אוסלו מת. נתניהו חנק אותו למוות

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

Yehuda Lavi:

אוסלו מת. נתניהו חנק אותו למוות בתהליך שלקח עשרים שנה, כי זה היה הזמן שהיה דרוש כדי לחנוק את התקווה הכוזבת של העולם ל״שלום״ שנשענה על שנאת יהודים מודחקת ועל תשוקות משיחיות תרבויות רדומות.

אף אחד בעולם הרציני לא מדבר יותר על מסירת יהודה ושומרון או על מדינה פלשתינית. האסימון נפל.זה הזמן שזה לקח, ונתניהו הצליח, בגאונות שאין ולא יכולה היתה להיות כמותה. זכינו.

העובדה שמחלקת המדינה של ארה״ב הפסיקה להשתמש במונח ״שטח כבוש״ ביחס ליהודה ושומרון משולה בעיני להצהרת בלפור מבחינת החשיבות ההיסטורית שלה, ואיכשהו זה עבר ליד האוזן, גם בקרב הימין.

החשיבות ההיסטורית של זה עצומה. זהו אישרור של הצהרת בלפור ובמיוחד של כתב המנדט שניתן לבריטים ב-1922. זהו הישג מדיני חסר תקדים במאה השנים האחרונות כולן.

אבל אני עדיין רואה ימנים בפיד שטוענים שהם יצביעו ״ימין חדש״ כי נתניהו קשור עם הסכם אוסלו, וימנים שיצביעו פייגלין כי הוא הצליח בכתישה המתמדת של השכל שלהם עם הכפשות שקריות במזיד נגד נתניהו, כאילו הוא ימסור את יהודה ושומרון (לא פחות! אין לו גבולות לפייגלין בדרך לגניבת קולות הבוחרים).

בימין הדוגמטי, ה״ישיר״, זה שמתכחש לצורך בפוליטיקה, זה שמאיים לקחת פח נפט ולשרוף את המועדון אם לא ייענו דרישותיו, לא מבינים מה זו פוליטיקה ומה הצורך בה. אתם שם לא מבינים למה צריך לפעמים להעמיד פנים כדי להשיג דבר גדול יותר. בגלל זה הפלתם את ממשלת שמיר ב-1992, רק כי הוא נענה להליכה לועידת מדריד. לא הבנתם שהוא משחק משחק פוליטי, כפי שצריך לעשות.

הפלתם את הימין והבאתם על ישראל את אוסלו ואלפי נרצחים יהודים. כן, זה גם בגללכם.

אנשי הימין הדוגמטי לא מבינים מה זה אומר סדר עדיפויות. עבור הימין הדוגמטי, קראוון בקצה גבעה שכוחת אל חשוב בדיוק כמו הבאת מדינות עצומות וחזקות לידי הבנה כללית וחובקת-כל שיהודה ושומרון זה שלנו. עבורם שתי המטרות האלו הן אותו דבר. האפשרות שאולי המטרה הראשונה מחבלת בשניה לא עולה בדעתם, כי הם הרי יודעים מה האמת (והם צודקים), והם לא רואים סיבה מדוע האמת לא תנצח, כלומר שאם זו האמת אז זה לא משנה מה אחרים חושבים.

למה הם משולים? לאותו אחד שיגיד לאשתו שהיא שמנה, כי זו האמת, ואם אומרים את האמת, הרי שזה בוודאי ימריץ אותה לעשות דיאטה ולנשוא חן יותר בעיני בעלה.

כי זו האמת, נכון? אז זהו.

מה שאנשי הימין הדוגמטי לא מבינים הוא שככל שמפלגות הימין הדוגמטי תהיינה יותר חזקות בקואליציה, כך הן תפרענה יותר לנתניהו לסובב בכחש את כל העולם ולהשיג את המטרות האמיתיות שלנו. את מי אתם רוצים שם? את בנט, שמתלהם כמו ליברמן על הריגת מאות חיילים בעזה כדי ״לנצח את החמאס״? נתניהו מנצח את החמאס בלי נפגע אחד, בחוכמה מדינית עצומה, שמערבת יחד מתנות כלכליות למדינות שכנות (מצרים מקבלת בזכות נתניהו מתנות מארה״ב, מגרמניה וכולי), מידע מודיעיני שמונע טרור במדינות האלו ומציל מנהיגים מהתערערות שלטונם, ובתמורה מקבל תמיכה שלהם נגד חמאס, ואני לא מדבר רק על מצרים. כיום כל העולם הערבי כבר לא תומך בחמאס, מקורות הכסף שלו מתייבשים אט אט. הוא מתחנן ל-15 מיליון דולר. אתם קולטים כמה זה קצת, טיפה בים?

אז את בנט תואם ליברמן אתם רוצים? מדינאי דגול שיש לו בנים יהודים לבזבז כדי להגשים את הפנטזיות שלו על ריב נהגים שבו הוא יהיה הערס?

או שאתם רוצים את פייגלין, ההזוי שטוף השנאה לנתניהו, שאת האימיילים שלו, עמוסי ההכפשות השקריות ונטולות הקשר למציאות שלו נגד נתניהו כבר לא יכולתי לקרוא מרוב בחילה? מה אתם חושבים שהוא יעשה בקואליציה, מול נתניהו ובעיקר נגדו? בכמה צורות הוא יטרפד מהלכים ערמומיים של ״פשרה״ כביכול שנועדו להשיג מטרות כבירות הרבה יותר, כמו למשל פינוי קראוון תמורת יהודה ושומרון כולו? הרי הפייגליניזם לא יכול לחשוב על ״עסקה״ כזו. הוא יקים מהומה על כל קראוון, ובתמורה נאבד את יכולת התימרון שלנו להשיג את ההישגים החשובים באמת.

שלא לדבר על התכנית הגדולה שלו להרס העם היהודי ולמיטוט הלכידות החברתית והלאומית, עם ״צבא מקצועי״ (כאילו שעכשיו הקצונה הבכירה לא מספיק מטומטמת, שאנחנו צריכים למסד את זה על ידי שהמוכשרים ילכו לשוק הפרטי והגלמים ילכו לצבא המקצועי מלכתחילה?), עם ״שיטת השוברים״ (לא מספיק לנו כבר עכשיו שכל ״מגזר״ לומד מה שבא לו, אז נהפוך גם את החינוך לקרקס שבו מפתים הורים בחרוזי זכוכית ובאופנות לימוד ״מאגניבות״ במקום ללמד אותם תכנים אמיתיים שמסבירים להם מה זה יהודי, מה זו היסטוריה יהודית, מהם ערכים יהודיים, לאן אתם חושבים שהילדים האלו יפוצו, אחרי ״חינוך שכזה״? לכל העולם ורק לא לישראל. ולא, ההורים לא יבחרו בזה ״ממילא״, זה לא הולך ככה. אם זה היה הולך ככה, אז כולם היו רזים, לא מעשנים וחוסכים לפנסיה עשרים אחוז מהמשכורת).

מה היה שם עוד, במצע הפרוגרסיבי הזה? אה, מכירת קרקעות אמיתית, לכל דיכפין. (מה נראה לכם שיקרה? עשירי העולם בעלי האינטרסים הפוליטיים, למשל שייחים מוסלמים, יקנו שכונות שלמות, ישתלטו אט אט על איזורים נרחבים במדינה, בעזרת עמותות כמובן, עם שמות ״כשרים״, ועם מתקפה על כל מי שמעז להיות גזען נגד השוק החופשי…)

כי זה העניין: כשמתפעלים מסיסמאות שנשמעות טוב, בלי לחשוב צעד אחד קדימה, אז נשארים תקועים בדמגוגיה בלי להבין שמדובר ברעיונות מטופשים והרסניים.

פייגלין, שלא עשה שום דבר לאומי ופטריוטי בכנסת כשהיה חבר כנסת בה, וגם היה חבר בעשר ועדות, כלומר ממוקם היטב, ועוד במפלגת השלטון, הוא לא באמת מי שהוא. הרעיונות שלו לקוחים ממעוז הפרוגרסיביות, והתוצאה שלהם, כפי שאני מדגים בכמה שורות בודדות, היא הרסנית לעם היהודי וללכידות הלאומית שלו.

תצביעו לענק המדיני שיש לנו, כל עוד הוא חי, אל תתפתו לדמגוגיות, לשקרים או ל״רגשות לאומיים״, שאינם אלא ריב נהגים במסווה.

נ״ב
תוכלו לראות פוסט שלי מלפני שבוע וקצת שמראה בבירור ובדיוק עד כמה פייגלין לא עשה כלום בכנסת. הפוסט הזה הכריח אותו בימים האחרונים לטעון שהוא כן עשה דברים והוא ממציא שקרים בלי הנד עפעף בכל מיני תכניות טלוויזיה וראיונות, הוא מדבר על כל מיני ״מאבקים עלומים״, שאיש לא שמע עליהם, בדיוק כמו שיאיר לפיד מעמיד פנים. נו.

מקור הפוסט:

אוסלו מת. נתניהו חנק אותו למוות בתהליך שלקח עשרים שנה, כי זה היה הזמן שהיה דרוש כדי לחנוק את התקווה הכוזבת של העולם…

Posted by Yehuda Lavi on Friday, April 5, 2019

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *