בומרנג נוסף נשלח מחקירות מיולר והפעם פוגע באובמה

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

בכיר ב- FBI: האימיילים של קלינטון נמצאו בבית הלבן של אובמה

פקיד בכיר של ה- FBI הודה, בכתב ובשבועה, כי הסוכנות מצאה את הודעות הדואר האלקטרוני של הילארי קלינטון בבית הלבן של אובמה, וספציפית במשרד הרשות המבצעת של הנשיא.

ביל פריסטאפ, עוזר מנהל חטיבת הריגול הנגדי של ה- FBI, העביר את החשיפה ל"Judicial Watch" כחלק מחשיפה על פי צו בית משפט לגילוי מסמכים בנושא הדואר האלקטרוני של קלינטון.

טום פיטון:
"האישור המדהים הזה, שעשה תחת שבועה על ידי ה- FBI, מראה כי ה- FBI של אובמה נאלץ ללכת למשרד הרשות המבצעת של נשיא אובמה בבית הלבן כדי למצוא הודעות דוא"ל שהילארי קלינטון ניסתה להשמיד או להסתיר מן העם האמריקני",…"אין פלא שהילארי קלינטון החליקה כל כך רחוק – ברק אובמה מסובך בתרמית הדואר האלקטרוני שלה".

ה- FBI גם הודה כי כמעט 49,000 הודעות דואר אלקטרוני של קלינטון נבדקו בעקבות צו חיפוש עבור החומר שלה על המחשב הנייד של אנתוני ויינר.

שופט בית המשפט המחוזי של ארצות הברית, רויס לאמברט, הורה על פקידים בכירים במחלקת המדינה של אובמה, עורכי דין ועוזרי קלינטון, כמו גם ביל פריסטאפ, ברירת פיטורים או לענות על שאלות כתובות בשבועה.

בית המשפט קבע כי מערכת הדואר האלקטרוני של קלינטון הייתה "אחת העבירות המודרניות החמורות ביותר לשקיפות ממשלתית".

פריסטאפ התבקש על ידי ״Judicial Watch״ לזהות נציגים של הילארי קלינטון, הצוות שלה לשעבר, וסוכנויות ממשלתיות שמתוך מאגריהן התקבלו הדוא"לים.

פריסטאפ הגיב עם הרשימה הבאה:

בריאן פאגליאנו, שריל מילס, הת'ר סמואלסון, יעקב סאליבן,
ג'סטין קופר.
משרד עו״ד וויליאמס & קונולי
משרד הרשות המבצעת של הנשיא
מחלקת המדינה
השירות החשאי
.
פריסטאפ העיד גם כי 48,982 מיילים נבדקו בעקבות צו על חשבון הדואר האלקטרוני של קלינטון מתוך המחשב הנייד של אנתוני ויינר, שהיה נשוי לעוזרתו של קלינטון, חומה עבדין.

כעוזר מנהל חטיבת הריגול הנגדי של ה- FBI, פריסטאפ סייע לפקח הן על הדוא"ל של קלינטון והן על חקירות הבחירות לנשיאות ב -2016. פריסטאפ העיד בתביעה נפרדת שקלינטון היתה נושא לחקירת חבר המושבעים גדול הקשור לחשבונות הדואר האלקטרוני הקשורים למכשיר הבלאקברי שלה.

World Tribune

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *