בין תרבוש לשדיים

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

הנה קמה לה צעקה, מצד אחד אלו אשר מצדדים בלבישת כיסוי ראש ומצד שני אלו אשר ממליצות להבליט שדיים, השאלה היא באיזה צד אתה, האם ניתן לכסות את הראש ולהבליט את השדיים או שמה זה בא במכסה אחת כיסוי ראש ושדיים ובמקביל אי כיסוי ראש ואי כיסוי השדיים.

טכנית אין מניעה לכסות את הראש בכיסוי ראש אך מנגד להבליט את השדיים, מדוע כך הדבר? הדבר נובע מהקונספציה כי אם את דתייה ולפיכך את מכסה את הראש מן הרצוי כי תכסי את שדייך (בעיקר אם יש לך בשפע), עם זאת באם אינך דתייה זה לא אומר שאת יכול להתלבש כמו איזה שרמוטה (לפחות בטלוויזיה).

השופט על יגון שהוא למעשה מסמן את כל שדרת בית המשפט העליון ובדיוק את דפוס מחשבתם העלה נקודה מעניינת, אל תכסי את הראש ותבליטי שדים.

הבעיה של אל יגון זה שהוא עכשיו הביא את לובשי הבגדים של הטלביאן אל חזית המאבק, והן עכשיו יגידו לכם "אמרנו לכן" או שמכסים את הכל או כלום, ובכך ייצר השופט אל יגון תקדים קשה מאוד כיוון שטען כי הצניעות לא הייתה במופע של לינור אברג'יל.

בקיצור נשים יפות, אם אתם מכסות את הראש זה לא אומר שניתן לשים חציות קצרות ולהבליט פטמות, כיסיתן את הראש? כסו גם דברים נוספים בהתאם, שלא נשתגע.

ואתם הנשים שאינם מכוסות, הבליטו את הפטמות כפי שעשתה מירב מכאלי ואולי תקבלו עוקבים סוטים ברשת ויתכן כי תרגישו סיפוק – או שירמוט.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה אחת

  1. סטודנטית חוקרת 2019-05-11

    מי כתב את הגועל נפש הזה? השופט בדימוס הוא עוד אנטישמי צבוע, גס רוח וסוטה דיביל. הדיקטטורה של בג"ץ מעלה לחברי הכת שלה את השטן לראש.