כל הנכסים של וקסנר (בעלים ומייסד קרן וקסנר של הדיפ סטייט בארץ) בהם אפשטיין תקף מינית וסרסר בקטינות

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

כל הנכסים של וקסנר (בעלים ומייסד קרן וקסנר של הדיפ סטייט בארץ) בהם אפשטיין תקף מינית וסרסר בקטינות.

במרכאות יהיה קטעים מתוך מאמר שיצא לאחרונה בבלומברג:

1) קודם כל יש את הנכס של הדירה בניו יורק אשר וקסנר פשוט העביר לרשותו של אפשטיין ואשר חלק מהקטינות הועברו אליה והותקפו בה:

"ההעברה הגדולה ומפורסמת של האחוזה ברחוב 71 במנהטן התרחשה לאחר מכן. וקסנר שילם תמורתו כ -13 מיליון דולר ב -1989, ואז שיפץ אותו מחדש. ב -1998 הוא מכר אותו ל – Epstein’s NES LLC על פי אדם המתמצא בעניין. אין תיעוד של שינוי בעלות עד להעברת שטר המכר ב -2011, ורשומות אלה מראות כי חברת Maple Inc של אפשטיין רכשה את המקום ב -0 דולר, וכי אפשטיין חתם בשם שני צידי העסקה."

זאת גם אותה דירה שברק ביקר בה בתמונה.

2) וקסנר עצמו חי בכלל באוהיו, והנה מגיעה עדות של קטינה הטוענת שהותקפה מינית על ידי אפשטיין ואישתו לשעבר ג'יסליין מאקסוול, ואפילו האבטחה הפרטית בבית של וקסנר חסמה את דרכה.

"אבל לאחרונה, בתביעה אזרחית, הופיע שמו של וקסנר. אישה המאשימה את אפשטיין בתקיפה מינית אמרה בתצהיר מתאריך 12 באפריל כי הוא והמלווה שלו, ג'יסליין מקסוול, תקפו אותה בביתו של וקסנר, ששטחו 60 אלף רגל רבוע באוהיו ב -1996, ואנשי הביטחון של וקסנר סירבו לתת לה לעזוב את המקום. וקסנר סירב להתראיין לגבי הסיפור הזה. עו"ד של אפשטיין לא השיב לבקשות תגובה."

אך פה זה לא נגמר. עכשיו מסתבר שגם המטוס הפרטי של אפשטיין הידוע כ'לוליטה אקספרס', בעקבות מצבור העדויות של קטינות אשר עלו במשפטים שלו, הוא בכלל נכס של וקסנר.

"בדומה לאחוזה, הבואינג 727, שעליו הטיס אפשטיין את הידידים המפורסמים, כולל את ביל קלינטון, גם הועבר אליו ע״י וקסנר, כך עולה מהדיווחים. אפשטיין הורה לשנות את לוחית הרישוי בתוספת האותיות "JE" בסוף, כך על פי מסמכים שהתקבלו מידי JetTrack."

במטוס של אפשטיין התבצע ניצול מיני של קטינות בהם הוא סרסר. לכלא הוא כידוע נכנס על שידול קטינה לזנות ב2008, אך הנה משהו שהתגלה באותו משפט שהיה.

הדוא"לים במשרד המשפטים דאז חושפים כי אפשטיין היה מוכן, שימו לב, להודות באשמה על תקיפה במטוס שלו, המונח באנגלית assault מתאר תקיפה אך גם כזאת שהיא יכולה להיות מינית, ועל כך היה המשפט שלו. אפשטיין היה מוכן להודות בתקיפה עם סייגים לגבי עובודות בנידון.

עסקאת הטיעון שכללה הודאה באשמה בעוון תקיפה במטוס בסוף לא הגיעה לעסקאת טיעון המלוכלכת שהוא חתם, ללא ידיעת הקורבנות, וגם בגלל זה התיק שלו נפתח מחדש.

למסמך המלא מהמשפט בקישור

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *