הודעות דוא"ל שנפרצו מראות כי הקמפיין של הילארי קלינטון עקב אחר פרסומי חדשות על ג'פרי אפשטיין וביל קלינטון

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

הודעות דוא"ל שפורסמו בעבר על ידי ויקיליקס מראות שחברי צוות הקמפיין של הילארי קלינטון 2016 ניטרו באופן שוטף בתקשורת קישורים בין ביל קלינטון וג'פרי אפשטיין.

מטמון נפרד של הודעות דוא"ל מראה את צוות הוועדה הלאומית הדמוקרטית [DNC] מפיץ סיפורים פנימיים ופוסטים במדיה חברתית המקשרים בין אפשטיין לקלינטון.

הודעות דוא"ל שנתפסו במהלך פריצת חשבון הג׳ימייל של ג'ון פודסטה, יו"ר קמפיין לנשיאות של קלינטון 2016, מראות את צוות הקמפיין מעביר כתבות חדשותיות המשלבות את אפשטיין עם ביל קלינטון.

דוא״ל אחד שנשלח לפודסטה מראשי המטה של ​​ביל קלינטון, טינה פלורנואי, הכיל מאמר של BuzzFeed מינואר 2015, שכותרתו "שפע של רמיזות, אך אין עדות מוצקה לשערורייה חדשה של קלינטון". כותרת המשנה הייתה: "מסמכים שנדונו רבות בפרשיית ג'פרי אפשטיין לא מצדיקים את הרעש".

"טוב," השיבה פלורנוי.


דוא״ל מה-ב 5 בפברואר 2015 לצוות הקמפיין שכותרתו "קליפים של HRC" [הילרי רודהם קלינטון] הדגיש טור שפורסם בעיתון קטן בשם ״Times-Picayune״, מקומון חדש ומוגבל בניו אורלינס.

הטור קישר את קלינטון לאפשטיין, בהקשר:


יש סיפור שמסתובב בצהובונים ובחלקים הזבליים של התקשורת המיינסטרים שיכולים להוות בעיה עבור המועמדת הדמוקרטית המובילה ב- 2016. זה נוגע לויליאם "ביל" קלינטון.

הסיפור מערב את קלינטון מסתחבק עם הג'פרי אפשטיין האפל מאד והמפוקפק (ומאד עשיר).

אפשטיין, פדופיל מורשע שמאוחר יותר תרם 1 ל -5 מיליון דולר לספריית הנשיאות של קלינטון, טס, על פי הדיווחים, עם קלינטון ועם מספר בנות לבקר את הסולטן של ברוניי ב-2002.



הודעות הדוא״ל מראות גם שקליפים חדשים על אפשטיין וביל קלינטון מימים רבים אחרים הסתובבו גם בקרב אנשי הקמפיין.

דוא"ל אחד שכותרתו “2016 GOP HIT on HRC” הסתובב רבות בקרב אנשי הקמפיין של קלינטון ופקידים של ה-DNC. האיגרת הכילה תמליל של כתבת "פוקס ניוז" שכותרתה:

"יומני טיסות מראים שביל קלינטון טס במטוס של עבריין המין הרבה יותר ממה שהיה ידוע בעבר".

מספר רב של דוא״לים מאנשי צוות שונים מהקמפיין ומה-DNC העבירו ציוצים מרפובליקנים בכירים שקידמו את המאמר של פוקס ניוז, כולל ציוצים על הסיפור של אפשטיין וקלינטון שנשלחו על ידי דובר טראמפ, שון ספיסר, וחבר צוות הוועד הרפובליקני הלאומי ודובר הבית הלבן, ראג' שאה.

Breitbart: Hacked Emails: Hillary Campaign Monitored News about Jeffrey Epstein and Bill Clinton


Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *