בני גנץ שילם מאות אלפי שקלים מכספי ציבור לחברת חקירות

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

מדוע בני גנץ שכר חברת חקירות יוקרתית אשר העמיסה את כל המידע על שלל גרורותיו והחלה לבצע אקט של פעולה סיכול בטחוני וכפי שגנץ תמיד אמר "אני את האויבים שלי הורג" ומה אם הוא האוייב שבפנים?

מאיפה הכסף הרב אשר נשפך אל חברת החקירות הסודיות שיאיר לפיד לא שמע עליה אשר אשר צפה במהדורת השבט הלבן ושם נאמר לו במפורש, חבוב, אתה על הגריל, לפיד ההמום מחוסר השיתוף שלו הבין כי הוא סומן כמו בימי האקציות של גרמניה, הרי השילוב של הח'ברה האלה בתוך הרייך הניב להם חיים עד היום.

מי שמכיר את הבסיס של הרמטכלים יודע כי הפעולה הזאת הייתה תמיד, בזמנו גבי אשכנזי חתר עמוק עד אשר הוציא את מסמך הר פז שעד היום לא ברור מי שזר אותו, למרות שקונפילים רבים הצביעו בזמנו על שמעון פרס, ובכל זאת גם היום כאשר אנו רואים כי החבריה העליזה הזאת יושבת ביחד אין ספק כי יש פה חצר ביזנטית.

במרחץ הדמים הפוליטי אשר עתיד התחולל בקרוב אתם תבינו מזה ריב של אלו אשר חלק משרידות משפחתם הייתה הקרבה עמוקה של משפחות רבות אחרות, דבר זה לא זר לאוזניים "מזרחיות" שמבינות כמה חשוב היה להיות ביחד ולא לחוד, בניגוד לאחים המתבוללים מאירופה, ועד היום ה DNA הזה מוביל את החבורה וכנראה שגם עוד דור דבר לא יעזור.

אם גנץ שילם מכספי המפלגה האם דבר זה ניתן לו כהוראת שעה? או שנץ שילם מכספו האישי על מנת להשאיר את "התחת שלו במים" הרי ברור שאם זה כספי המפלגה מדובר כלל בכספי ציבור, ואם זה כספי ציבור על היועמ"ש להיכנס לתמונה בצורה מידית ולבדוק האם ניתן להשתמש בכספי ציבור למגר חפרפרת.

לפי הנאמר בחדרי הקנוניות, גנץ בכלל שכלל את השיטה של הלבנת כספים, כי אין חפרפרת ואם יש כלל לא מצאו אותה ולא ניראה שחיפשו, ובעצם התשלום לחברת החקירות נדמה כי היה שם דיל אחר, איזה דיל .. נו, שלא יתחילו גם לחקור עלינו..

כסף רב שולם לגורמים שלא היו כלל צריכים לקבל כסף, מספיק לדבר עם מספר קטן ומצומצם של עיתונאים ולהבין מי בדיוק מדבר, והאוזן של ומי בדיוק לא שומעת, טכנית, כולם אומרים שגנץ עצמו מדליף, ואם כך הדבר מדוע הוא טרח לשלם כל כך הרבה כסף?

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *