הרמיזות של מיולר על ״שיבוש חקירה״ הן ״האקט האחרון של שימוש לרעה בכוח״

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

טום פיטון, נשיא מארגון ״Judicial Watch״:


הרמיזות של מיולר על ״שיבוש חקירה״ הן "אקט השימוש לרעה בכוח האחרון" שלו.

"השימוש החמור לרעה בכוח המשרה בידי מיולר נמצא ברמיזתו לשיבוש במקום שלא נעשה שום שיבוש.
התובע הכללי בר לא הלך שולל אחר רמיזותיו של מיולר והגיע למסקנה שאין שיבוש. … ולכן התובע הכללי היה נתון להתקפה כזאת של הדמוקרטים, משום שזיהה את קו העלילה מבעד 448 עמודים והגיע לליבת שני הסעיפים: אין קנוניה ואין שובוש".

"לעתים רחוקות אני משתמש במונח שקר, אבל יש לך פקידים בכירים בממשלה [ו]נבחרי ציבור בכירים שמשקרים ביודעין לגבי הקנוניה הזאת"

פיטון הדגיש כיצד מיולר המשיך את פעולותיו למרות שלא היתה קנוניה בין הקמפיין של טראמפ לבין ממשלת רוסיה. אלה שדוחפים את נרטיב "שיבוש חקירה" בנוגע לפיטורי ג'יימס קומי מה-FBI, מבקשים להפליל את הנשיא על פעולה שעשה בסמכות מוגנת חוקתית בנוגע למינויים ברשות המבצעת.

"על אף זאת, מבצע מיולר נמשך למרות שהם ידעו שלא היתה קנוניה לפני שנה לפחות, בתקווה להפליל את הנשיא על הונאה או שיבוש חקירה"… "הם ידעו כמעט מיד עם מינויו של רוברט מיולר לתפקיד תובע מיוחד שאין קנוניה"

ההמלצות של פיטון למחלקת המשפטים בתגובה לדו״ח מיולר:

"הגיע הזמן, ואני מקווה שהתובע הכללי יתחיל לעשות מה ש"Judicial Watch" עושה… "אני מקווה שהוא יעשה, אבל אנחנו לא מתכוונים לחכות לו. בינתיים, אם הם רוצים לעבור לתביעות, נפלא. מה שמחלקת המשפטים יכולה לעשות הוא להפסיק את הטיוח וההסוואה המגנה על מיולר ועל אלה שיצרו את הנסיבות שהובילו למינויו מפני מתן דין מלא".

"הנשיא, בישיבת הקבינט הבאה שלו, כי צריכה להיות אחת בשבוע הבא, צריך לומר "הקנוניה הרוסית הזו נגמרה, אבל זה לא נגמר מבחינת ההתנקשות ברפובליקה שלנו שבוצעה על ידי סוכנויות שונות שניצלו לרעה משאבים כדי לטווח את האופוזיציה הפוליטית שלהם. אז אני רוצה שכולכם תחזרו, וכולכם יודעים מה וכיצד הסוכנויות שלכם היו מעורבות בזה ולפתוח את הספרים. פתחו את הרשומות. תחליטו לטובת צד השקיפות. ואם אתם מתכוונים לעכב דבר מטעמים מסווגים, שלחו את הדבר בחזרה אלי לבית הלבן, ואני אהיה המחליט האחרון אם יש משהו שמעכב, שמגן על הדיפ סטייט ועל הכנופיה של אובמה-קלינטון ממתן דין וחשבון במסווה של אחריות"

Breitbart

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *