תחקיר הפייק של הביובון הישראלי בשת״פ עם הביובון האמריקני על ה׳בוטים׳ נועד לרתום את מנהלי טוויטר להשתקת תומכי הימין בישראל

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

לאחרונה, ג'יימס אוקיף מ״פרוייקט וריטאס״, הציג סרטונים במצלמה נסתרת בהם מהנדס טוויטר מתייחס לציוציהם של תומכי טראמפ בטוויטר כאל ״בוטים״, ואומר:

"אתה פשוט מוחק אותם".

סרטון בלינק:

בסרטון נוסף, מהנדסי טוויטר נתפסו מדברים על צנזורה באמצעות הגבלת נראות (shadow banning):

לפי מה עשו זאת?

לפי "סגנון דיבור", תוך טירגוט שמרנים, סיווג משתמשים המצייצים על "אקדחים" ו"אלוהים" וסיווגם כ״בוטים רוסים״.

סרטון בלינק:

חבר הקונגרס הרפובליקני וראש ועדת המודיעין של בית הנבחרים, דווין נונס, הגיש לאחרונה תביעה בסך 250 מיליון דולר נגד טוויטר ומספר משתמשים בשל חסימה באמצעות נהגבלת הנראות של משתמשים שמרנים (shadow_banning) , צנזורה של דעות מנוגדות, ו"התעלמות" מתלונות כנגד התנהגות פוגענית החוזרת על עצמה.


בעבר דיווחנו לכם על תביעות ענק נגד טוויטר, גוגל ויוטיוב בגין הפעלת צנזורה ממוקדת נגד שמרנים וליברטנים.

שתי התביעות המשפטיות עשויות לזכות את התובעים במיליוני דולרים בגין הנזקים שנגרמו להם, מעבר למטרתם לחשוף את הצנזורה המופעלת על תכנים שמרנים וליברטנים ע״י מפעילי המדיות החברתיות: פייסבוק, גוגל וטוויטר.

רוג 'ר סטון, יועץ פוליטי למועמדים רפובליקנים לרוב , איים להסתייע ב״אחד מעורכי הדין הטובים ביותר בתחום התקשורת במדינה״ כדי לפתוח בהליכים משפטיים כנגד טוויטר על סגירת חשבונו לצמיתות. סטון נחסם על ידי טוויטר לאחר פרסום סדרת ציוצים זועמים בהם תקף מספר אתרי חדשות תומכי-הילרי, כולל התקפה על דון למון, מהסי אן אן.

התביעה השנייה הוגשה על ידי איש הרדיו והסופר השמרני דניס פרגר.
פרגר מאשים את גוגל ואת חברת הבת שלה יוטיוב בהפעלת פילטר סינון ״תכנים מיניים בוטים או אלימות מפורשת״ על מנת לחסום סדרת סרטוני וידאו באורך חמש דקות אותם הפיקה אוניברסיטת פרגר, אשר בבעלותו, ובהם מוצגים מומחים מובילים בתחומים שונים כגון כלכלה, פוליטיקה, בטחון לאומי ותרבות.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *