האשכנזים מנסים להרוס את עמיר פרץ

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

שום פעם האשכנזים בחסות הלהטבון הורביץ קורעים לעמיר פרץ את המפלגה, בסיבוב הקודם הם שלחו עליו את בוז'י הרצוג שהדיח אותו למרות שהוא אבי כיפת ברזל המוצלחת.

אורלי לוי


אי שם בבר בתל אביב שאין לו שם, באמת שאין לו שם, יושב אחד צהוב עם רעמה ולצידו המון אנשים מאותו צבע, הוא נשאל שאלה מדוע הוא לא מפרסם את הבר שלו, הוא אמר אם אפרסם אאלץ להכניס את כולם, ואז הקהל שלי יברח, הקהל של השבט הלבן, לכן כל שנתיים אני פתוח מקום וארחי שנתיים עובר למקום אחר ביחד עם הקהל שלי.
ככה עושים גם במפלגות השמאל.


לא ברור מדוע סתיו שפיר ברחה למרץ, זה לא שלא ידענו שהיא בעד התבוללות, החזרת ירושלים לערבים ותחבורה ציבורית בשבת, אבל לאחר שעשתה פריימריז במפלגת העבודה והפסידה לעמיר פרץ היא עושה מעשה ציפי לבני ובורחת מהמפלגה.
התקשורת במקום להכותה בגין מעשייה הנלוזים מאתרגת אותה הואיל והתקשורת מפחדת מכך שעמיר פרץ ואורלי אבקסיס יכנסו לממשלה הבאה, לא רק שבמפלגת כחול לבן אין מזרחי אחד הם גם דואגים שלא יהיה מזרחי אחד במשלה מתוך הצד השמאלי של המפה הפוליטית.

אפשר לומר שאהוד ברק צריך להיות בכלא, אבל עד אשר הוא יורשע בפסק דין חלוט ואז יעשה עצמו חולה כמו אהוד אולמרט המשחת עם הבן החד מיני שלו שמקיים יחסים עם ערבי מבית צפאפא (לימים עברו ללונדון), אהוד ברק מבין כי עמיר פרץ הוא החוליה החלשה והאפשרית ליצירת מצב שבו גוש השמאל נשבר, וכפי שמנעו מאבי גבאי לעשות ממשלה – אבי גבאי יכל להיות שר אוצר נפלא למדינת ישראל, הם מנסים למנוע מעמיר פרץ את האפשרות לחבור לימין על מנת לקיים ממשלה ביחד עם אורלי אבקסיס החברתית.

האשכנזים מגוש השמאל לא מוכנים לשום תרחיש שבו מזרחי ישב בממשלת ימין, גם כך קשה היה להם לראות את השר כחלון נוסק אל משרד האוצר, האליטה לא מוכנה לקבל אפשרות ששם יוכרז כי אחד משלהם הוא מזרחי אשר מקבל את מרות ראש הממשלה נתניהו ופוסל את שלטון הבגץ, הרי אם נתניהו יצליח הפעם להרכיב ממשלה הוא לא יעשה את מה שבגין עשה – השארת שלטון הפקידים.

בגין הותיר את התקשורת ואת המשטרה, הצבא, הפרקליטות והשופטים במקום על מנת שלא לייצר זעזוע בעם, בגין הבין שהעם דורש משילות, אך הוא עצמו יכול לייצר מצב של כאוס, המהפך קרה אבל הוא לא הושלם כיוון שבגין עצמו לא יכל לפרק את שלטון הפקידות, מה גם שהיה מבוגר מעט וכיהן זמן קצר מאוד.

נתניהו לעומת זאת מכהן את הזמן הארוך בהיסטוריה והוא כבר מוטט את שלטון התקשורת, ומה שעשה אמיר אוחנה למנכלית שלו כך היה צריך לעשות בגין בזמנו, לאוחנה יש יותר כוח משילותי היום מימה שהיה לבגין בזמנו.

בין כל אלו אנו רואים שלפתע אצה הדרך לאוהד ברק להגיע ולנסות להכריע, מדוע אהוד ברק שואף להיות מקום עשירי ללא שר וללא אפשרות בכלל לכהן, מדוע הוא מוכר את נשמתו בהתנצלותו כלפי הערבים אם לא במטרה אחת בלבד וזה לחסל את האפשרות שעמיר פרץ יחבור בבוא היום אל ממשלת הימין.

השמאל מת, הוא נרצח כאשר רצה למכור את ירושלים לערבים, ושעון החול והקומבינות של הנוגעים בדבר לא יועילו, המגעילים שהיו לאחרונה כמו ציפי ליבי, בוז'י הרצוג ששניהם היו צריכים להיות מאחורי סורג ובריח וברחו רק בגלל שלטון הפקידות, הם מבינים כי לא יהיה דין לימין ודין לשמאל, להפך, הגיע הזמן שלהם לשלם על מעשיהם הרעים כלפי מדינת ישראל.


ועמיר פרץ?
עמיר פרץ מבין שאם הוא לא יעשה מה שיבקשו ממנו הוא לא יעבור את אחוז החסימה, ככה הם עשו עם קדימה, ככה הם יעשו עם כחול ולבן, ככה עם עושים עם מפלגת העובדה.
אנחנו המפלגה, וכאשר מישהו אחר עולה שהוא אינו מהשבט שלנו אנחנו נעבור מפלגה, נעבור בר.



Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *