לאחר קריסת קונספציית יציע המשפחות בטדי, בוחנים בביתר ירושלים הקמת יציע החד מיניים.

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

אין ספק כי בביתר רוצים להוקיע כל זכר ליהדות הקבוצה, אומנם המנהלים של הקבוצה הם אנשים העולם הגדול, בין אם זה אלי אוחנה אשר שיחק באיטליה ובין אם זה בניון אשר רבץ בגלובוס עם הרבה גויים, אך האם שהייתם במחיצת גויים וקוק לאורך שנים יכולה לתפוס גם בטדי.

לפני שנים רבות עוד בטרם עידן אלי טביב היו מבקשים להכניס ליציע הדרומי משפחות, אך בביתר כמו בביתר אף פעם לא השכילו למנף את הנושא, במקום לקחת משפחה ממוצעת של 4 נפשות (אבא ואמא עם 2 ילדים) במחיר מוזל פלוס כמו 200 ש"ח בלבד מסמסו בביתר את הפרוייקט ואיבדו עשרות ילדים חדשים אוהדי ביתר, מה גם שבביתר ירושלים החלו לשחק בשעות מאוחרות ביותר, בתחילה זה היה בתירוצים כי השבת יוצאת מאוחר ולאחר מיכן בימי חול תלו את זה בשידורי הטלוויזיה.

אפרופו שידורי הטלוויזיה, מעולם זה לא הפריע להם לשדר משחק בליגה אנגלית בשעה 14.00 בצוהרי היום שלא נדבר על ליגה ספרדית, אך בביתר תמיד היו סמרטוטים שנכנעו לגחמות ההתאחדות והנה קם לו בעל הבית אשר רוצה למצוא חן בעיני העולם (כנראה סובל מאיזה סנדרום) והחל לנסות לקבץ גלויות בביתר כאילו מדובר בשלמה המלך שנישא לאלף גויות.

כידוע בביתר הדגל הוא אהבה זה אהבה, ולפתע כאשר מוצע כסף לקבוצה מגורמים "חברתיים" בעלי אג'נדה פוליטית נפתחו הרגליים וחלום יציע הקוקסינלים נחלם, הרי אבא ואמא זה בעיה ביציע, אבל אבא ואבא זה הולך יותר טוב, הדרת נשים? לא בדיוק… גם טרנג'נדרים יהיו ביציע וקרנבל פורים פר משחק עומד לשרוץ.

יציע הלהטבים

ארגוני האוהדים אשר נכנעו לתכתיב של בעל הבעל בגין אפשרות לתביעות פרטניות עומדים המומים לנוכח הפרשנות מגיעה במעלה המטבחון שמתנהל בביתר, האם בצע כסף מנהל את ביתר או רוח ביתרית, האם ניתן לאמץ את תכתיב מפלגת מרץ בתוך מעוז הביתרים או שמה מישהו יתפוס את הראש ויאמר לעצמו "לא לבעל בית הזה פיללנו"

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *