מודוס אופרנדי של כת הנאורים הפדופילית: לתרום לקלינטון ולטייח מוסרית את עקבותם עם עמותה אקולוגית. הפעם השותפה של אפשטיין, גיסליין מקסוול

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

גיסליין מקסוול הטביעה את עמותת ״איכות הסביבה״ שלה ימים ספורים לאחר שחברה הוותיק, ג'פרי פדו-אפשטיין, נעצר באשמת סחר בקטינות. אביה, רוברט מאקסוול, נטען בפרסומים זרים כמי שעזר למוסד, ויש גם כאלה שהעלו כי פעל בשירות הק.ג.ב.

כזכור, גיסליין מקסוול, ה״מאדם״ שלכאורה גייסה קטינות לרשת הסחר למטרות מין של המגה-פדופיל ג׳פרי אפשטיין, היא גם המייסדת של ״The TerraMar Project״, ארגון שבסיסו בניו יורק, שמטרתו להגן על האוקיינוסים בעולם…

ניסיונות ליצור קשר עם מישהו בפרויקט TerraMar נכשלו. מספר הטלפון של העמותות נותק, והאתר שלה מכיל כעת הצהרה אחת:


"פרויקט TerraMar עצוב להודיע שהוא יפסיק את כל הפעולות, האתר ייסגר, המשימה של TerraMar הייתה תמיד לחבר בין אוהבי האוקיינוס לפעולות חיוביות, להדגיש את המדע ולהביא לשינוי בהכרה כיצד אנשים מכל רחבי העולם יכולים לחיות, לעבוד וליהנות באוקיינוס. TerraMar רוצה להודות לכל תומכיה, שותפיה ואוהבי האוקיינוסים".

Business Insider: Ghislaine Maxwell abruptly torpedoed her oceanic non-profit in the wake of the scandal surrounding her associate Jeffrey Epstein

שוב פעם השימוש בתרמית האקו פאשיסטית כדי להתיפייף ולהלבין שחיתות מוסרית. בפעם האחרונה היה זה קית' ראנייר, מנהיג כת שפחות המין NXVIM, אשר תופעלה יחד עם היורשות למשפחת ברונפמן, שבתקווה בקרוב יישלחו לכלא אחרי המשפט.

עכשיו, שימו לב, כמו במקרה של NXIVM ויורשות ברונפמן, גם לגיסליין מקסוול קשרים לקלינטונים.

מתוך ה״ניו יורק פוסט״:

מקסוול היתה קשורה גם ליוזמה העולמית של קלינטון כבר מאז-2013, כאשר היא קידמה "מחויבות לפעולה" של קבוצה שכללה את העמותה הסביבתית של מקסוול, פרויקט TerrarMar, שאותה היא סגרה בעקבות מעצרו של אפשטיין בתחילת החודש.

עוד מדווח ה״ניו יורק פוסט״ כי הקשר של הנשיא לשעבר, ביל קלינטון, עם הפדופיל שהורשע מאז, ג'פרי אפשטיין, נוצר באמצעות ג'יסליין מקסוול, שגם הפכה לחברה של הבת צ'לסי.

על פי חבר של מקסוול, הקלינטונים היו מקורבים באופן יחסית אינטימי איתה, ואדם שהכיר את היחסים תיאר גם את מקסוול כ"הקשר בין אפשטיין לקלינטון".

מקסוול יצאה לחופשה ביאכטה עם צ'לסי ב -2009 והשתתפה בחתונתה למארק מזבינסקי בשנה שלאחר מכן.

מקור אמר פוליטיקו כי למרות שמקסוול היה "קרוב מאוד" לצ'לסי, "היו לה יחסים משלה עם ביל קלינטון והיתה מקורבת מאוד אליו."

חברה של מקסוול סיפרה גם לפוליטיקו על השתתפות במסיבת ערב בסביבות 2005 בדירתה באפר איסט סייד והופתעה לראות במקום שדאג בנד, שהיה אז יועצו הבכיר של ביל קלינטון וקרן קלינטון, היה בין 8 ל -10 אורחים.

ארגון צדקה שנוהל בעבר על ידי אפשטיין, ״The C.O.U.Q. Foundation״ דיווחה על תרומה של 25,000 $ לקרן קלינטון בהצהרה למס הכנסה (IRS) לשנת 2006, כך דיווח ה״דיילי ביאסט״.
 

New York Post: Ghislaine Maxwell brought Bill Clinton to Jeffrey Epstein: report

מקור

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *