המחאה צריכה להמשך עד להגשת כתב אישום כנגד השוטר. סלומון טקה הוא האתיופי של כולנו.

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

אסור להירגע, אם כי אסור גם לפגוע בחפים מפשע ובטח שלא בשוטרים, אך יש להמשיך את המחאה עד אשר יוגש כתב אישום כנגד השוטר המתבהם

הנבלה הסרוחה שירה באחיינו האתיופי העונה לשם "סלומון טקה" צריך להיות במעצר עד לתום ההליכים, השוטר הרוצח צריך כבר עכשיו לקבל כתב אישום ועד אז אסור לנו להפסיק את ההפגנות, מוטב להפגין בכל מקום בכל שעה בכל כיכר בכול מעבר, השוטר שירה התפרע בצורה מכוונת וביודעין יזם את התקרית שהביאה אותו אל מצב קטטוני.

אם היה מדובר בערבי לא היו יורים בו כאשר הוא מחזיק אבן, ולראיה כל ישראל מלאה מפגעים ערבים שמשליכים אבנים כנגד כוחות הביטחון, וכאמור המפגינים הערבים רוצים להשמיד את מדינת ישראל ולחסלה תוך שהם שואפים לשרוף את אזרחיה בכבשני האש ובכול זאת פרקליטות המדינה אינה מאפשרת לירות בהם ולהורגם, להפך, שי ניצן דורש איפוק תוך שהוא מכניס מחלקות שלמות לכלא כאשר הם מצבעים ירי חי כנגד מפגינים.

מדוע לפתע שי ניצן שותק ואינו אומר דבר בגין ההתבהמות של השוטר? מדוע בוגי איילון סותם פיו ואינו יוצא כבל עם ועדה כנגד הרצח המתועב אשר בוצע? מדוע בני גנץ אוטם אוזניו ואינו מגיב למתרחש סביבו כאילו הוא אשר רגיל לרצוח אנשים, כדבריו (למעלה מאלף?), אינו מתרגש מרצח של אזרחים בתוך הארץ?
מדוע יאיר לפיד שעישן סמים לאורך כל הקדנציה הצבאית שלו אינו עולה לזירה ואומר כי השוטר צריך לשלם על מעשיו, או שמה יאיר לפיד לבן מדי בשביל להבין כי רצח אדם שחור נשגב מבינתו?

אל לנו לשתוק אל מול השוטר שרצח את סלומון, אל לנו להחריש מול המפגע הנתעב, אנו צריכים לדרוש כתב אישום כאן ועכשיו, כתב אישום מפורט שיכיל את האירוע ויביא את הנבלה להרשעה וישיבה בכלא כאחרון העבריינים.
אין לנו צורך בליקוקים אין לנו צורך בהרגעת השטח אנו צריכים להקים את הצעקה עד אשר יגיד פרקליט המדינה כי השוטר אשם והוא יקבל את עונשו וכאשר כך יקרה אז נשב לנו לבכות את הבכי המר על הנער שאבד לנו – על גודל האובדן.

עכשיו אין לנו זמן לבכי, אין לנו זמן לנהי, אין לנו פנאי לדמעות, עכשיו יש לנו רק מטרה אחת, לשמוע את פרקליטות המדינה מביאה את השוטר לכותלי בית המשפט ומשם לכותלי הכלא, ועד אז לא נשב, לא נשתוק, לא נכיל, לא נבלום, לא נחריש את מול הטבח שבוצע בנער היפה שלנו.

האתיופי יעשה את שלו!
השוטר חייב ללכת.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *