פרשת האורגיה בקפריסין

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

תיירת חרמנית התחילה עם בחור גיבור ישראלי וכיוון שהיה לו חבר חתיך היא משכה את שתי הגברים אל תוך החדר שלהם כיוון שחדרה לא היה פנוי, הגברים הודיעו לה כי חדרם מלא בחברים אך היא מניסיונה באנגליה לא הביעה כל התנגדות.

לאט לאט מתבררים ממדי הסיפור של התיירת החרמנית מאנגליה אשר הגיעה אל קפריסין ותוך שהיא שותה ללא הכרה מושכת בחורים גיבורים אל תוך החדר כשהיא מבצעת בהם מין אורלי ומתענגת על גופם החסון.

התיירת החרמנית שהתה עם שלושה קטנים בלבד תוך שהיא מבצעת מספר פעולות אשר מראות כי היא מתענגת עם הקטינים הצעירים מגילה (17) וכשהיא בעלת ניסיון (19) מיני רב יותר משלהם היא טורחת גם לתת הוראות כיצד לבצע ומה.

בשלב הראשון נכנסו 2 הקטינים , אחד דובר אנגלית והשני לא, כשהם מתערטלים אייתה במשך כל אחר הצהרים בפומבי ובלילה באופן סולידי, האנגליה החרמנית מספקת את עצמה ע"י גופם החטוב של הצעירים בעוד היא קולטת כי הם מצלמים אותם בנייד שלהם – מה שלא מותיר ספק כי המשגל היה בהסכמה.

כאשר הנערה גומרת מספר פעמים היא מגלה כי צופים בה עוד שלל נערים (כ 9) ומתעתדים את האירוע, הנערה מבינה שהיא הולכת להיות כוכבת רשת במזרח התיכון רצה לקרוא למספר גברים שחומי עור (כנראה שגם איתם קיימה יחסי מין) וטענה כי הותקפה, שחומי העור, כושים גדולים החלו לתקוף את הנערים במסדרון וכאשר הגיעה המשטרה השוטרים רצו לעצור את הכושים האגלים ואלו החלו פוחדים ולזמר לשוטרים כי הם הגנו על נערה מ"אונס".

השוטרים הקפריסאים ההמומים לא ידעו את נפשם עד שהכושים הביאו את הנערה שטענה כי נאנסה, וכיוון שהבינה שאם לא תגיש תלונה יעצרו את הכושים בגין תקיפה היא החלה לומר כי הותקפה מינית.

השוטרים עצרו את כל 8 הנערים שנקלעו בחדרם וחלק ושאר הנערים חלקם לקחו מונית לשדה התעופה קנו כרטיס וחזרו ארצה, הנערים שנעצרו לא יודעים את נפשם והנערה האנגליה נותרה לשחק עם חבריה הכושים ואחר שמסרה DNA מהכוס שלה.

עוד פרטים יגיעו כאשר הסרטונים של האנגליה הפדופילית יופצו לציבור.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *