הדיפ-סטייט של וקסנר ומפלגתם כחול-לבן מחבלים במתווה הגז

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

ראו תמונה לעיל. 

גנץ ממשיך לבנות את מפלגת הדיפ סטייט על סטרואידים. שימו לב, כנראה שהיום נשמע על כניסתה של אורית פרקש למפלגה. ובכן, גם היא בוגרת קרן וקסנר של הדיפ סטייט.

מה היה הפעילות של פרקש כחלק משלטון הפקידים של כת הנאורים? היא היית להזכירכם יו"ר רשות החשמל בזמן שהרשות שינתה בכוח את הצמדת המחירים הסטנדרטית לנפט של הסכם הגז עם שותפות תמר.

הרשות בהנהגתה שינתה את ההצמדה למדד המחירים לצרכן האמריקאי, ומבקר המדינה מצא בדיוק בכך ליקוי שעלה למשק הישראלי הרבה כסף. 

מה עשתה פרקש לאחר מכן? הפכה לגיבורת מחאת "שוד הגז" של ארגוני החברה האזרחית ששרתה את האינטרסים של ממשל אובמה לפרק את הסכם הגז הישראלי הנותן מנוף כלכלי וגיאו פוליטי אסטרטגי שמחליש את תלות ישראל בארה"ב ומתחרה בצינור גז אחר שאובמה כן היה חפץ בו מטורקיה כפי שמרחיב ג'ורג' פאפאדופולוס, אחד מאנשי הקמפיין של טראמפ אשר היה מהמובילים בפיתוח משק הגז בישראל ואשר לאחרונה הוציא ספר וכתב בנושא לאחר שנרדף גם הוא בציד המכשפות של רוברט מיולר נגד טראמפ והקמפיין שלו. 

אכן ההצמדה למדד במקום לנפט ייקרה את הגז, אך הוא עדיין מהנמוכים בעולם ורק לאחר שנראה מה נהיו מחירי הנפט נוכל לדעת כמה הרווחנו או הפסדנו. 

תכסיס ארסי זה של יצירת בעיה ואז ניצול שלה לקדם את הפיתרון של הדיפ סטייט גרם לפיטורים של פרקש. התנועה לאיכות השלטון אשר לאחרונה אבי זלינגר מ"מוציאים את הקרן החדשה מישראל" חשף כי בהקמתם קיבלו גיבוי וכסף מהקרן החדשה לישראל הגישו בגץ בנידון, אך אפילו בית המשפט העליון בו התמחתה פרקש דחה את העתירה. 

המבקר לא מספר, התקשורת לא שואלת

על פרקש והכשרתה:
אורית פרקש-הכהן

פאפדופולוס על הדיפ סטייט ומשק הגז:


Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *