מדוע המדינה מאפשרת למשטרה להתפרע על האזרחים בנושא שימוש בסלולר

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

מדינת ישראל מכה את אזרחיה בעשרות אלפי דוחות הגובים סכומי עתק מהמשתמשים בטלפון בעוד היא עצמה אינה מחייבת פתרון מונע כמו האפוד הזוהר

כאשר האזרחים היו עומדים בצד הדרך בשולי הכביש החליטה מדינת ישראל כי הדבר אסור ומסוכן לשוהים בכביש, מדינת ישראל למעשה אוסרת על עצירה בכביש, אך כאשר ישנה תקלה ואין מנוס מלעצור בצד הכביש המדינה מחייבת החזקה של אפוד זוהר צהוב ולבישתו כאשר אדם שוהה בצד הדרך – אם אין לך אפוד זוהר אז לא תעבור טסט.

נשאלת השאלה מדוע מדינת ישראל מאפשרת מעבר של טסט לכל רכב גם כאשר אין לו מתקן לטלפון נייד אשר היה מונע את השימוש בסלולר בזמן נסיעה, דבר אשר עולה כחמישים ש"ח במתקן זניח ומונע את התפרעות השוטרים בכבישים כנגד האזרחים.

באם המדינה תחוקק חוק שכזה כל הרכבים, בעיקר הישנים יאלצו להתקין מתקן פשוט בעלות זניחה אשר תמנע את קבלת הדוח והנקודות הנלוות להם ובכך האזרח הפשוט יאלץ לקבל את המצב כי המתקן אשר מוטמע ברכבו יאלץ אותו להשתמש בו.

זה לא שהשאלה לא עלתה באחד המקומות, והתשובה אשר ניתנה הייתה יותר מגעילה (אין מילה אחרת) מכלל התשובות אשר נזרקו אל חלל האוויר, והתשובה הפשוטה כי כסף, רק כסף שנגבה מהנהגים הסוררים הוא זה שמניע את נושאי המשרה מלהכיל את החיוב להחזיק מתקן שכזה בכל רכב, וגם כאן נהגים אשר נאלצו להשתמש בסלולר שלהם במצב חירום קיבלו דוח וכפי שנאמר מקודם, במצב חירום גם עוצרים בצד הכביש.

אם המצב כל כל מסוכן וכל כך חמור, לא ברור מדוע המדינה מציבה שוטרים על גשרים, באוטובוסים, מצלמות ניידות, שוטרים על אופנועים, שוטרים סמויים ועוד הרבה מאוד קונסטלציות של שיטור יתר ש"משה נוסבאום" מעולם לא יגנה.


כמה כסף מוציא משטרת ישראל באמצעי אכיפה נגד השימוש בסלולר ומדוע היא לא פותרת את הבעיה מהשורש, התשובה נעוצה במאזן הכנסות הכספים מדוחות.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *