מי מימן את השרמוטה

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

מדונה הזנזונת הבינלאומית הגיעה לארץ כשאר מישהו שילם על הגעתה הפגאנית והלא ברורה לאזרחי העולם הפשוט, קונספילים רבים מבינים כי האישה אשר משרתת את האג'נדות הנסתרות של הכתות והאחוות הסודיות לא באה בשביל לשיר – כי לשיר היא לא יודעת, את זה כבר הבנתם.

סימן העין והרטיה שייכים בעיקר לכת הבונים החופשיים בזרמיה השונים, עובדה היא שמדונה חתרה תחת מדינת ישראל ובגדה באמון אזרחיה בכך שהציפה את הנושא הפלסטיני ואף טרחה להציג את זה בשידור חי חרף התקנות, לא ברור מדוע מדינת ישראל לא אוסרת את כניסה לאלתר עד שתשלם על בגידתה זאת.

העניין הוא שבמדינת ישראל שוררים זרמים שונים אשר מבקשים מהגברת לעשות כך וגם לממן את הגעתה לארץ בידיעה שהיא תפגע ברגשות האזרחים במדינת ישראל ואף תחתור תחתיה, יש למצות את הדין עם הממנים ולבדוק האם הם ידעו על מעשיה הנלוזים ולשפוט אותם תחת סעיף "מגע עם אויב".

מדונה אשר אינה מכירה במדינת ישראל כמדינת היהודים שבירת ירושלים למעשה מייצגת צד נסתר בחברה הישראלית שכנאה חבר לערבים אשר שואפים לסכל את מדינת ישראל כמדינה יהודית שבירת ירושלים, עצם הבגידה הזאת אשר התבצעה בשידור חי – צריכה מדונה לשלם על מעשיה.

https://conspil.com//2018/09/mao-and-bones/

מדונה היא שליחה של זרוע תמנונית שיש לה אחיזה במדינת ישראל והיא שואפת לפורר את יהדותה המסורתית תוך קיום טקסים פגאנים, היא לא באה לשיר כי היא כבר שנים לא יכולה לשיר, השרמוטה הזקנה איבדה את קולה, אבל הכנופיה עדיין משיאה אותה אל על כאילו מדובר באום כולתום.

אז בפעם הבאה שקוראים לאיזה אומן בינלאומי להופיע בערוץ ציבורי, מוטב שתשאלו את עצמכם מי בכלל צריך אותו פה, ולמה.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *