יחיא סנואוור זיין נערים בכלא?

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

השבוע צפינו בסדרה הנהדרת "זמן אמת" ואף שהיא הביא לכולנו מבט מיוחד על ראש החמאס הנוכחי, היא לא טרחה לספר לנו כיצד יחיא סנוואר בעל נערי חמאס בכלא לאורך כל התקופה בעוד בתוכנית עליו טרחה לציין כי הוא מעולם לא היה עם אישה.

שומרים רבים עברו בין כותלי הכלא, הם שמרו על המחבלים, אך מעולם התקשורת לא ישרה קו איתם בשאלה אחת ספציפית, האם האסירים הבכירים מנצלים מינית את האסירים הזוטרים, שלא לומר הקטינים שבהם.



התוכנית זמן אמת חושפת מידע ידוע כי יחיא סנוואר היה בכלא הישראלי 25 שנה ומעולם לא התחתן, מה שאומר שהוא חיי חיים דתיים הדוקים, נזיר בודהיסטי? לא ממש, שומרים רבים אשר נחשפו לשהות בחברת מחבלים בכירים מספרים כי במקלחות הנערים הצעירים נשלחים להרים את הסבון, כך גם היה במקרה של סנוואר.

חמאס



סנוואר מעולם לא פגע בישראלים באופן ישיר, הוא היה רוצח ערבים מבני עמו אשר נחשדו שהם מגוייסים למען כוחות הביטחון הישראלים, סנואר אשר נעצר כיוון שרצח ערבים שהה בכלא תקופה ארוכה עד אשר השתחרר בעסקת גלעד שליט.

חמאס



השומרים שעמדו בבתי הכלא ואלו אשר עדיין עומדים היום מספרים סיפורים מצמררים אודות הנעשה בכלאה ע"י ידי בכירים בחמאס, הניצול הפרקטי של ישבני הנערים מזכיר את המשפט של ערפת בזמנו (שהם הוא היה להט"ב) ש"הבטן של האמא הפלסטינית היא הנשק כנגד היהודים", והדבר נימשל כי התחת של הנער הפלסטיני הוא הנשק של המחבלים ליכולת לשבת בכלא.

חמאס



בתוכנית זמן אמת נסו לצייר מצב כיאלו מדובר פה באדם סגפן אשר עומד בחזקת הדת, אף אם היו שואלים את הסוהרים הזוטרים, היו מגלים רבות על תעשיית המן החמסית.

חמאס

השומר בעילום שם "היו צרחות מתוך המקלחות"

חמאס

צפו בתוכנית המשוקעת ללא הפרטים האמתיים.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *