מה אילנה דיין טייחה בתחקיר ׳בלאק קיוב׳

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

כמה נקודות בנוגע לכתבה על בלאק קיוב בעובדה של אילנה דיין. נשאלנו אם יש פה תקלה פנימית בתוך הדיפ סטייט?

אנו נראה לכם שיש דברים מכוונים שףהחושפים את עומקי הדיפ סטייט אשר אילנה דיין לא העזה לאמר על אף שממש עסקה בנושא ובכלל טייחה את הדברים ועשתה יחסי ציבור שליליים לחברה. 

1.כאשר דיברה אילנה דיין על הפרשה בה בלאק קיוב עבדו עבור המפיק ההוליוודי הארווי ויינשטיין כדי לנסות ולעזור לו מול כל המתלוננות עליו בגין !אונס! היא שחכה להזכיר משהו מאוד חשוב, היא "שחכה" שהמתווך בין הארווי ויינשטיין לחברת בלאק קיוב היה לא אחר מאשר אהוד ברק. טיוח ברור של הנושא.

סיפור זה היה עלול להוביל אנשים בחיפושים לאתר שלנו ולגלות את קשריו של אהוד ברק גם עם הפדופיל שניהל את קרן וקסנר, ג'פרי אפשטיין, אשר המשפט שלו נפתח מחדש בימים אלה. 

2. כאשר אילנה דיין דיברה על החלק אולי המרכזי בכתבה בנוגע למעורבות בלאק קיוב בעזרה לשלטון הדיקטטורי בקונגו נגד מתנגדי משטר, ואף הזכירה את דן גרטלר שעשה עסקי יהלומי דמים מושחתים במדינה, היא שחכה לציין שחקן מאוד מרכזי בכל הסיפור. מאיר דגן.

ראש המוסד לשעבר דגן עבד עם גרטלר לאמן את הצבא האלים בקונגו שהפר זכויות אדם גם נגד מתנגדי משטר, ובמקרה דגן הוא גם אחד מראשי הועד המנהל/מייעץ של בלאק קיוב.

לאחרונה טראמפ הוציא צו הקפאת נכסים לדן גרטלר בארה"ב בגין הפרת זכויות אדם חמורה בקונגו, לו היה חי מאיר דגן, גם הוא היה כנראה מוזכר. אבל למה אילנה לא הזכירה זאת? כי זה היה מכתים את כתבת הדיפ סטייט שלה בה הפכה את מאיר דגן לקדוש מעונה שמדבר נגד הממשל בארץ לפני שנפטר? 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *