קבוצת מסחר ביטקוין בטלגרם מתנהגת כמו קרטל ולכן הוקמו קבוצות מסחר חדשות – רוצו לסחור

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

לאחרונה התבשרנו כי ישנו גוף אשר מנכס לעצמו את כל המסחר בטלגרם לעצמו, כאשר מוכרים וקונים דיווחו על מחיקות של הודעות קניה ומכירה היות ואותו גוף מעוניין שכל העסקאות יעברו דרכו על מנת שהעמלות יהיו רק אצלו בכיס.

מעניין כי האנשים אשר "נלחמים" במוסדות הבנקים בחרו להיות סוג של קרטל בעצמם, זה רק מראה כי הכסף הוא זה שמוביל את המערכת וכאשר אתה מספיק גדול אתה רוצה את כל העבודה לעצמך.

גולשים מדוחים שכאשר הם כותבים הודעת מסחר בטלגרם, בעלי ומנהלי הקבוצה מוחקים להם את ההודעה, בשיחה שערכה בין מוכר ביטקוין אשר ביקש למכור במחיר של מינוס 2 גילה כי הודעתו נמחקה ולאחר שביקש להבין מדוע נאמר לו ע"י גורם שלישי כי הבעלים של הקבוצה אינו מעוניין להעביר נפח גבוה של ביטקוין דרך גולשים היות וזאת פרנסתו.

לפיכך כבר עכשיו הוקמו מספר קבוצות למסחר בארץ, כל מה שצריך לעשות זה לרשום "ביטקוין מסחר ישראל" ומיד יקפצו מספר קבוצות אשר יאפשרו לגולשים לסחור בעצמם באופן מבוזר ולא תחת גורם שמנסה להשתלט על המסחר החוץ בורסאי.

בכל מקרה של מכירה או קניה ביטקוין יש לפעול בהתאם לקוד של קודם כל לבדוק פרטי הלקוח, לאשר כתובת ארנק ובמקרה של העברת מזומנים לבדוק חשש לכסף מזויף.




Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *