אוהבים את אילת שונאים את הקרטל

אילת
כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

אייך הפכה העיר אילת לקרטל אחד גדול שבה רשת המלונות המובילה של דוד פתאל הורסת כל חלקה טובה במחירים מופקעים כגד אזרחי ישראל ואח"כ מאשימה את הממשלה בסגירת שדה התעופה בעיר.

תעזרו לנו להבין, הרי אם אילת מרוחקת בנסיעה ברכב כ 4 שעות בעוד סיני מרוחקת כ 7 שעות מדוע מעדיפים אזרחי הסדיסטים של המדינה לנסוע עוד 3 שעות בחום הלוהט בתוך מדבר סיני עם ילדים וטף לחופשה על מעבר להרי סיני?
התשובה היא פשוטה – המחיר!

בעוד דוד פתאל עושק את אזרחי המדינה במחירים מופקעים ושודד אותם אפילו במחיר של מים בברכה מעבר לגבול אצל שכננו המצרים המחירים נמוכים יותר ונוחים לכל כיס, מה גם שעלות שהיה במלון היא סבירה ביותר והאזרח הישראלי הממוצע מעדיף לנסוע עד שארם אשייך ולשהות כשבוע בבית מלון ולא לשלם משכנתה בבית המלון של דוד פתאל.

עשרים אלף ל 5 ימים שהיה במלון של דוד פתאל, אפשר להזמין גם מלון זול ללא ארוחות וללא לובי בלי מעלית עם סכום של 9 אלף שח למשפחה בעוד אם תיקח את עצמך במונית לנתבג ותטוס ליעד באירופה עם מלון וארוחות בוקר יישאר לך בכיס 5 אלף שח שאותם תוכל לפוצץ על טבק ללא מיסים ובשמים ללא תחרות.

היכן ניתן למצוא את שיא התופעה? בבני הנוער, הילדים של החופש הגדול מבינים כי מלון באילת הם לא יוכלו להשכיר ובמקום לקבל דירה עלובה בשכירות יומית הם טסים לשכננו בקפריסין ונהנים שם מים נקי ומלון נפלא.

מדוע דוד פתאל מזיין את אזרחי מדינת ישראל?
התשובה היא קרטל הוועדים של העיריות, עובדי משרד הביטחון, החשמל, ושאר המעצמות אשר מוחזקות בכספי ציבור, דוד פתאל שוזר איתם קשר למימון מלונותיו ובסיספסודם, העיריות נותנות לעובדיהם שיהיה של 200 ש"ח למשך 3 ימים עם פנסיון מלא במשך כל ימות השנה והאזרח הרגיל שידו אינו בצלחת משלם פי 12 על אותם ימים.
החלב, והביצה עולים לדוד פתאל בדיוק אותו סכום כסף על אותו שוהה, הרי כל האזרחים אוכלים בממוצע אותו הדבר, אבל דוד פתאל מקמבן עם שועי הוועדים בצ'פארים של חדרים ואז המימון העירוני מגיע.

נסכם.
אם אזרחי ישראל יוצאים מגבול המדינה לכיוון סיני הם ברובם עושים זאת אחרי שהגיעו ברכבם אל הגבול, משלמים מס מעבר, תפוסים איזה מונית בדואית שתיקח אותם עד למלון שהוזמן שוהים, אוכלים, חוזרים במונית, עולים לרכבם בחזרה אל מרכז הארץ (דבר שלוקח להם לעיתים כ 9 שעות נסיעה ברכב) וזאת מבלי בכלל להשתמש במטוס אשר היה נוחת באילת.

משמע, מה שדופק את תיירות הפנים באילת זה לא שדה התעופה, זה המחיר דוד פתאל תוקע לשוהים שם, בקיצור, אם אתם רוצים מלון טוב תטוסו.

אילת

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *