ההתנצלות של אהוד ברק היא שוחד לכל דבר כיוון שהיא עונה על ההגדרה המשפטית.

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

על פרקליט המדינה לחקור מידית את אהוד ברק בגין התנצלותו היום על אירועי אוקטובר שהיו לפני כעשרים שנה, מדוע עשה זאת אהוד ברק רק היום? כיוון שאם לא יעשה כך לא יזכה לאיחוד פוליטי עם מרץ ובכך לא יעבור את אחוז החסימה ולא יקבל חסינות מן הכנסת.

כמה עמוק הפשע של אוהד ברק בנושא השוחד שראינו היום אפשר לשאול רק את נוגעי המשפט לדורותיהם, אדם אשר מבקש סליחה על מנת לייצר חיבור פוליטי למרות שכפר כל השנים באשמות נגדו ועמד כעץ זית ותיק מול גלי הפזמון של הנרטיב הערבי כאילו הערבים אשר הפגינו באירועי אוקטובר ביצעו זאת כאזרחי המדינה ולא כגייס חמישי.

להזכירכם באירועי אוקטובר קראו ערבי ישראל להשמיד את המדינה כיוון שהמדינה חפצה למשול בהר הבית ולפתח את ירושלים, הערבים עמדו כפשע מלבצע לינץ באזרחים ישראלים וברכוש יהודי ברמה שתסכן את המדינה וכיוון שכך עשו הם נרו ובצדק, הם לא הפגינו למען זכויות אזרחיות הם הפגינו למען השמדת מדינת ישראל תחת כוחות אירופיים.

אהוד ברק ביצע היום את הפשע המושלם, הוא יתנצל תמורת שוחד פוליטי שיאפשר לו לקיים מיזוג עם המפלגות הערביות למרות שהוא עצמו טרח לאורך כל חייו להוציא את עצמו מהמשוואה של החיבור הזה, אז מדוע אהוד ברק מכר את נשמתו כנגד כל פעילות חייו? כי הוא עתיד להיקרא לחקירה בגין תקתוק של קטינות באי? כי הוא קיבל כסף מהקרן ואינו רוצה לספר לנו על מה?
מה שבטוח שאוהד ברק ימכור הכל בשביל לקבל חסינות מהכנסת.

גם פרקליט המדינה וגם מבקר המדינה חייבים להתערב בסיפור לאור השוחד הברור שנגלה לנגד עננו.




Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *