האם אסאנג׳ יחבור לטראמפ כדי לקבור את הדיפ-סטייט פעם אחת ולתמיד?

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

תקציר בנקודות מהכתבה של ״זירו הדג׳״

כמעט במקביל לשחרור דו"ח מיולר בגרסתו המצונזרת, נשלל מאסאנג׳ המקלט המדיני ונעצר בשגרירות אקוודור בלונדון, שם הוא עומד כעת בפני הסגרה לארצות-הברית.

האם העיתוי הוא צירוף מקרים, או שמא קורה משהו אחר?

הוצאת אסאנג׳ מהשגרירות התרחשה 30 יום לאחר שקרן המטבע הבינלאומית אישרה הלוואה של 4.2 מיליארד דולר לאקוודור חדלת הפרעון, ו -18 ימים לאחר תום החקירה של מיולר, שנמשכה שנתיים, אשר לא הצליחה למצוא כל זכר לקנוניה רוסית.

יום לפני שאסאנג' סולק, אמר התובע הכללי ויליאם בר לנציגי הקונגרס, כי הוא מאמין שהתבצע ריגול אחר הקמפיין לנשיאות של טראמפ.

צ'לסי מאנינג, קצין המודיעין לשעבר של צבא ארה"ב, שהדליף כ-750,000 מסמכים נשלח לכלא על סירובו להעיד בפני חבר מושבעים גדול נגד ויקיליקס ומייסדו ג'וליאן אסאנג'.
….
הסבר אפשרי אחד לכל ההתרחשויות הוא שטראמפ עומד לצאת אחר משהו הרבה יותר גדול מג'וליאן אסאנג', ואם מדובר בייבוש הביצה, אז אסאנג' עשוי להתברר כבעל בריתו של טראמפ, שלא מרצונו, באופרציה בעלת השלכות עצומות.

ישנה גם את עלילת רוסיה וטראמפ אולי ינצל את ההזדמנות לסגור חשבון עם המפלגה הדמוקרטית על ציד המכשפות, ואסאנג׳ עשוי למצוא עצמו מסייע בלית ברירה.

התקשורת הממסדית שהפיצה את הסיפור שאסאנג' עבד עם הרוסים כדי לנצל את הילארי קלינטון ואת מחשבי הועדה הלאומית הדמוקרטית, הריעה באופן טבעי על מעצרו.

אך למעצרו של אסאנג' ולהסגרה אפשרית אין כמעט ולא כלום עם צ'לסי מאנינג והדלפותיו הידועות.

כדי להבין מה שבאמת קורה בהקשר לאסאנג' כדאי לחשוב פחות על צ'לסי מאנינג, ויותר על סת' ריץ' המנוח, שנרצח מוקדם בבוקר 10 יולי 2016 בוושינגטון הבירה. ריץ׳ היה מנהל נתוני ההצבעת הבוחרים בוועדה הלאומית הדמוקרטית (DNC) בעת ״מותו״.

במילים אחרות, הוא היה בעמדה בה יכל לראות את כל הודעות הדוא"ל במחשבי ה- DNC ולהיות עד להטיית בחירות באמצעות מאמצים מכוונים לבודד את ברני סנדרס לטובת הילרי קלינטון.

זה היה בחודש יולי 2016 במהלך שחרור הדוא״לים המרשיעים מה-DNC, כאשר הופיע ״השד הרוסי״ אשר ייחסו לו לא רק את היותו המקור של הודעות הדוא"ל, אלא שד המעורבות בבחירות בארה"ב.

בזמנו אמר אסאנג' בראיון לתחנת טלוויזיה הולנדית:

"חושפי שחיתויות עושים מאמצים גדולים להביא אלינו חומר ולעתים קרובות לוקחים סיכונים משמעותיים מאוד"
"ישנו בן 27 שעובד עבור ה-DNC, שנורה בגבו, נרצח, רק לפני שבועיים, מסיבות לא ידועות בזמן שהתהלך ברחוב בוושינגטון".

כאשר לחצו עליו להרחיב, הוא הוסיף: "אני טוען שהמקורות שלנו לוקחים סיכונים והם נהיים מודאגים מלראות דברים המתרחשים כך".

על בסיס הערה זו, אסאנג׳ יכול להיות מוזמן להעיד אם הרשויות יחליטו לפתוח מחדש את התיק הרצח של סת' ריץ'.


Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *