כרגיל, אם מזרחי עולה לגדולה במדינת ישראל הוא חייב להיות הומו

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

מה נגיד ומה נאמר, שוב פעם ההיסטוריה עושה את שלה, אם זה נדב אבקסיס שלפתע התגלה ככישרון עולה וכולם העריכו אותו ולפתע (כאילו אין יד מכוונת) הוא התגלה כהומו הפעם הגדילו אמות הסיפין והם בפנים אומרים לך אם אתה רוצה מזרחי מכובד – הוא צריך להיות הומו.

זה כבר שנים שרואים אנשים מזרחיים מכובדים עולים לגדולה, השד העדתי אינו איתנו יותר, לפחות מבחינת הממסד יש הרבה מזרחיים שקודמו, אבל המקודמים מכולם הם החד מיניים, ראו את יזהר כהן – גם אם תשיר מעפן או לפחות מתחת לממוצע עדיין תקבל לגיטימציה של זמר על, שימו לב שהמזרחיים שעולים לגדולה כמו בוסקילה שהוא ממרץ או שחר חסון הלטבים.

זאת נוסחה שכזאת, המזרחי הממוצע הוא ימני, הוא דוגל בארץ ישראל השלמה, הוא מכיר את הערבים עוד מימי סבא שלו, המזרחי הממוצע אין לו שינוי ברמת ה DNA, הוא קשור למורשת הוא קשור לשושלת והממסד לא יכול לפרוץ את זה כבר שנים, אז מה הם עושים, לוקחים אוחנה אחד שלמד משפטים ואז מקדמים אותו באג'נדה שלהם והוא ימני רציני והופ הוא הומו.

אייך זה מסתדר לכם שימני מבית אוחנה בעל תואר במשפטים בין כמה שנים בודדות עולה על כל המי ומי, הרי יש את אמסלם ויש את ביטן ויש ועוד ועוד ימניים גם משפטים, גם מבוגרים יותר, וגם טובים יותר… אבל אוחנה הוא הומו, ואין כמו הומו מזרחי בשביל לעשות את העבודה ולשבור את המסורת מבית סבא.

ביתר ירושלים

למי שלא מכיר את הגבעה הזאת מול אצטדיון טדי – שמה שגור בפני הקומץ "גבעת אוחנה" ולשם להטבים לא מגיעים.

טהורה לעד? עד התחת!

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה אחת

  1. א. ב 2019-06-06

    מירי רגב?
    אורן חזן?
    משה כחלון?
    אייל גולן?
    חלק גדול מהרמטכ"לים?
    כולם גייז ?