כשחיים פוזנר הביא את מסמך "ועידת ונאזה" לאח בן גוריון.

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

בזנאבה ישב חיים פוזנר בתוך משרדי הסוכנות בדירה מרווחת ביחד עם ד"ר שמואל שפס, ואז הגיע טלפון בהול מפרופסור סאלין אשר הודיע לחיים פוזנר כי עליו להגיע בדחיפות לבאזל מבלי לפרט, עוד באותו לילה נסע חיים פוזנר לבאזל ופגש במסמך הוועידה הסודי.

במסמך פורט בפירוט מה עתיד היהודים באירופה, המסמך הועבר ישירות לבן גוריון אשר ישב בארץ ועד היום לא ברור מה עשה בן גוריון עם המסמך היות והוא אישית החזיק את את המסמך ביד.

בן גוריון ביקש לידע את צרציל ורוזוולד, כידוע לקונספילים שני האחרונים היו בכת הבונים החופשים (כמו היטלר) והם מיד זיהו את הכתוב במסמך הועידה כי " הצגת הפתרון החדש במקום ההגירה – פינוי היהודים למזרח" המושג לעבור אל המזרח למעשה שגור בתוכו מוות.

ככה הבונים החופשיים מכנים את האחים הנפטרים שלהם.

בונה חופשי

הבונים החופשים שזרו את הדרך לדילול העם היהודי, כמו אז גם היום, אבל היום אתם מקבלים נתונים בזמן אמת בעוד בזמן ההוא על העם הערימו סוד, זה לא סתם שחסילו את אחיינו השכנזים בכל רחבי אירופה, זאת יד מכוונת של ממסד, אפשר לומר היום שעוזי משולם צדק, ואף אחד לא יכלא אותך.

בונה חופשי

כרוניקה של רצח עם ידוע מראש

כאמור בן גוריון אשר עצמו היה מחובר ללשכות הבונים החופשיים הבין כי היטלר לקח את חיסול היהודים כאמצעי מהיר יותר מאשר "חינוך מחדש של הלשכה הלבנה", היטלר לא רצה לחנך את היהודים הוא רצה לחסל אותם, לדלל אותם, ובן גוריון ידע שאחיו למסדר עומד לעשות מעשה קין.

הסוד של היטלר

עוד בימי תחילת בראשית כאשר היו רק שתי אחים על הגלובוס חיסל האח קין את אחיו הבל, קין בן הנחש לא בחל באמצעים והרג את אחיו, ככה גם מסדר הבונים החופשיים כאשר יש חילוקי דעות אין בעיה לחסל אח את אחיו, או בעניין השואה אח את העם של אחיו.

הנפוטיזם בבניה החופשית בא לידי ביטוי בעיקר בבית המשפט העליון של מדינת ישראל ששם אח ממנה את אחיו, המשפחה כפי שהם מגדירים את עצמם אינה ניתנת לבחירה על ידי הציבור אלה רק על ידי הקליקה של הבונים החופשיים.

בן גוריון ידע מה עתיד להיות עם העם היהודי באירופה, הוא הציל את מי שרצה להציל וכל השאר הלכו אפר ועפר בדרכים שונות ומשונות, על העם היושב בציון לדעת כי כאשר ישנו גוף אשר מחליט מה לעשות ומתי לעשות מבלי שהוא יבחר על ידי הציבור – זה מתכון לאבדון.

מומלץ לקרוא את ועידת ואנזה.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *