ברק טוען שביקר באי של אפשטיין אחרי שנאשם בפעם הראשונה, עדויות מראות שגם אז הביא קטינות לאי

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

עוד עדויות מהאי הפרטי של אפשטיין אשר ביקרו בו אהוד ברק, בין קלינטון ועוד. זוכרים שלאחרונה ברק אמר שביקר באי אחרי ההרשעה הראשונה של אפשטיין? שימו לב:

אפשטיין נהג להטיס קטינות זמן רב לאחר הרשעתו בעבירות מין – והרשויות לא עשו דבר כדי לעצור בעדו.


"זה היה כאילו הוא מתרברב על זה"


שני עובדים שעבדו במנחת התעופה המקומית בסנט תומאס סיפרו שהם היו עדים לכך שאפשטיין, שעלה למטוס הפרטי שלו בהזדמנויות רבות בחברת נערות שנראו כאילו הן מתחת לגיל ההסכמה. לדברי העובדים, הבנות הגיעו עם אפשטיין על גבי אחד משני מטוסי הגאלפסטרים שלו.

בין ינואר 2018 ליוני 2019, רשומות הטיסה שפורסמו בעבר, המטוסים היו באוויר לפחות פעם כל שלושה ימים. הם עצרו בכל רחבי העולם, לפעמים רק כמה שעות בכל פעם: פריז, לונדון, סלובקיה, מקסיקו, מרוקו. כשעזבו את סנט תומאס, אומרים העובדים, הם חזרו לשדות תעופה ליד ביתו של אפשטיין בפאלם ביץ' ובניו יורק.

"בהזדמנויות רבות ראיתי את אפשטיין יוצא מהמסוק שלו, עומד על המסלול מול המגדל שלי ועולה למטוס הפרטי שלו עם ילדות", אומר פקח אוויר לשעבר בנמל התעופה שביקש להישאר בעילום שם. "מקרה אחד בולט במיוחד במוחי, כי הבנות היו כל כך צעירות. הם לא יכלו להיות מעל 16. אפשטיין נראה כועס מאוד וזרק את מעילו על אחת מהם. הם נשאו גם שקיות קניות מחנויות שאינן מהאי. אני זוכר שחשבתי 'היכן בעולם עשו רניות?'

עובד נוסף במסלול ההמראה, שביקש להישאר בעילום שם, כי אסור לו לדבר על נוסעים בתפקידו הרשמי, אומר שאפשטיין נחת בסנט תומאס פעמיים בחודש בממוצע. "היו נערות שנראות כאילו הן יכולות להיות בתיכון", נזכר העובד. "הם נראו צעירות מאוד. תמיד לבשו סווטשירטים של קולג'. זה נראה כהסוואה, זו הדרך הטובה ביותר לנסח את זה." אפשטיין היה לבוש באימונית, אבל הבנות נשאו שקיות קניות ממותגי מעצבים: גוצ'י, דיור.

העובד מוסיף כי הוא וחבריו לעבודה היו מתבדחים על מה שהם רואים. "בכל פעם שהוא נחת או המריא, זה תמיד היה עולה. תמיד היינו מתלוצצים, 'כמה ילדות עולות על הטוס הפעם?' "אבל העובד גם אומר שהוא הרגיש "סלידה מוחלטת", וכינה זאת "טירוף מוחלט", שעבריין מין שהורשע מסוגל להסתובב בצורה גלויה כל כך בעידן ״MeToo״.

"יכולתי לראות אותו במו עיני", אומר העובד. "השוויתי אותו לרוצח סדרתי לאור היום. קראתי לזה פני הרשע".

נראה כי אפשטיין לא ניסה להסתיר את מסעותיו עם ילדות צעירות. מסלול ההמראה בסנט תומאס יושב גלוי מול כביש מרכזי, ומגרש חניה סמוך באוניברסיטה של איי הבתולה מספק תצוגה מלאה של המסלול וכמעט כל מטוס על הקרקע. כאשר הוא ב"בית" בליטל סנט ג'יימס, המטוס של אפשטיין תמיד חונה ממש מול מגדל הפיקוח.

"העובדה שילדות צעירות יצאו מהמסוק שלו ונכנסו למטוס שלו, זה היה כאילו הוא מתרברב", אומר העובד. "אבל היו אומרים שהוא תמיד נותן טיפ ממש טוב, אז כולם התעלמו".

למעשה, נראה כי הרשויות המקומיות לא עשו דבר כדי לחקור את מסעותיו החוזרים ונשנים של אפשטיין עם ילדות צעירות – שלא לדבר על התערבותן – למרות העובדה שהוא היה רשום במרשם עברייני המין של האי. ויליאם הארווי, ותיק משטרת איי הבתולה, מספר "שהוא אינו יודע מי הוא אפשטיין, ולא מודע לכל חקירה נגדו. סמואל סאנס, סנאטור לשעבר באיי הבתולה, אומר כי הוא אינו מודע לכל אמצעי זהירות מיוחדים שנקטו רשויות אכיפת החוק כדי לעקוב אחר הגעת ונחיתת מטוסיו של אפשטיין בסנט תומאס, או תנועות מסוקו אל האי הפרטי שלו וממנו.


Vanity Fair: “THE GIRLS WERE JUST SO YOUNG”: THE HORRORS OF JEFFREY EPSTEIN’S PRIVATE ISLAND

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *