חוק הארגון הפסיכופטי

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

Yehuda Lavi ‎:

חוק הארגון הפסיכופטי

אז הנה, כל מה שאני ואחרים טוענים כבר שנים לגבי השחיתות המובנית, העמוקה, הממסדית במשטרה ובפרקליטות, מתחיל לצאת החוצה כמו מוגלה שנסתתרה במשך שנים ומתחילה לנזול בעד סדקים שיצרו וידויי הבכירים.

זהו גל חדש של וידויי בכירים. הכרנו גל הוידויים כזה כבר לפני שנים בפרשת עמוס ברנס. קצין המשטרה עוזי נבות, שלא היה מסוגל להסתיר ולהתכחש לזוועה, פתח את פיו וחשף את הרוע המפלצתי שניגר מקציני המשטרה שהיו מעורבים בתפירת התיק לברנס.

על קלונם של שופטי ישראל בפרשה הזו, בכל הערכאות, אין טעם לדבר. אנחנו הרי יודעים זה מכבר עד כמה עלובה ונקלית היא מערכת המשפט שלנו, באופן המיוחד לה.

העניין הוא בזה שחשבתם אז שזה ייעצר אצל עמוס ברנס. הייתם בטוחים שתפירת תיקים ומשפטי שקר נוגעים רק לבני מיעוטים, לזרים, למוחלשים, למזרחיים, ופה ושם יש מי שנכלאו משום ש״נפלה טעות״.

גם חשבתם שאין עשן בלי אש, כי לא יכול להיות ש…

אז חשבתם. הרי מה לא יעשה אדם כדי להחזיק בתמונת עולם שמספרת לו שהכל בסדר, שמוסדות הכוח הגונים, שהסדר הטוב נשמר, שבמוסד אימתני כמו מערכת החוק והמשפט, מוסד שבו אין בחירות יש בכל זאת בני אדם הגונים.

אבל זה לא נעצר אצל עמוס ברנס, לא אצל מזרחיים מדלת העם ולא אצל בני מיעוטים מהפזורה. היא המשיכה וטיפסה מעלה ומעלה, המוגלה, וזרמה לפיתחם של פוליטיקאים, של אנשי ציבור, של מועמדים לתפקידי מפתח, לכל מי שמערכת החוק לא חפצה ביקרו, כל מי שלא כרע ולא השתחווה להם.

עכשיו אתם מבינים שכשמפלצת של רוע אנושי לא נעצרת בידי אנשים טובים, היא גדלה ללא שום גבול. אין לרוע האנושי גבול עליון, אם אין אנשים טובים שיהיו מוכנים לעמוד כנגדו בכל הכוח, גם במחיר חייהם.

אבל איך כל זה קורה? איך מוסד של כוח הופך למפלצת דורסנית? על זה הפוסט שלי; אני רוצה להציג לכם עכשיו חוק אנושי שכדאי מאד שתכירו:

בכל מערכת ארגונית שמציעה כוח בלתי מבוקר ובלתי מרוסן למי שמגיע אל ראש הפירמידה ההיררכית שלה, כוח שמסוגל להרוס חיים של בני אדם, כמו למשל הפרקליטות או המשטרה, בכל מערכת כזו שהטיפוס אל ראש הפירמידה שלה אינו נתון לבחירה דמוקרטית של המונים, אינו נעשה לאור השמש ואינו נתון לפיקוח, בכל מערכת ארגונית שכזו, תמיד יעלו לצמרת אלו שתאבים לקבל לידיהם את הכוח כדי לעשות בו ככל העולה על רוחם, כדי לנצל אותו לרעה, כדי לבטא בעזרתו את האלימות והסאדיזם שלהם, כדי להתבשם מן התאווה לטוטאליטריזם שמעניק להם הכוח הזה, מן העונג שמסבה להם ההזדמנות להזיק לאחרים, לענות אותם, להרע להם, לרסק את חייהם.

הסאדיסטים – אלו שפשוט מוכרחים בכל מחיר למצוא אפיק לממש בו את התשוקה שלהם לענות בני אדם ולהרוס את חייהם – יעשו הכל, אבל הכל, כדי להגיע מעלה מעלה, בזמן שהאנשים ההגונים, טובי הלב, השפויים -אלו שאינם פסיכופטים – ימצאו את עצמם במאבק על הגעה לראש הפירמידה מול אותם סאדיסטים, מול אותן מפלצות נטולות כל כללי הגינות ומוסר. ברוב המקרים הם יוותרו, או שפשוט יחוסלו, בדרך כזו או אחרת, על ידי אותם מניפולטורים נטולי כל רסן.

זה החוק שאני רוצה להציג בפניכם. אינני יודע אם מישהו ניסח אותו באופן הזה עדיין, אבל אם מישהו עשה את זה, הוא צריך לקבל על זה פרס נובל כלשהו.

תשננו את החוק הזה, ותבינו את המסקנה העיקרית שנובעת ממנו: ארגון שהעליה לצמרת שלו אינה שקופה ודמוקרטית, יהפוך עצמו למפלצת דיקטטורית של כוח, למפלצת סאדיסטית, משום שהסאדיסטים והפסיכופטים הם ורק הם וגם יעשו הכל כדי להגיע למעלה.

ויש לזה המשך:

כאשר הם יגיעו למעלה, הם יעשו את כל מה שהם יכולים, בכל דרך שהיא, כולל כמובן דמגוגיה, כדי לבצר את מעמד הארגון וכדי להפוך אותו לכמה שיותר בלתי מבוקר, בלתי מרוסן ונטול כל הגבלה. מי שינסה לבקר את הארגונים או לחשוף את הדופי שיש בהם, ימצא עצמו בסכנת חיסול פוליטי, אישי, וגם בסכנת חיים.

מכאן אתם יכולים להתחיל ולחשוב על הפרקליטות ועל המשטרה, וגם על מערכת המשפט שעיצב אהרון ברק, ולבחון את כל מה שאתם יודעים על כל מיני פרשיות בעבר ובהווה, ואז להחליט בעצמכם אם ועד כמה החוק הזה תקף.

זהו, לסיכום, ״חוק הפסיכופטים בצמרת הארגון הלא דמוקרטי״, והייתי מציע שם קל לזכירה: ״חוק הארגון הפסיכופטי״.

מקור הפוסט:

= = = חוק הארגון הפסיכופטי = = = אז הנה, כל מה שאני ואחרים טוענים כבר שנים לגבי השחיתות המובנית, העמוקה, הממסדית…

Posted by Yehuda Lavi on Tuesday, April 23, 2019

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *