מוכרים, מכבדים וממירים

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

הגיע הזמן להפנות לטיפול המרה כל אזרח אשר מרגיש צורך להכניס גבר למיטה או לחלופין לנסות להפוך לאישה

מה שהציע שר החינוך תורם תרומה גדולה לנפח הילודה בארץ, מה גם שעשרות ילדים אשר עתידים לחזור אל מוסדות ביתי הספר בעוד כחודשיים יוכלו לפנות אל אחות בית הספר ולבקש ממנה לקבל טיפול המרה.

מדוע טיפול הרמה טוב יותר מאשר לנסות להגיע אל הבר נוער?


ברגע שנער מתבגר מגיע לבר נוער הוא הופך לממתק ע"י המנהלים שלו המקום וגם על ידי באי המקום באשר הם, הרי אין יותר טוב מנער צעיר ופריך על מנת להתענג על גופו המבולבל בעוד הוא עצמו חווה חוויה רגשית עזה כיוון שהוא מבולבל התעדוף על טיפול המרה מאשר חדירה לישבנו נחזת עדיפה יותר.

אם ניקח נער צעיר אשר רואה את אסי עזר, נדב חודורוב, בורנשטיין, בוני גינזבורג ועוד שלל כוכבי טלוויזיה שעולים ויורדים מהמסך ניתן להבין כי זה טוב להיות להט"ב מה גם כאשר האדם הסביר מגיע אל כותלי בית המשפט נענים השופטים להקלה בגזר הדין כיוון שיש תעדוף ללהטבים במסדרונות בתי המשפט.

הנער הצעיר מתבלבל בדעתו ומבקש לבדוק האם להיאחז בזרועות של גבר, עוד בטרם יעשה המעשה מוטב שיעבור דרך אחות בית הספר באם הוא תלמיד, יעבור אצל מטפל המרה צבאי באם הוא בצבא וכמובן באם הוא בגיר ואזרח יעבור דרך טיפול המרה בקופת החולים, וכל זה צריך להיעשות על חשבון משלמי המסים.

מוטב לבצע טיפול המרה מאשר למצוא נער מתערטל בתחנה המרכזית תל אביב עם גוי שירחיב את ישבנו מאשר להיפגש עם מטפל המרה שירחיב את דעתו.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *