גולדה מאיר מהמיטה ועד ללשכת ראש המשלה

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

ברמה הטכנית "גולדה מאיר" הייתה זונה פרט לעניין התשלום הכספי, גולדה מאיר הייתה עושה סקס עם כל מי שנקרא בדרכה ואף טרחה לבסס כוח פוליטי מיני אדיר כל עוד הכוס שלה היה יכול לתת עבודה, היחידה שניסתה לחקות אותה ולא הצליחה הייתה ה"זונה מבבל", הלא היה ציפי ליבני.

גולדה מאיר נולדה ברוסיה ועברה לארה"ב ועשה דרכה ארצה, בין הגיחות של המגורים בין ירושלים לתל אביב היא טרחה להיכנס למיטה עם כל דכפין שהיה יכול לתת לה כוח פוליטי, גולדה קלטה מהר מאוד כי ניתן לבסס ארגון שלם מכוס אחד.

כידוע נשיא המדינה השלישי זלמן שזר (זה שתקע את רחל המשוררת שמופיעה על שטר ה 200 שח) היה משחק לה בגוף בעוד הוא עצמו נשוי וגולדה עצמה נשואה, גולדה הבינה כי לזדנזן עם העלם חן שכותב בעיתון ועתיד להיות דמות פוליטית בכירה (מזכיר משהו את קונספצית הפליבוי "יאיר לפיד") יכול לתת לה שם טוב וגם זיון לא רע על הדרך.

בדירתה המפורסמת שכללה את המטבחון אירעו מספר מכובד של אירועים מיניים, השולחן הרעוע והכיסא התנדנד כאשר השיחות אל תוך הלילה עם בכירים שהגיחו לביתה על פי הזמנתה והיו טורחים להביא את הזימה אל המטבח המפורסם, עד היום מספרים שאם יעבירו אור "אולטרה סגול" יוכלו לראות את ההשפרצות הזרע על הריהוט המיתולוגי.

גולדה הגדילה גם לשכב עם גויים, טכנית היא לא בררה מה בא לתוך הגוף שלה כל עוד היה לו "הון פוליטי" וממון, אחד הגויים המפורסמים היה "אלברט פרעון" הנוצרי מחיפה שהחזיק בנקים בלבנון, אותו פרעון ניהל עימה יחסים כאשר ילדיה של גולדה היו בקושי בני 5 ו 2, אלברט הפרעוני טרח לערב ביזניס עם פלז'ר.

מאירסון

גולדה אשר ידעה שפות כמו אנגלית ואידיש (וגם רוסית ברמה כזאת או אחרת) הייתה גם יודעת חשבון, היא ידעה לעשות סינרגיה ברמה קורבן המין אשר מגיע לנרתיקה, מעבר לכישורי הדיבור שלה ויכולת השכנוע ובכשרון שלמדה ממכריה למסע החיים, היא גם ידעה "ביצועים" כאלה ואחרים שקרבנות המין "מחלו" לעצמם על כך, היות וגולדה לא הייתה נאה במיוחד.

חברי האינטרנציונל היו חבריה למיטה במסעות המרובים שלה בחול, שם היא פגשה את כל המי ומי בעוד ילדיה נותרו בארץ בהשגחה של המשפחה, גולדה הייתה חוזרת נרגשת ממסעות השליחויות אשר נשלחה אליהם על חשבון העם הדלפון שישב בציון.

המשגלים הפגאנים המשיכו אל תוך המסדר…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *