כך חלבו קושרי הקשר 10 מליון דולר בפרשת מג'די חלבי.

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

כל בר דעת מבין שכאשר העמותה שפרסמה בקשת למידע בנושא מה עלה בגורל החייל לא התכוונה לנערים מסתובבים ביער ומוצאים גופה, לא ניכנס לאפשרות כי מישהו "שיגר" אותם לשם, ונניח שהם תמימים, אך למצוא גופה זה לא מידע.

נערים אשר מצאו את גופת החייל למעשה זכו בלוטו, לא יותר מזה, הם עשו טיול קטן ומצאו משהו אשר הטריד את מנוחתם, דיווחו אחורה ובדיעבד מסתבר כי זאת גופת החייל שנעלם שנים קודם.

כאשר המידע הגיע אל התקשורת ועורכי הדין מיד קפצו, תאבי הבצע ואמרו כי יש לשלם לנערים 10 מליון דולר כפי שהתחייבה העמותה, והיום לאחר שנים של משפט החליטו בעליון לתת פסק דין הזוי שמורה על מדינת ישראל לתת כסף לנערים.

עורכי הדין יקבלו מליונים כתוצאה מהסכם שכר הטרחה, הרי הם עשו הסכם שבסיס ההצלחה שלו ייתן להם עשרות אחוזים מתוך ה"פרס" שהמדינה הבטיחה למוצאי הגופה, והשופטים אשר נתנו את פסק הדין המלומד בין 90 העמודים לא טרחו לספר על תאוריית הקשר בינם לבין עורכי הדין העתידים להתעשר עוד ועד כתוצאה מהסכם שכר הטרחה.

אז מה היה לנו שם, גופה של חייל שלא ברור מי ייצר אותה, רצח או התאבדות (נשק לא נמצא בסביבתה), ערבים שמסתובבים ביער (אולי קברו סמים) עורכי דין שעשו שכ"ט גבוהה שיספיק לשמן את על המערכת עד לשלב הפסק דין בעליון, וכספי משלמי המסים שישולמו לפי שער דולר גבוה פלוס ריבית.

על פי פסק הדין שהמציאו השופטים על מנת להכשיר את השרץ, ניתן לתבוע את משפחת פרס, כן כן ההיא ממרכז פרס לשלום, בסכום של 100 מליון דולר כי הם הבטיחו יונה.

זאת לא משפטיזציה, זאת שרמוטיזציה.

שאלתם פעם את עצמכם מה הקשר בין רפיק חאלבי (ההוא מערוץ 1) לבין החייל ?

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *