הסדר העולמי החד״ש ו׳דילול׳ אוכלוסין ׳למען הגנה על כדור הארץ׳

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

"הדבר הטוב ביותר שאתם יכולים לעשות עבור כדור הארץ הוא לא להביא ילדים, למות, ולהישאר מתים."

לפני שלושה חודשים דיווחנו לכם על מה שזיהינו כ״הפרחת בלון ניסוי תודעתי״ שנעשה באמצעות המריונטה בבית הנבחרים, אלכסנדריה אוקסיו-קורטז, להחדרת ״הדיל הירוק החדש״ שכונה המסמך ״האידיוטי שנכתב אי פעם.״

אלא שמאז, וכפי שצפינו, כבר הספיקו ליישר עימה קו לא מעט אישי ציבור ו״בעלי דעה״, כולל מספר מתמודדים על מינוי המפלגה הדמוקרטית לנשיאות 2020.

שטופי המוח בציבור באמת מאמינים שכדור הארץ ייהרס אם בני אדם יורשו לחיות בו. אלכסנדריה אוקסיו-קורטז מזהירה כי לכדור הארץ נותרו רק 12 שנים נוספות לפני שהוא יושמד על ידי "שינויי אקלים" – נרטיב מומצא המבוסס על מדע-זבל של פרוגרסיבים תאבי כוח.

מי שמתמצא במטרות אג׳נדה 21 של הגלובליסטים יודע ששמו להם למטרה ״לדלל״ אחוז גבוה מהמין האנושי במטרה ״להגן על הסביבה״.

למטרת ההכנה המנטלית למעבר לשלב הבא בתכנית הם מגייסים ידוענים המפיצים את המסרים של האג׳נדה האקו-פשיסטית, אך לאחרונה מורגשת אסקלציה ברטוריקה. הפרזנטורים שלהם כגון ביל מאהר ואחרים מפיצים את מסרי אג׳נדה 21 הנוראית ללא לאות.
להלן דוגמא מהימים האחרונים:

"הדבר הטוב ביותר שאתם יכולים לעשות עבור כדור הארץ הוא לא להביא ילדים, למות, ולהישאר מתים."

ביל מאהר סיים את תכניתו כשהוא חוגג את הדיווחים על כך שצעירים אמריקנים מקיימים פחות סקס ומביאים פחות ילדים מאשר דורות קודמים.

״ולבסוף, כלל חדש, בואו ניקח הפסקה מהירידות על המילניאלז… כדי לתת להם קרדיט על משהו שהם עושים נכון: עושים פחות סקס מאשר דורות אחרים, ולכן פחות תינוקות, שזה טוב לפלנטה.״

"אבל במקום לשאול מדוע הצעירים באמריקה מקיימים פחות יחסי מין – בואו נשמח שזה כך. יום כדור הארץ מתקרב, ואני לא יכול לחשוב על מתנה טובה יותר לפלנטה שלנו מאשר לייצר פחות בני אדם שיהרסו אותה"

לאחר שהתלונן על "מכחישי האקלים" שאינם מאמינים כי העולם מאוכלס יתר על המידה, הוא נכנס למוד הפחדה מפני עתידו של כדור הארץ:

"אז זה לא פלא שהמילניאלז מפחדים להביא ילדים. הם ודור Z מתעוררים בהמוניהם לרעיון כי מוקדם מדי בחיים שלהם, הכוכב הולך להיות מופע של חרא [a shit show]".

הוא ציטט את אלכסנדריה אוקסיו קורטס כמי שהעלתה את השאלה האם צעירים צריכים לבחור שלא ללדת ילדים, כמו כן הוא כינה את מבקריה "מאובנים".

ואחרי שהמשיך לטעון כי בני האדם רעים לסביבה, הוא הגיע למסקנה כי יותר אנשים צריכים לסרב להתרבות ואז למות:

"אז, בבקשה… אל תתרבו וזכרו, הדבר הטוב ביותר שאתם יכולים לעשות עבור כדור הארץ הוא לא להביא ילדים, למות, ולהישאר מתים."






Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *