מי נתן לליברמן את המנדט השישי

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

בשקט בשקט לאחר שכל הסקרים הראו שליברמן לא עובר את אחוז החסימה בבחירות לכנסת ה 21, לפתע קפץ אביגדור ליברמן ממצב של 3 מנדט למצב של 6 מנדט תוך שהוא לא עושה איזה מהלך מרהיב, כאילו אביגדור ידע משהו שאתם לא.

ככה זה בממלכה, אחרי אין ספור חישובים הגיעו למסכנה כי אביגדור הוא החוליה החלשה, או לשיטתם לחוליה החזקה, ובכך שהוא מקבל תעדוף של מנדטים יש לו אופציה לתקוע את העגלה מתי שבא לו, ובקריסתם של בנט ושקד עלה הדבר בידם.

מלכתחילה היה ברור כי ליברמן בעצם אין לו יותר מדי מה לחפש, אך האוליגרך מרטין שלף טרח להוציא לפועל את תוכנית המגירה, תוכנית הכסף, התוכנית שתשים את ליברמן כיקיר העם כהגדרתם, ליברמן הוזן בכוונת מכוון בעוד מנדט וחצי מה ששבר את גוש הימין והציב את הרף על 60 מנדט בלעדיו, הוא לשון המאזניים.

אביגדור

מישהו בחש בקלחת חזק, למעשה יתכן כי שלוחה או תא מרכזי תמכו בליברמן חרף אי היותם מבאי ביתו, הם הזינו את אביגדור בידיעה שהוא זה שיכול לתקוע את המהלך הכולל ובכך שאביגדור הראשון שקרא את תוצאות הבחירות והבין את משמעותם רץ וברח לפטרונו מרטין שלף בשילוב יאיר לפיד על מנת לתכנן את המהלך.

היו אנשים ששקרו למינה צמח על מהות בחירתם, וטוב שכך, אך היו אנשים שלא קשורים לגוש הימין שהצביעו ליברמן מתוך ידיעה שהוא הגשר שלהם לפגע בגוש הימין.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *