אופיר חסדאי תקף זקנה וזה עלה לו בחייו

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

כאשר אנחנו רואים אדם כמו בני גנץ שרושם כבל עם ועדה כי הוא את האוייבים שלו הורג, אין ספק כי האלימות מחלחלת אצל האוכלוסייה ובכך שנוצר ריב כאשר אדם גדול ממדים דוחף זקנה אין לזקן כל אופציה מלבד לירות בתוקף.

וויכוח על חניה לא אמור להסתכם במוות של אחד הצדדים, זה נגע רע בחברה הישראלית, מה גם שאיש מבוגר בגיל 74, ללא עבר פלילי, חונה על חניה כפולה בחום של יולי אוגוסט אין ספק כי העצבים רופפים, אבל נחשוב רגע על המצוקה שבא הזקן היה כאשר המנוח תקף את רעיית הזקן והשכיב אותה על הרצפה וננטרל את השטיפת מוח שהתקשורת מעבירה את האזרחים אודות הילדים המסכנים שנותרו ללא אב (שהזקן לבטח לא היה מודע למצבם) נגלה כי האיש המבוגר ניבהל מן התוקף.

מדוע ירה הזקן במנוח 2 כדורים, הסברה אומרת כי הוא ירה על הרגל את הכדור הראשון, אך בין הכדור הראשון לשני המנוח כפף אל רגלו ובכך קיבל את הכדור השני בחזה, לא נראה כי הזקן התכוון לחסל את המנוח אלה לנטרלו מהתקיפה של רעיתו.

מדוע פוסט שכזה מגיע עד לאתר "קונספיל" ולא נותר אצל דובר משמרות המהפכה "גיא פלג" הידוע בכינויו "דמבו", כיוון שאנו רואים שהתקשורת אימצה ישר את תגובת האישה שנותרה עם ילדים אשר יכולתם לנהל את חייהם קשה מנשוא, ובכל זאת מבלי לשאול את האישה מה חלקה בתקיפת הזקנה ומה הקשר בין האפשרות של האזרח להחזיק נשק ברישיון.

לפתע קמו כל זונות הקוק ודרשו לאסוף את הנשק מהאזרחים, ממש אותם קולות אשר מלווים אותנו אל מעבר לים בארה"ב, אותם קולות שקוראים לאי מתן נשק ואזרחים שם, קוראים גם פה את אותן קריאות, ולמעשה אף אחד לא שואל מדוע הזקן המסכן, שנותר המום אל מול רעייתו הנשכבת על ריצפת הבטון בחניון בתוך קניון, נאלץ להגן על חייו מפני ביריון.

האם האפשרות כי הזקנה תמות או לחילופין תיפגע קשות ממשפחת חסדאי עלתה אצל אותם עיתונאים בולשביקים? הים הוא אותו ים והתקשורת היא אותה תקשורת.

זוכרים את הסדרה "נבלות"?

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה אחת

  1. שם עליכם 2019-08-14

    1. תקיפה לא דינה מוות ולכן לירות באדם זה ממש מוגזם, על אחת כמה וכמה כשאין סכנת חיים והוא תוקף אדם אחר ולא אותך.
    2. אתם מנסים להביע את הנקודה ההפוכה ועוד לייצר שיח כאילו זה בסדר גמור רק כי גנץ אמר משהו על אויבים בהקשר אחר לגמרי, כאילו שהאדם חשב על גנץ והלחיט לירות ולהרוג, או שהמנטליות של בן 70 נקבעת על פי מה שמועמד לכנסת אומר בזמן בחירות?

    בקיצור עם כל הכבוד לאתר הבדיחה שלכם אתם אפילו לא מסוגלים לראות אמת בלי לסלף אותה אז לעלות על קונספירציות? אתם בדיחה ילדותית שמחפשת תוכן בכוח ואני לא מבין איך נתקלתי בכלל באתר הזה – מה שבטוח שלא סתם אף אחד לא מתייחס אליכם ברצינות, יש גבול דק בין להיות whistle blower לבין לשקר במצח נחושה על מנת לנסות ולייצר תנועה, מאחל לכם ריקבון איטי ובזבוז משאבים אינסופי רק בגלל שאתם קוראים לגיבוב דטרמניסטי של שטויות על האח הגדול כמידע כשלמעשה זה פשוט שקר וטריקים רטוריים במקרה הטוב, אני מקווה שקהל היעד שלכם מתחת לגיל 14 כי נראה שצוות האתר כזה, עוד רגע תראו לנו איך באריזות של במבה יש רמזים לאילומינטי חח פשוט בדיחה אין לי מילה יותר טובה