קלפר, שהתעתד לעבוד ב- CNN.מקור הידיעה: [https://www.realclearinvestigations.com/articles/2019/07/22/comey_under_scrutiny_for_own_inquiry_and_misleading_trump_119584.html](https://www.realclearinvestigations.com/articles/2019/07/22/comey_under_scrutiny_for_own_inquiry_and_misleading_trump_119584.html)

Posted by Iris Israel on Tuesday, July 23, 2019

Real Clear Investigations: Justice Dept. Watchdog Has Evidence Comey Probed Trump, on the Sly

תזכורת 3:

השבוע היו אמורים להשתחרר לפרסום מסמכים מסמרי שיער

מדובר בשחרור מסמכים שהתעכב חודשים רבים [מאז אפריל], ולא ברור מה מכל אלה ישתחר ובאיזה סדר:

״הפניות פליליות״, ״חקירת ביל בר״, ״דו"ח הורוביץ״, ״דו"ח הובר״, ״שחרור עדויות בדלתיים סגורות״, ״בקשות FISA״, ״כנופיית השמונה״,״דוחות 302״, ״קנוניה אוקראינה/דמוקרטים״ ועוד.דיגנובה מסביר שהתובע ביל בר והחוקר ג׳ון דורהם מתקדמים מהר מאד בחקירה.

# **ג'ו דיגנובה: השבוע ישוחררו לפרסום המסמכים **????????????מדובר בשחרור מסמכים שהתעכב חודשים רבים [מאז אפריל], ולא ברור מה מכל אלה ישתחר ובאיזה סדר:״הפניות פליליות״, ״חקירת ביל בר״, ״דו"ח הורוביץ״, ״דו"ח הובר״, ״שחרור עדויות בדלתיים סגורות״, ״בקשות FISA״, ״כנופיית השמונה״,״דוחות 302״, ״קנוניה אוקראינה/דמוקרטים״ ועוד.דיגנובה מסביר שהתובע ביל בר והחוקר ג׳ון דורהם מתקדמים מהר מאד בחקירה.

Posted by Iris Israel on Monday, July 29, 2019

דפוס חשוד החוזר על עצמו הוא רצף ׳כישלונות׳ של ה-FBI בהקשר למניעת אירועי ירי המוני, למרות הדגלים האדומים הרבים המונפים.

נשאלה השאלה, לאור החשיפות על הדיפ סטייט מאז נבחר טראמפ, האם סוכני FBI בעצם מגייסים קיצוניים/מעורערים בנפשם במדיה החברתית במטרה להפעילם ברגע הנדרש לבצע פיגועי ״ירי בודדים״ מהונדסים?

לא חסרות מטרות אפשריות:

מעבר למטרות העל של קידום אג׳נדה נגד אחזקת נשק בידי אזרחים ויצירת כאוס שיוביל לדרישה ליד קשה שתחזיר את הביטחון ״מלמטה״, יש גם מטרות משנה כגון שינוי השיח והסחת דעת, קידום מטרות פוליטיות ע״י מיקוד ב״אוכלוסית קורבן״ (יהודים, מוסלמים, מסתננים, להט״ב וכו), סגירת פלטפורמות חברתיות/ חסימת משתמשים, רדיפת קבוצות פוליטיות ועוד.

כתבנו על זה בעבר:

נתחיל במובן מאליו והוא ההבנה שקיימים נסיונות הפחדה של הדיפ סטייט במטרה לפרק את האזרחים מנשקם. הנושא  מוכר לנו ומחייב אותנו להתייחס בחשדנות לכל פיסת אינפורמציה: בין אם מדובר בהזדהות וקשרים עם ״תנועות ההתנגדות״ (רזיסטאנס) או עם האלט-רייט (לפי דיווחים של הליגה נגד השמצה שמאוחר יותר הוכחשו), המטרה לפרק את הנשק מהאזרחים היא זו הקוטפת את הפירות.

״מקורות ברשויות אכיפת החוק סותרים את הדיווחים כי היורה בבית הספר קשור לקבוצה לאומנית לבנה״

בכתבה שלנו דיווחנו לכם שה-FBI קיבל התרעה על כוונת היורה בבית ספר בפלורידה חודשים רבים לפני ביצוע הטבח.

מסתבר שלאותו ״פספוס״ של ה-FBI יש דפוס החוזר על עצמו.

אירועי הירי ההמוניים ביומיים האחרונים גם עוקבים אחר אותו דפוס קבוע וגם התרחשו שעות לאחר החשיפות השערורתיות, סביב ה- FBI אשר קשר קשר עם הילראי קלינטון וממשל אובמה כדי להשמיד את הכוננים הקשיחים של הדוא"ל כאמצעי לחיסול כל עדות לפשעיה של הילרי קלינטון.

כעת ידוע כי ראש ה- FBI לשעבר, ג'יימס קומי, ניהל מספר מבצעים פליליים בכדי להפליל את אנשי טראמפ, תוך שהוא מנקה את נציגי ממשל אובמה כחלק ממזימת הדיפ סטייט להביס את הנשיא טראמפ ולהגדיר את תומכיו כאיום טרוריסטי מבית.

תחת ממשל אובמה וג'יימס קומי, ה- FBI עבר רדיקליזציה והפך לנשק בידי המפלגה הדמוקרטית, וכל זאת תוך כדי כיסוי כל החומר הראייתי לביצוע פשעים ואף בגידה של הממשל הקודם.

ה- FBI מנהל מבצע פסיכולוגי מאסיבי ומתואם שמטרתו לעשות דמוניזציה לכל תומכי טראמפ, לצייר מסתננים בלתי חוקיים כקורבנות ואף להביא להתקוממות חמושה המונית בהנהגת מחבלי אנטיפה.

הדיפ סטייט יודע שהוא עומד להיחשף על ידי טראמפ, דורהאם וויליאם באר, ולכן הוא מנסה כל דרך אפשרית לשלוט במוחם של ההמונים ולתאר את תומכי טראמפ כאויבי החברה.

עכשיו תראו מה הוועדה לביטחון פנים בקונגרס מפרסמת:


ברייקינג:
יו"ר הביטחון הלאומי, תומפסון וחבר הקונגרס רוג'רס, שלחו מכתב לבעלים של ״8chan״ ג'ים ווטקינס בדרישה שיתייצב בפני הקונגרס ויענה על שאלות על התכנים הקיצוניים של האתר.

וכמובן….

איגוד סוכני ה- FBI, המייצג יותר מ- 14,000 סוכנים פעילים ולשעבר, קרא לקונגרס ביום שלישי להפוך את הטרור המקומי לפשע פדרלי.

The Hill: FBI Agents Association calls on Congress to make 'domestic terrorism' a federal crime

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *