לורי שם טוב והאונס בגן העיר

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

עכשיו ברור לכולם כי הפרקליטות הענישה את לורי שם טוב כיוון שפרסמה כי ערבי הומו הוכנס לארץ כיוון שהייתה "סכנה לחייו" מצד חבריו לכפר, אותו ערבי הומו הגיע עד לתל אביב ושם בגן העיר תפס נערה ובן זוגה.

הערבי ההומו הכניס את הנערה לשירותים ושם הצמיד לה סכין לגרון ואנס את החבר שלה, הוא ביציע בחבר שלה מין אורלי תוך שהוא משתמש בכל שיטות האקט המיני של החד מיניים, וכשסיים ברח לו תוך שהוא מותיר את הנערה ובן זוגה המומים ופגועים.

כאשר הציבור ביקש לתהות מי אונס אנשים בגן העיר בשירותים, החליטה הפרקליטות למוסס את הפרשה ולהסביר לציבור כי יש הנושא בחקירה, אבל היות האנס היה ידוע הוא זוהה מיד והמפעילים שלו בארץ לא רצו בעיות "ציבוריות" לאור העובדה שהם העבירו אותו את הגבול ושחררו אותו לחופשי בלב תל אביב.

שם טוב ולייבל

הערבי ההומו הועלם ולורי שם טוב וחבריה פרסמו את הפרוטוקולים של הדיון שהפרקליטות והתקשורת הבולשביקית ניסו להסתיר, לורי לוחמת החופש הביאה את המידע מתוך בית המשפט ע"י אחד העובדים.

כמו במקרה של שירה ביקי הפרקליטות ובית המשפט יוצאים מגדרם על מנת למקסם את העונש במקרה של מפגע ולהסתיר מהציבור במידע כאשר המידע פוגע בהם, במקרה של שליסל העונש חצה את רף כל העונשים אשר ניתנו בגין מעשה רצח ובמקרה של האונס בגן העיר העסק הושתק ומי שדיבר חטף.

אתמול בערב לורי שם טוב שוחררה לאחר שהוחזקה שנתיים בלי משפט.


Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *