הצינור שביבי תקע לדיפ-סטייט

הצינור שביבי תקע לדיפ-סטייט

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

מתוך אימייל אשר הודלף בויקיליקס מהארכיון של מנהל הקמפיין של קלינטון, ג'ון פודסטה:

Wikileaks: Podesta emails – Victor Pinchuk

"ויקטור פינצ'וק מחפש להתעדכן ללא הפסקה (כולל הבוקר) בנוגע לפגישה עם WJC (קוד: וויליאם ג'פרסון קלינטון) בלונדון או כל מקום אחר באירופה"

Victor Pinchuk is relentlessly following up (including this morning) about a״ ״meeting with WJC in London or anywhere in Europe

מי זה ויקטור פינצ'וק?
מדובר בתורם הגדול ביותר לקרן קלינטון ב-2015 (ותרם עוד רבות בשאר השנים). כידוע לכם, קלינטון נפגשה עם התורמים שלה ביותר מ50% מהפגישות שהיו לה כמזכירת המדינה של אובמה מחוץ לממשל. לכן שווה לבדוק מה יש לה עם התורם הזה.

AP News: Many donors to Clinton Foundation met with her at State

במרכז העניינים שלנו חברה בבעלות ויקטור פינצ'וק, אינטרפייפ (Interpipe) הנמצאת באוקראינה, וכבר העניין הזה צריך להדליק לכם נורות אדומות בנוגע לכל מה שכתבנו על השליטה של ממשל אובמה,סורוס וקלינטון בשלטון האוקראיני.

מתוך אימייל בארכיון של פודסטה בויקיליקס איתו התחלנו, מתאריך 21-7-2012, מוזכרים תרומות לקרן קלינטון מקרנות הדיפ סטייט של ה-CFR. קרן רוקפלר תרמה רבע מיליון דולר, קרן פורד תרמה 400 אלף דולר, וויקטור פינצ'וק? 750 אלף דולר + רבע מיליון ליוזמה הגלובלית של קלינטון CGI. זה בתקופה שניתן לו למכור לאיראן ללא כל בעיה.

Wikileaks: Podesta emails – Biweekly Report for WJC

קטע מ"ניוזוויק", כתבה שפורסמה שבועות ספורים אחר האימייל איתו פתחנו בו פינצ'וק מחפש בדחיפות את קלינטון לתדרוך, עכשיו תבינו למה:

"מערכת ניוזוויק [Newsweek] ראתה מסמכים מאוקראינה אשר מראים כי סדרה של משלוחים ימיים מאינטרפייפ לאיראן ב-2011 ו-2012, כולל תשתיות רכבת ומוצרים המשמשים בדרך כלל תעשיות גז ונפט…

הרשויות בארה"ב יכולים להעניש חברות לא אמריקאיות ללא התבססות בשטחה כלל אשר פועלים כנגד מדיניות החוץ שלה, כפי שקרה ב2012 לשוהאי שנרונג (Zhuhai Zhenrong) חברת נפט סינית. שלילת גישה לשווקים האמריקאים ומערכת הבנקאות האמריקאית עלולה להיות הרסנית עבור אינטרפייפ, בהתחשב בכך שענק החשבונות ארנסט&יאנג העלה תהיות בנוגע להיותו עמיד כלכלית."

Newsweek: Hillary Clinton's Big Benefactor Has Trade Links with Iran

ב-2007 ידוע כי לאינטרפייפ היו קשיים כלכליים בעקבות מיזוג שלא יצא לפועל מאותה סיבה עם חברה רוסית (TMK). ב2011 הם כבר החלו למכור לאיראן, והחברה קיבלה חמצן שהילארי סיפקה להם. באותה תקופה קרה משהו מעניין. ב-2009 קאטר הציעה לבנות צינור גז שיעבור דרך סוריה, ירדן, לטורקיה ומשם לשאר אירופה. באפריל 2013, אינטרפייפ חתמו על הסכם עם טורקיה באספקת צינורות אנרגיה למשך שנה.

Construction Week Online: Interpipe signs contract worth $15million

עכשיו פה הדברים הופכים להיות מאוד מעניינים.
חודשים ספורים אחר חתימת ההסכם של אינטרפייפ בטורקיה הוואשינגטון פוסט מדווח ב-11 לספטמבר (כן…) 2013 את הדבר הבא:

"ה-CIA החל לספק נשק למורדים בסוריה, וכך מסיימים מספר חודשים של עיכוב באספקת נשק שהובטח על ידי ממשל אובמה, על פי בכירים בממשל האמריקאי וגורמים סורים. האספקה החלה לזרום אל תוך המדינה במשך שבועיים, יחד עם משלוחים נפרדים של מחלקת הרכבים של המדינה ועוד ציוד – זרם של חומרים אשר מסמן את ההסלמה הרצינית בתפקידה של אמריקה במלחמת האזרחים הסורית".

Washington Post: CIA begins weapons delivery to Syrian rebels

עכשיו שימו לב. באפריל 2014 ירדן חותמת על עסקה עם אינטרפייפ.

Arabian Industry: Pipe manufacturing firm Interpipe signs deal with Jordan's Al Omrania

אז מה הולך כאן? יש עיסקאות של אינטרפייפ עם טורקיה וירדן על אספקת צינורות גז, ועוד קאטר מציעים לבנות צינור שיעבור מהם דרך סוריה,ירדן,טורקיה ומשם לכל אירופה.

במקרה ירדן, טורקיה, וקאטר היו הציר המרכזי במבצע חשאי של אובמה וה-CIA "מבצע קורת השיקמה" לאימון וחימוש המורדים במלחמת האזרחים בסוריה, חלק מהמבצע כמובן כלל את התחמושת עליה דובר בקטע לעיל שעבר למורדים (חלקם תרמו להתעצמות דעא"ש). שלשות המדינות סיפקו גיבוי ונשק בתמיכה אמריקאית, וירדן אף סיפקה את השטח לאימוני המורדים (הכוחות המיוחדים למבצעים מיוחדים, שבני גנץ אגב הוכשר אצלם, גם עזרו באימונים).

Janes.com: US arms shipment to Syrian rebels detailed

Wikipedia: Timber Sycamore

The New York Times: U.S. Relies Heavily on Saudi Money to Support Syrian Rebels

סוריה היא אולי הנכס העיקרי אסטרטגית של רוסיה במזרח התיכון, לא מפתיע שהיא התנגדה לעניין הצינור המיועד.

Wikipedia: Qatar–Turkey pipeline

פה זה לא נגמר. לקלינטונים וויקטור פינצ'וק היה עוד תאבון באוקראינה המהווה חוצץ בין רוסיה לאירופה. גם כאן אותה שיטה.

בפבואר 2014 מתחילים מחאות פרו ארה"ב/אירופה באוקראינה, ממשלת צללים/מעבר נבנת (בדומה לאנשי מכון uון ליר שייצגו את דרישות מחאת האוהלים בארץ ב-2011), וכבר באפריל אותה שנה, האנטר ביידן, הבן של סגן הנשיא של אובמה, ג'ו ביידן, נשכר על ידי חברת 'בוריסמה אחזקות (Burisma Holdings), חברה אוקראינית אשר שמה לעצמה לקדם עצמאות אנרגטית של אוקראינה מרוסיה.

כמובן שכמו תמיד, הפטרון של ממשל אובמה, בכיר ה-CFR, סורוס היה מעורב בניסון ההפיכה באוקראינה עם ארגון חברה אזרחית חתרנית שיצר שם (כפי שעושה בארץ). הנה הוא מתרברב בנידון בתכנית של פאריד זאכריה (יועץ בעצמו של אובמה ששקד על ספרו "העולם הפוסט אמריקאי), ב-CNN:

כמה חודשים לאחר מכן, הרוסים מעלים הילוך בחצי האי קרים שבדרום אוקראינה. כתוצאה מכך אינטר פייפ של פינצ'וק חוטפים מכה כלכלית. בעקבות הסיפוח של רוסיה והלחימה המתמשכת, אינטרפייפ בעצם איבדו את אחד הלקוחות הגדולים שלהם, רוסיה, כ44% מהמכירות שלהם, אבל זה לא הסוף.

אך באורך "פלא" כבר ב1 בדצמבר 2014, הנשיא המיועד הפרו ממשל אובמה\איחוד אירופאי חותם על הסכם צינור אנרגיה בסך 180 מיליון דולר עם בנק ההשרעות האירופאי, והספק המיועד בעסקה הוא לא אחר מאינטרפייפ של ויקטור פינצ'וק.


Kyiv Post: EU lends $186 million to reconstruct Ukraine’s major gas pipeline, more to come

Oil Price.com: EU Signs Gas Pipeline Deal With Ukraine

ממשל אובמה פעל בנוקושות עם אוקראינה בנסיון להגן על ההפיכה שהיה מעורב בה סורוס (קרנות מזוכות ממס של ה-CFR הם אמצעי ידוע למימוש מדיניות חוץ של הדיפ-סטייט) וגם על ג'ו ביידן. שימו לב מה כתבנו בזמנו:

ובכן, שנתיים לאחר שעזב את התפקיד, ג'ו ביידן לא יכול לעמוד בפיתוי להתרברב בפני קהל של המועצה ליחסי חוץ [CFR] על המקרה בו הוא, כסגן נשיא של אובמה, אשר חימש מאד את אוקראינה, אילץ את הממשל לפטר את התובע הכללי של אוקראינה.

ביידן תיאר איך הוא איים על נשיא אוקראינה, פטרו פורושנקו,
[במרץ 2016] כי ממשל אובמה ימשוך מיליארד דולר ערבויות להלוואות [איום להפוך אותם למדינה חדלת פירעון] אם לא יפוטר התובע הכללי ויקטור שוקין מיידית.

דברי ביידן:


"אמרתי, "אתם לא מקבלים את המיליארדים." אני עומד לצאת מכאן, אני חושב שזה היה בערך שש שעות. הסתכלתי עליהם ואמרתי: 'אני עוזב בשש שעות. אם התובע לא מפוטר, אתם לא מקבלים את הכסף"

"ובכן, בן זונה, הוא פוטר. והם שמו במקום מישהו שהיה יציב באותה תקופה", אמר ביידן באירוע של המועצה ליחסי חוץ [CFR], וטען כי הנשיא אובמה היה שותף לאיום.

הפרט הקטן שביידן ״שכח״ לספר, לפי פקידים אוקראינים:

התובע שפוטר הוביל חקירת שחיתות נרחבת של חברת הגז הטבעי Burisma Holdings שהעסיקה את בנו הצעיר של ביידן, האנטר, כחבר הנהלה.

כזכור, הנשיא אובמה מינה את ביידן לאיש הקשר של הממשל עם אוקראינה בחודש פברואר 2014, לאחר המהפכה העממית [ה״אביב האוקראיני״] שגרמה להדחת הנשיא הפרו-רוסי ויקטור ינוקוביץ׳ ומוסקבה שלחה כוחות צבאיים לתוך שטח חצי האי קרים באוקראינה.

על איך אובמה לחץ להפסיק את החקירה נגד סורוס באוקראינה:


איך כל זה קשור לישראל?

זוכרים את ג'ורג' פאפאדופולוס? יועץ בכיר בקמפיין של טראמפ אשר ניטרלו עם חקירות רוסיה אשר לאחרונה הסתיימו ללא כלום (שום שת"פ בין קמפיין טראמפ לרוסים). הוא גם אחד האנשים החשובים ביותר ביצירת פיתוח מאגרי והסכמי הגז בישראל והייצוא שלהם לאירופה דרך קפריסין ויוון, ובעצם, צינור גז מתחרה לזה שדובר עליו למעלה. פאפאדופולוס טוען שהריגול הלא חוקי של ממשל אובמה אחריו (אזרח אמריקאי!) היה גם כי כנראה חשבו שהוא סוכן ישראלי שמנסה לסכל את עסקאת הצינור שלהם בטורקיה, הוא לא ציין בדיוק איזה, אבל את זה כבר חשפנו לכם בתחקיר כאן.

למען האמת, ניסו להפליל את פאפאדופולוס כאשר הוא נפגש בישראל עם צ'ארלס טאוויל ששאל אותו על הנושאים הללו בארץ ואף העביר לו מקדמה כספית לייעוץ בענייני אנרגיה, פאפאדופולוס השאיר את הכסף בארץ, ברוב חכמתו, שכן ה-FBI של מיולר חיכה לו בארה"ב, כנראה לבדוק עם הוא מכניס את הכסף לארה"ב. לאחרונה הכסף הועבר לחקירה נגדית שטראמפ החל מול הדיפ סטייט, וכנראה מדובר בכסף מסומן שיוכל להגלות עוד על מבצע הריגול הלא חוקי של אובמה.

יש לציין שקאטר ואיראן הנמצאים בקרבה גאוגרפית ביחסים טובים, בטח גם שמבחינה כלכלית. צינור המתחיל בקאטר ונכנס לאירופה בקלות יכל להתרחב מהקצה השני אל איראן אילו הצינור היה מיושם במלואו. יתר על כן, החלופה לאסד במקרה והיה הולך היה מישהו קיצוני כנראה מהאחים המוסלמים המקורבים כל כך לקאטר, וגם זה יכל לעבוד עם איראן, האייתולה עצמו מכבד מאוד את הארגון מאז ומתמיד, טיפח קשרים קרובים ורואה בו שותף לדרך. במצריים היה שיתוף פעולה דומה כאשר מורסי של האחים המוסלמים עלה לתקופה קצרה. למען האמת הציר האיסלאמיסטי היום מדינית מורכב מטורקיה קאטר וטורקיה, וארגונית האחים המוסלמים הם הארגון הבולט ביותר של הציר.

Algemeiner: Why Iran Objects to a Muslim Brotherhood Terrorist Designation

לא מפתיע שהדיפ סטייט בארץ ומפלגתו כחול לבן, שמו בחזית שלהם מתנגדי מתווה הגז. נזכיר שאיתמר רבינוביץ', מנהל קרן וקסנר בארץ ומייסד ומנהל הINSS שעומד מאחורי מפלגת כחול לבן, הוא גם מנהל במכון ברוקינגס, כמוההו צ'ארלס ברונפמן מנהל בשני המכונים. יאיר לפיד עצמו נתמך על ידי ברוקינגס יחד עם נתנאל רוטשילד המנהל במכון שתרם לו כסף.

אין זה מפתיע שמכון ברוקינגס ממומן בכבדות על ידי קאטר. נציגיו בארץ, מפלגת כחול לבן גם היו בעד הסכם הגרעין האיראני, וגם התנגדו נחרצות למתווה הגז המנטרל את הציר האיסלאמיסטי (טורקיה איראן קאטר) להכניס צינור גז לאירופה שימנף לחץ על ישראל בפני מוסדות הדיפ סטייט (איחוד אירופי, או"ם, בנק העולמי, ממסד הדמוקרטים, סורוס וכו'). כך יושבת שם מיקי חיימוביץ' שטענה כי הגז צריך להשאר באדמה, לפיד ומפלגתו שהתנגדו למתווה, והכי חשוב, אורית פרקש הכהן מקרן וקסנר שחיבלה במתווה מבפנים, פוטרה ואז התנגדה לו מבחוץ. תעדנו לכם הכל פה:

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *