עוד כתב אישום משוגר לפירוק רשת הפדופילים של הדיפ סטייט המשתרעת עד הארץ

עוד כתב אישום משוגר לפירוק רשת הפדופילים של הדיפ סטייט המשתרעת עד הארץ

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

נגד איש העסקים הלבנוני-אמריקני, ג'ורג' נאדר, שפעל כקשר בין אנשים בסביבת הנשיא טראמפ לבין פקידי רוסיה ומזרח התיכון בשנים 2016 ו -2017, הוגש כתב אישום באשמת פורנוגרפיית ילדים, כך על פי ה״וושינגטון פוסט״

נאדר היה עד מרכזי בחקירה המיוחדת של רוברט מיולר, וידוע כי ארגן את הפגישה הידועה לשמצה בסיישל בין מכר של טראמפ, אריק פרינס, לבין פקיד רוסי בעל קשרים הדוקים עם הקרמלין. הוא הציג את עצמו כמקורב לנסיך הכתר של איחוד האמירויות הערביות, מוחמד בן זאיד.

Axios: Mueller witness with ties to Trump transition charged with child pornography

ארגן פגישה והפך לעד מרכזי?
האם גם ג'ורג' נאדר הוא מלכודת של ה-FBI להפליל את קמפיין טראמפ?

הדו"ח של מיולר מסיק חד משמעית כי אין ראיות להאשים את הקמפיין בשת"פ עם הרוסים. ואחד הדברים שעשה ה-FBI בחקירות היה נסיון להפליל, במיוחד את היועץ של טראמפ, ג'ורג' פאפאדופולוס, כאשר הסוכנות נתפסה כי שלחה לו סוכנת, אזרא טורק, יחד עם עוד מודיע שלהם, סטפן הלפר, לנסות לתפוס ולהפליל אותו ב"פגישה" אקראית בה דיברו על רוסיה. יתר על כן יש את ג'וזף מיפסוד שגם הוא מסתבר עבד בשביל אחת הסוכנויות.

New York Times: F.B.I. Sent Investigator Posing as Assistant to Meet With Trump Aide in 2016

אותו ג'ורג' נאדר, שנתפס עם חומר פדופילי, שמר על קשרים קרובים גם עם קמפיין הילארי באותה תקופה. ואין זה מקרה, בזמן נשיאות ביל קלינטון הוא ניסה לתווך יחד עם רון לאודר הסכם שלום בין סוריה וישראל ללא הצלחה. מזל, היום הגולן הוכר רשמית כשלנו על ידי טראמפ, ומי יודע מה היה קורה שם תוך כדי מלחמת האזרחים הסורית ודעאש אילו רבין היה מחזיר את השטח. יתר על כן הקשרים של נאדר עם הקלינטונים מאוד חמים גם היום.

בדצמבר 2016, עיתון הרפובליקה הדומיניקאית יצא בכתבה צהובונית על כך שזוג הקלינטונים התכוון לצאת לחופשה בפונטה קנטה בקאריביים, זה אחרי ההפסד שלהם בבחירות.

Dominican Today: Hillary and Bill Clinton to spend New Year in Punta Cana

חודש לאחר מכן, בינואר 2017, יוצאת כתבה צהובונית עם תמונה שתפסה שם את קלינטון חוגג במים עם ג'ורג' נאדר, עד המפתח בחקירות מיולר. חקירה, שנזכיר לכם, החלה בעקבות הדוסייר המזוייף של סטיל ואשר מומן על ידי קמפיין הילארי קלינטון ונמצא שקרי:

El Portal: Bill Clinton en piscina de resort en Punta Cana acompañado de George Nader

תמונות נוספות שדלפו לרשת מראות שגם מי שנראה כטוני פודסטה חגג שם איתם. טוני הוא אח של ג'ון פודסטה, מנהל הקמפיין של הילארי (הצלם?):

Steemit: Bill Clinton Pictured With Multiple Pedophiles ; Tony Podesta and George Nader

כתבנו כתבת עומק על אוסף האומנות הפדופילי של משפחת פודסטה הגלוי לעיני כל עם הרחבה של Q על אפשרות הפעילות הפדופילית שלהם הקשורה בכך:

עכשיו, מי זה אריק פרינס, הבחור מקמפיין טראמפ אשר ייתכן ונאדר ניסה להפליל?

תזכורת על אריק פרינס עליו כתבנו כאשר אנטוני ווינר, בעלה של היועצת הבכירה להילארי קלינטון, הומה אבדין, נתפס על חם:

קיומני הנעל האדומה: ניתוח והרחבה על ההדלפות האחרונות של Q בנוגע לכת הפדו של הנאורים

"אנתוני ווינר כמובן נתפס שולח תמונות מיניות לקטינה, בצו החיפשו של הFBI נכתב שהם מחפשים חומר של פורנוגרפית ילדים, ולבסוף סיימו את החקירה בעסקת טיעון (מעניין על מה). מקור מתוך החקירה, מקורב של אריק פרינס, איש הצי הימי ואחד ממנהלי חברת האבטחה הפרטית בלאקוואטר שפעלה בעיראק דיבר מעט על חומרים שמצאו בלפטופ של ווינר הכולל עוד עדויות לביקור הקלינטונים באי (orgy island) הפרטי של הפדופיל המורשע ג'פרי אפשטיין. לפי המקור בתוך החקירה המקורב לפרינס, אלו היו חלק מהסיבות שהFBI נאלץ לפתוח מחדש את החקירה על השרת של קלינטון לאחר שנחשפו במחשב של ווינר מאות אלפי אימיילים של הילארי."

מעניין שטוני פודסטה עלה על הגריל בעקבות הפניה שיצאה מחקירות מיולר.

ככה גם כאמור התפיסה לאחרונה של ג'ורג' נאדר היא בומרנג של חקירת מיולר.

עוד בומרנג הגיע מעוד מי שניסו להפליל בחקירות, מייקל פלין שהיה בקמפיין טראמפ והיה מועמד לתפקיד יועץ לבטחון לאומי. מה שמעניין הוא שהבן של מייקל פלין, אשר היה פעיל ועזר לאביו במהלך הקמפיין לנשיאות, כתב לא פעם על כך שרשתות הפדופיליה של הדיפ סטייט, ע"ע פיצה-גייט, הן אמיתיות:

BBC News: Trump aide Michael Flynn Jnr out after 'Pizzagate' tweets

יחד עם זאת, אחד התורמים הידועים וגדולים של הילארי, ג'פרי אפשטיין, אשר ניהל את קרן וקסנר של הדיפ סטייט בארץ, ישב בכלא על שידול קטינות לזנות אך לזמן קצר עקב עסקאות טיעון מושחתת, אשר לאחרונה נדחתה ופותחת את המשפט מחדש יחד עם עוד עשרות עדויות של קטינות נוספות אשר נאספו.

יחד איתם יש את חברי כת NXVIM בהנהלה הבכירה שתרמו ותמכו גם בהילארי קלינטון, מי שנתפסו לאחרונה במשפט שכולל סחר בילדים ופדופיליה. הפטרוניות אגב הן בנות משפחת ברונפמן, המשפחה מפרשת עמותות 1999, וגם לאחרונה בבחירות האחרונות עם כחול לבן.

החוקר רוברט מיולר בעצמו מעורב בטיוח פדופיליה בסדר גודל עולמי כאשר היה ראש ה-FBI.

מיולר עזר לאספן חומרי הפדופיליה הגדול בארה"ב לצאת לחופשי:

מיולר טייח את הפעילות הפדופילית של מנהל קרן וקסנר, ג'פרי אפשטיין:





Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *