ערבי הגיע למשטרה והודיע כי רצח את החיילת רחל הלר ובמקביל הגיש בקשה לקבלת כספים מאבו מאזן

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

אבו מאזן קיבל דרישת תשלום רטרואקטיבית מערבי תושב כפר בצפון בגין רצח הלאומני של החיילת רחל הלר בשנת 1974, ה"פתח" מתבקש להעביר את הכסף לבני משפחתו.

הערבים מבינים כי ניתן לקבל כסף מהרשות הפלסטינית כיום גם כאשר הם אונסים ורוצחים נשים יהודיות, זה כבר לא פשע שמוקיעים, לאחר רצח אורי אנסבכר ביער ירושלים העביר אבו מאזן כסף לבני משפחתו של הרוצח וכן משפחתו הוזמנה לאחר כבוד לכנס משפחות שכולות שצוין ע"י ארגונים יהודים וקיבל הכשר של בגץ.

הערבי בצפון ראה כי רוצח אורי אנסבכר קיבל מיד שילומים מהרשות מבלי לביישו ולהוקיעו ואף להפוך אותו לגיבור לאומי (יתכן כי אבו מאזן עוד יקרא כיכר על שמו) ומיד כאשר שמע כי בית המשפט העליון הסכים להכניס את בני משפחתו לארץ לאירוע עם אוכל ושתייה ושירים הבין כי הוא אינו יכול להסתיר את מעשיו היות והוא אמור להיות "גיבור".

הערבי מהכפר הגיע היום למשטרה והודה כי הוא זה שרצח את החיילת ואף טרח להביא מספר פרטים משמעותיים אשר יכולים להביא להרשעתו, הערבי כבן 70 רצח את החיילת על רקע לאומני ולפיכך הוא זכאי לכספים רבים.

בזמנו ישב בכלא עמוס ברנס לאחר שהמשטרה הוציאה ממנו הודאה בכוח (כמו שעשתה בפרשת דומא), עם זאת לאחר שנים רבות זוכה עמוס וקיבל פיצוי של 5 מליון שח מהמדינה מה שלא עזר לו לחיות יותר מגיל 67 ששם שלח את נשמתו המיוסרת לבורא.

בשנת 1974 המשטרה, כמו היום, אינה מקבלת רצח של חיילת יהודיה כפשע לאומני מלכתחילה, וזאת למרות שעשרות נשים יהודיות נרצחות בידי ערבים, בעיקר לאחר שמתקיים רומן בן הצדיים, הרוצח של רחל הלר מצפה לקבל "הר של מזומנים" מהרשות וכמובן הזמנה לכנס משפחות שקולות אשר יתקיים ביום הזיכרון הבא.

מצב הרשות הפלסטינית אינו שפיר, אך כאשר יש רצח של חייל אבו מאזן מרכז מאמץ על מנת להעביר ל"גיבור" דרך בני משפחתו את הכסף, הפשיעה הלאומנית היא המשתלמת ביותר לכל פלסטיני באשר הוא, מצד אחד כל בעיותיו ברמה של אוכל, תברואה, בריאות, לימודים נפתרות כהרף עין ע"ח מדינת ישראל, ומצד שני הוא זוכה לתגמול כספי קבוע וברוב המקרים גם על רחובות וכיכרות על שמו.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *