הגיע לפגוש את ההורים של חברתו וגילה שהוא זיין את אבא שלה

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

כל יום קוראים נסים וסיפורים, אבל הפעם מה שקרה לזוג הצעיר הביא את כולם לחשוב צעד קדימה בהבנה שאם אתם מפזז אי שם עם משהו שאתה לא מכיר, יתכן וכאשר תפגשו שוב תגלה שהקשר בעייתי ביותר.

זה היה בלילה סגרירי, עלם חן אשר יצא לבלות באחד המועדונים הסתובב לו עם בירה קרה ביחד על מנת למגר את הזיעה מתוך הגוף, לפתע כאשר הגיע לכניסה לבר תל אביב מצוי עמד בכניסה איש אשר נדמה כי הוא מחזיק לא מעט כסף בחשבונו.

"תתלווה אליי נשתה בירה" פתח האיש את השיחה ואז הלילה החל מתגלגל, עוד בירה ועוד צ'יסר והעולם צוחק וניפלא, ככה על הדרך כולם מאושרים והאיש שילם עוד את החשבון, וכאשר החליטו לצאת מן הבר אחז האיש את הבחור והכניסו לשירותים תוך שהוא מפשיל את מכנסיו אוחז בזקפתו של הצעיר ומכניס את איברו לישבנו.

הסוטול עשה את שלו והאקט בשירותים לא התארך, הצעיר המבולבל הבין כי עבר סוג של משגל גברי אך האלכוהול היה בדמו והוא פרש לביתו, רק בבוקר הוא הבין כי נאלץ לחדור לאיש המבוגר בעל כורחו לאור שתייה מרובה של אלכוהול.

הצעיר לקח את עצמו בידיים והחליט כי הוא מעדיף להתמסד מאשר שבוגרים יפתחו אותו, ולא לקח הרבה זמן עד אשר הוא מצא את בחירת ליבו, בכל זאת, לא כול יום מוצאים אהבה, ולאחר זמן מה כאשר הצעירה הציעה לו להגיע לביתה לארוחה קלה מצא הצעיר את האיש מהבר.

נפשו לא ידעה באם לספר לה את העובדה שהוא זיין את אבא שלה, הוא לא ידע אם האמא יודעת שהם משפחה של נתקעים, האם האבא בארון האם האבא והאמא משתפים פעולה או שהאבא נותן בסתר, האם הילדה יודעת, האם האחות מבינה, תוך שהוא מלמל לעצמו "סדום ועמורה" ברח הצעיר כל עוד נפשו בו.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *