לחוגגן אין עסק אחד שעובד ומייצר כסף בכל רחבי הגלובוס פרט ל"ביתר ירושלים"?

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

מה לא אמרו על החוגגן שמפסיד מליונים על גבי מליונים, שמקדיש 80% מזמנו לביתר ירושלים ורק 20% נותרים לכל שלל עסקיו, והאמת? האמת היא שאין לו עסקים תקינים בכלל.

זוכרים את כל מטבעות הקריפטו אשר החוגגן הפיץ ונתן אותם בעשירים המחיר למכריו והכריז כי הוא אשף הגיוסים ואז בהנפקה גרף מליונים והותיר את משקיעים הם תהום פעורה, מדי פעם אנו שומעים על אנשים אשר מגיעים תביעות לבית המשפט, אבל אלו רק החזקים שעימם מסתדרים מחוץ לכולי בית המשפט, את החלשים הוא העביר סוג של רמיסה.

מדוע בתקשורת אף אחד לא טורח לספר מה עושה החוגגן? איפה התזרים מזומנים שלו? הרי הוא הביא את "מסי" על מנת להוציא טלפון בלוקציין כאילו שהוא יכול להתחרות בנוקיה, או בכל גוף בינלאומי אחר, החוגגן כשל עם הטלפון, אין טלפון, מעולם לא היה יכול להיות טלפון, זה הכל זמזום של פשפשים ברקע שכסף שחור שעולה(?) דרך הקריפטו.

מספרים יודעי הדבר שככל שהחקירה תבסס וככל שעומקה תגיע ככה ילחץ החוגגן מבית וגן את האוהדים ובסוף יאשים אותם, הוא יגיד להם ללכת על 4, להרים את הטוסיק ולנעוץ בו את דגל הגאווה וגם אז לא יהיה מרוצה כיוון שיעדיף כאלו שיעשו את המעשה עם כרטיס ביתריסט בביצים.

החוגגן מאיים על כולם, הוא יתבע את זה, הוא יתבע את ההוא, הוא יעשה והוא ישמיד, נו באמת, במקום בעל הבית קיבלו דיקטטור בולשביקי פרו קומוניסטי עם חברות קזאחיט שעתידה להיות הבעלים של ביתר, החוגגן מסתמן כסובל מ"סינדרום ירושלים".

היה פעם אחד נחמד קראו לו "גומא אגייר", הוא גם היה סבבה לגמרי עד אשר החליט לשחרר את "גלעד שליט" כאשר הוא מגיע עד לגבול עזה ומבקש להיכנס כאילו מדובר ברמבו, אגב, רמבו לא הצליח לשחרר שבויים הוא רק קיבל כסף מהבמאי על ההצגה.
והפעם החוגגן מנסה למחוק את צביון הקבוצה, הוא מכין תוכנית מילוט, מיזם הטלפון שלו קרס והוא אינו יכול להעמיד קבוצה למשך שנים, השנה הוא אולי יוכל לשלם את המשכורות עד ינואר, שם הוא כבר גמור, המיזם קורס והדבר היחיד שיכול להביא כסף זה המנויים שלכם שעליהם הוא מבטיח 30% הנחה בשנה הבאה, בתנאי שהוא בכלל ישרוד כלכלית עד השנה הבאה.

מכירות המנויים גדלו לא בגללכם האוהדים, הם גדלו בגלל פיקציה שעוד ידובר עליה בעתיד, וכשדורשי הכסף יגיעו אם שם ביוני 2020 הם כבר יחפשו אותה במסדרונות בית המשפט באם החוגגן יעלם כלכלית, הרבה רעש וצלצולים ראו אוהדי ביתר, אין ספק שהחוגגן הוא ליגה אחרת, הוא נולד פה בארץ, הוא צעיר והוא מעולם לא עשה כסף למשקיעים שלו, להפך, הוא בזבז להם את הסף.

בשוק ההון תוהים הכיצד הוא בכלל עומד על הרגליים, מבחינה כלכלית הוא כלום ושום דבר, אין לו עסק אחד בריא, רק קרנות שלקחו כסף מאנשים ובסוף לא יצא שום פרוייקט, אם יש אי שם מישהו שיכול להשכיל אותנו בפרויקט אחד של החוגגן שרקם עור וגידים ואף הרוויח הוא מוזמן לשתף אותנו, כרגע כל מה שמתרחש זה עתידי, ועתידי לא לא מייצר כסף, אלה מבזבז.

בשיחה עם כתבים מערוצי הספורט השונים קיבלנו תשובות ברורות, מי שיחסל את "לה פמיליה" נאתרג אותו, ממש כמו בפוליטיקה, תבטיח לחלק את ירושלים ומיד תהפוך לקיר כל העיר, תבטיח לפרק את קבוצת האוהדים של ביתר ומיד נעשה לך תמונת שער בכיכר.

החלוקה בין הרצון לנצח ולבין מהות הקבוצה תגרור את החוגגן למקומות קשים מול האוהדים, כרגע עוד אף אחד לא הפגין מול הבית שלו, וטוב שכך וגם מוטב שלא יעשה לעולם, אך ביציע כבר נרקמת העלילה, כמו בימים ההם שעלו מיטב שחקני ביתר וקיבלו את ההל עמדו מי שעמדו שרו "לא רוצים את אלי (טביב) בטדי.
החוגגן חושב שבאיומים הוא יכול להשיג הכל, בשיטת הפרד משול, בכוח ובעוד יותר כוח, אך אלו אשר שרדו את ימקא, ואלו אשר שרדו את המשחקים בליגה הנמוכה מול שמשון תל אביב, ואלו אשר שרדו את ניר החזיר שלקח את הכסף של העירייה ונתן אותו לקומניסטים ועקב כך ביתר לא זכתה מעולם בתואר כאשר כיהן ראש העיר, ואלו אשר עמדו מול סוחר הנשק ואלו אשר עמדו אל מול הסוחר בשחקנים יעמדו גם עכשיו, ביתר מאז ולתמיד.

מי שלא מבין שלחוגגן אין כסף שמיוצר כרגע כנראה לא יודע מי זה החוגגן, אומנם יש לו כסף בחשבון הבנק, אבל הוא לא מייצר כסף, גם אם יש לו מאה מליון, עוד עונה הוא בתחת, והכסף היחידי שהוא יכול לייצר כרגע זה רק מאוהדי ביתר תוך מיתוג הקבוצה ומכירתה.

אסור לכתוב נגדו, אסור להיכנס עם החולצות שלנו, אסור להביא את הדגלים שלנו, אסור ללבוש את הסמלים שלנו ואסור לשיר את השירים שלנו..

שנה שעברה החוגגן שבר שיא שלילי בכל מה שקשור לביתר ירושלים, הפסדים פלאוף תחתון, חוסר שערים, כישלון אדיר, מה גם שלא ראינו שהוא מביא לאופירע ארוחת צהרים לאחר שהתחייב כמו אחרון המגלומנים לעליה לפליאוף העליון.

לחוגגן אין כסף מיוצר, הבאר מלאה עכשיו, אבל העתיד צפון להיות יבש והאוהדים אשר רצו להכניס אותו לקבוצות הפייסבוק שלהם קיבלו עשרות בוטים שעובדים בשבילו תחת אותו מטרייה, אך אייך אומר המשפט "לפעמיים החגיגה נגמרת".

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *