יפי הנפש שצופים במשחקי הכס מרקיעים שחקים, לרצוח כן לזיין אסור

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

כותרות האתרים והזעקות של הכותבים בשבוע שעבר עלו על כל הגיון (עונה 7 פרק 2), הרי מי שצופי במשחקי הכס לדורותיה רואה ראשים נערפים ילדים נשחטים וגברים נרמסים בשלל צורות וגוונים, הגדילו לעשות במשחקי הכס להביא ילדה בשם "אריה סטראק" לעיר ללא פנים ובמשך עונה עינו אותה עד אשר למדה להיות לוחמת ללא פנים כהגדרתם.


משחקי הכס

אריה סטראק שראתה את חבריה נהרגים, אלפי חיליים מתים בהר ובגיא בעמק ובמשק, ואף היא עצמה רצחה אנשים לפי רשימה שהכינה בעצמה כיוון שאותם אנשים התנכלו למשפחתה, אריה סטרק הפכה ללוחמת נהדרת בסדרה וגם חיסלה לא מעט אנשים לאורך על העונות.

בלילה האחרון של המלחמה הגדולה אריה שכבר גדלה מעט ולא ברור לאיזה גיל הגיעה החליטה לשכב אם בכיר ליבה, היא השילה את בגדיה לאחר שקיבלה כי בלילה האחרון לפני המלחמה מול "מלך המתים" הסיכוי שלה לשרוד קלוש.

אריה קפצה על בכיר ליבה וכיון שהייתה בתולה סביר להניח כי החוויה הייתה בשבילה לא פשוטה, אך פתאום קפצו כל כתבי העולם והחלו תוהים מדוע במשחקי הכס טרחו להביא את אריה הקטנה למשגל, הם שאלו בת כמה היא והיא לא מדובר כלל בקטינה (לפחות בסדרה) ואם הבמאי של משחקי הכס למעשה לא חצה את הגבול.

משחקי הכס

העיסוק בסוגיה שבה נערה קטינה רוצחת גברים והופכת למושא של הערצה בעיני צופי הסדרה בעוד כאשר היא מקיימת אהבים עם בכיר ליבה הוא תמוהה, הרי כל יפי הנפש כל הזמן אומרים "תעשו אהבה ולא מלחמה" אז מה בדיוק הפריע להם שאריה החדירה לעצמה בולבול ולא חרב?

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *