סמוטריץ הטלפון הנייד של האזרח יחובר למערב התחבורה הארצי

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

הבוקר הודיע שר התחבורה סמוטריץ בתוכנית של קלמן ברשת ב' כי הוא יאפשר חיבור של הנייד הפרטי של כל אזרח אל תוך מרחב התחבורה הארצי ובכך נוכל לדעת האם האזרח מצוי על האוטובוס, "לשאלה האם זאת מהפכה?" ענה "בהחלט!"

עם חילופי שר התחבורה ישראל כץ נפתחו תוכניות מגירה ישנות אשר השר כץ לשעבר הגדיר אותם כ"תקרה" שלו בעוד שזה ה"רצפה" של סמוטריץ ולמעשה סיכם "התקרה שלי זה הרצפה שלו", כץ יודע מה הוא אומר, הוא מבין שסמוטריץ והאח הגדול הולכים לעשות עסקים.



סמוטריץ מתכוון להכניס אל המרחב האינטרנטי את הטלפון הנייד הפרטי ולמעשה לאפשר למערכת שיש באוטובוס לזהות את הנייד ובעלו ובכך למדוד את כמויות הנסיעה של האזרח והמקום אשר אליו הוא נוסע ועוד שלל פרטים שאין לדעת מה ביניהם ובין נושא התחבורה.

כמו כן, מעבר לאפליקציות אשר מודיעות לך היכן יש מונית או היכן האוטובוס שלך מצוי עכשיו המערכת תחובר ישירות ותוזן ישירות מתוך הנייד הפרטי וגם מערך התחבורה יתואם בהתאם, כלומר, אם יש משחק כדורגל מערך התחבורה יזהה את ההתכנות של הקהל ויותאם לכמויות אשר עומדות להגיע אל המשחק.
.
מערך התחבורה גם יבצע מהלך זה על מנת לשדר ביטחון, אם ישנו מבוקש או אם יש לאדם אשר מצוי באוטובוס חוב בהוצאה לפועל הפקחים יורידו אותו ויקחו אותו על השופט על מנת לסדר את החוב, אם אזרח לא שילם דוח תנועה אם אזרח נדרש לצבא, להסדיר ערבות בנקאית, לשלם מיסים, להסדיר הסדרי ראיה, לחתום על כרטיס אדי, כל אלו יאפשרו לפקחים להגיע ישירות את הנוסע ולקחת אותו איתם.

מערך התחבורה עתיד להשתנות, כל התקופה שבא שהה ישראל כץ הוזן מערך התחבורה בכבישים ומחלפים, עכשיו סמוטריץ יכניס את הטכנולוגיה החדשה אל תוך המערך ובכך וסתום את הגולל על הפרטיות לא רק בכך שנצולם במקום ציבורי אלה גם בכך שנתועד ברמת הנייד, סמוטריץ מתחרה בגוגל.

לא מן הנמנע שכאשר הנייד שלנו יחובר אל מערב התחבורה וישאבו נתונים כמו תמונות וסרטונים, מכתבים וססמאות על ידי הממסד, הרי אם יהיה צורך כל שופט ייתן צו שכזה ואם יהיה צורך מהותי הם יכניסו את זה תחת "ביטחון לאומי" הרי ברור לכם שיש משהו שם מעבר שיש לו את הסמכות הזאת, שהוא לא צריך שופט, אולי כי הוא השופט ?

שר החבורה

ניתור טלפונים ניידים כאשר הם נכנסים לתוך אוטובוסים יאפשר לממסד לבדוק האם יש חובות לאזרח ויתכן שיציע לו פרסומת של הלוואה על מנת להסדיר את החוב.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *