בתשקורת הבולשביקית של הדיפ-סטייט חוששים, טראמפ הפך את רוד רוזנשטיין לסוכן כפול מטעמנו

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

דון למון מ- CNN שואל האם רוד רוזנשטיין הוא "סוג של סוכן כפול"

שיחה בין שני כתבלבי רשת הפייק ניוז CNN המנסים להבין את המט שעשה להם טראמפ.

הנאה מובטחת…

דון למון מCNN שואל האם רוד רוזנשטיין הוא "סוג של סוכן כפול"….[שיחה בין שני כתבלבי רשת הפייק ניוז CNN המנסים להבין את המט שעשה להם טראמפ. הנאה מובטחת ????]…דון למון מ-CNN שאל אתמול האם סגן התובע הכללי, רוד רוזנשטיין הוא "סוג של סוכן כפול", תוך התייחסות לתוכן מכתב ההתפטרות שלו ממחלקת המשפטים.למון אמר לעמיתו כריס קואומו שמכתב ההתפטרות של רוזנשטיין שימש כ"נשיקה רטובה גדולה" לנשיא טראמפ.כזכור, רוזנשטיין הגיש ביום שני בערב את מכתב ההתפטרות שלו לטראמפ, בו הודיע כי הוא יעזוב רשמית את מחלקת המשפטים ב-11 במאי.אבל על אף היותו יעד קבוע לזעם הנשיא, רוזנשטיין התנסח באופן מחמיא כלפי טראמפ במכתבו, תוך שהוא מודה לו על "הנימוס וההומור שאתה מציג לעתים קרובות בשיחותינו האישיות", בנוסף ל"הזדמנות לשרת".למון ציין כי במהלך כהונתו של רוזנשטיין כסגן התובע הכללי, הוא היה בשני הצדדים "הטובים" וה"רעים" של הנשיא, ואמר כי הוא היה "מפלגתי "בזמנים שונים בנוגע לחקירה המיוחדת של רוברט מיולר.קואומו אמר כי רוזנשטיין, שמינה את מיולר לתובע מיוחד כדי לחקור את הקשרים לכאורה בין קמפיין טראמפ לרוסיה, נראה ש"מדבר … יותר על התקשורת" במכתב ההתפטרות שלו.נראה שרוזנשטיין מבקר את הסיקור התקשורתי של חקירת מיולר במכתב ההתפטרות, וטוען כי המשרד שלו אוכף את החוק "ללא מורא וללא משוא פנים", תוך התעלמות מ"הסחות דעת חולפות" משום ש"רפובליקה איתנה אינה נשלטת על ידי מחזורי החדשות.""רציתי לשאול אותך את זה. היו דיווחים עליו, נכון?" שאל למון את קואומו, "אתה חושב שרוזנשטיין הוא סוג של סוכן כפול?קואומו השיב בתיאור רוזנשטיין כ"אניגמה":"אני לא יודע איך לפרש אותו. אני אומר אניגמה. אני לא מבין את זה," אמר קואומו, "הם הביאו אותו לשמש גרזן על [ראש ה- FBI לשעבר ג'יימס] קומי, ואז הוא בוחר את מיולר, [ואמר ש] צריך מקור חיצוני כדי לעבד את העניין הזה כיוון שפעולות הנשיא היו כל כך חשודות."ואז הוא מסיים בנטילת ההחלטה ממיולר וחותם במכתב הזה בו הוא מדבר על זה שהחדשות אינן מה שחשוב. שזה, אתה יודע, העבודה שלנו". ????https://thehill.com/homenews/media/441321-cnns-don-lemon-asks-if-rosenstein-is-a-double-agent-type?fbclid=IwAR2GsVp4_4j0IMnnAwzvFftZQp9rmsBsnieWQr6-no6vjl4gxqHj7sJniuA

Posted by Iris Israel on Tuesday, April 30, 2019

דון למון מ-CNN שאל אתמול האם סגן התובע הכללי, רוד רוזנשטיין הוא "סוג של סוכן כפול", תוך התייחסות לתוכן מכתב ההתפטרות שלו ממחלקת המשפטים.

למון אמר לעמיתו כריס קואומו שמכתב ההתפטרות של רוזנשטיין שימש כ"נשיקה רטובה גדולה" לנשיא טראמפ.

כזכור, רוזנשטיין הגיש ביום שני בערב את מכתב ההתפטרות שלו לטראמפ, בו הודיע כי הוא יעזוב רשמית את מחלקת המשפטים ב-11 במאי.

אבל על אף היותו יעד קבוע לזעם הנשיא, רוזנשטיין התנסח באופן מחמיא כלפי טראמפ במכתבו, תוך שהוא מודה לו על "הנימוס וההומור שאתה מציג לעתים קרובות בשיחותינו האישיות", בנוסף ל"הזדמנות לשרת".

למון ציין כי במהלך כהונתו של רוזנשטיין כסגן התובע הכללי, הוא היה בשני הצדדים "הטובים" וה"רעים" של הנשיא, ואמר כי הוא היה "מפלגתי "בזמנים שונים בנוגע לחקירה המיוחדת של רוברט מיולר.

קואומו אמר כי רוזנשטיין, שמינה את מיולר לתובע מיוחד כדי לחקור את הקשרים לכאורה בין קמפיין טראמפ לרוסיה, נראה ש"מדבר … יותר על התקשורת" במכתב ההתפטרות שלו.

נראה שרוזנשטיין מבקר את הסיקור התקשורתי של חקירת מיולר במכתב ההתפטרות, וטוען כי המשרד שלו אוכף את החוק "ללא מורא וללא משוא פנים", תוך התעלמות מ"הסחות דעת חולפות" משום ש"רפובליקה איתנה אינה נשלטת על ידי מחזורי החדשות."

"רציתי לשאול אותך את זה. היו דיווחים עליו, נכון?" שאל למון את קואומו, "אתה חושב שרוזנשטיין הוא סוג של סוכן כפול?

קואומו השיב בתיאור רוזנשטיין כ"אניגמה":

"אני לא יודע איך לפרש אותו. אני אומר אניגמה. אני לא מבין את זה," אמר קואומו, "הם הביאו אותו לשמש גרזן על [ראש ה- FBI לשעבר ג'יימס] קומי, ואז הוא בוחר את מיולר, [ואמר ש] צריך מקור חיצוני כדי לעבד את העניין הזה כיוון שפעולות הנשיא היו כל כך חשודות.

"ואז הוא מסיים בנטילת ההחלטה ממיולר וחותם במכתב הזה בו הוא מדבר על זה שהחדשות אינן מה שחשוב. שזה, אתה יודע, העבודה שלנו".
the Hill

קטע שהבאנו לכם בזמנו אשר עלול לשפוך אור על הפרשה:

הניו יורק טיימס מדווח כי בתזכירים של סגן ה- FBI שפוטר, אנדרו מקייב, דובר על הקלטת הנשיא, הצעה שעלתה מצד רוזנשטיין.

היועץ המשפטי הבכיר של ה- FBI ג'יימס בייקר מביא עדויות של מקייב והפרקליטה ליסה פייג' כי רוזנשטיין היה רציני בהצעה שלו להקליט את הנשיא.

התזכירים של מקייב, סגן ה- FBI שפוטר, זומנו לשימוע על ידי הקונגרס שמבין סמכויותיו ותפקידיו לפקח על מנהל תקין בכל זרועות הממשל.

אחד הנציגים שהיה אמור לחקור את רוזנשטיין בועדה מצייץ:

"רוזנשטיין לא מופיע מחר לשימוע. תוהה למה?" (הפנייה לעדות של ג'יימס בייקר)

?Rosenstein a no show for tomorrow. Wonder why

The Hill

הנה אפשרות שאנו מעלים למה רוזנשטיין לא מגיע מחר לשימוע. הדברים נודעו לאחר שנפגש עם טראמפ במטוס האיירפורס1 של הנשיא לדון בארבע עיניים על ההתפתחויות האחרונות.

ובכן, טראמפ מדבר בועידה האחרונה שלו שהסתיימה הרגע ואומר את הדברים הבאים:

"תודה גם לסגן התובע הכללי רוד רוזנשטיין שנמצא כאן. טסנו יחדיו. התשקורת
רוצה לדעת 'על מה הם שוחחו?', אך אומר שהיתה לנו שיחה טובה מאוד ."

President Trump: "Thank you as well to our Deputy Attorney General Rod Rosenstein for being here. We flew down together. The press wants to know, "What did you talk about?' But we had a very good talk, I will say

ואנו תוהים, האם רוזנשטיין מתחיל לשחק בשבילנו.

תחשבו איך זה משגע את הדיפ סטייט לא לדעת אם העבירו את רוד צד ואם כן מה הוא סיפר או לא.

רוד רוזנשטיין סיים את מכתב ההתפטרות שלו עם המילים "AMERICA FIRST"  😉

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *