שלמה ארצי לא יכול להיות הזמר הלאומי

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

שלמה ארצי הגזים הפעם, לא מספיק שאכלנו את השירים שלו על "צמרמורת יש לי מקיפוח גם" (מעניין אם הוא התכוון לבית משפט עליון שאינו מכיל מזרחיים ימניים) ועוד טרח להוסיף על זונות פוליטיות שמזדהות עם מעוטים (מעניין אם התכוון לאוהדי הפועל בית שאן) בבחירות 2019 ארצי שבר את מחסום החלאתיות.

שלמה ארצי קם יום אחד והחליט במסגרת העיתון ידיעות אחרונות לקום ולהכין מאמר על בני גנץ עם בני גנץ, ארצי טרח לשאול שאלות בנאליות וטיפשיות המראות כי הוא למשה אידיוט שימושי, זומבי משובט של השבט הלבן, כמו כל עדר העזים – הוא הפך עצמו לחמור לבן.


זה לא חדש ששלמה ארצי תופס פוזיציה, הוא למעשה כל הזמן היה שמאל רדיקלי, מן זונה פוליטית שנעה בן שלומית אלוני לאחמד טיבי, ואין בעיה שארצי יהיה כזה, אך לימים כשהופעותיו המאוסות החלו להימכר לקהל הדתי לאומי שם הוא החל לשחק.

בשנת 1998 כאשר היה בהופעה בירושלים (באולם ולא בברכת הסולטאן) החל הקהל לבקש שירים, ארצי המופתע מצעיר דתי לאומי שקרא בשם של שיר שארצי עצמו לא זיהה "יותר מזה אנחנו לא צריכים" וארצי תהה והוסבר לו שוב "את הגשם תן רק בעתו" ושוב ארצי התמהמה עד אשר אחד מעובדי הבמה הביא לו את המילים.

נכון, ארצי יותר יותר לשיר "נה נה נה", כמו בני גנץ, מקשקש מילים מדף מסרים, אבל ארצי חטף שם סנוקרת, הוא החל לשיר את השיר מתוך הדף כיוון לא ידע את המילים ואף זייף עד שהקהל עצמו שר לבד כי הזמר היה בשוק.


מאותו יום ארצי עוד חידש את השיר מספר פעמים ואף טרח לתת לו קצב נוסף וזאת בקריצה לקהל הלאומי, אבל עכשיו כשהוא רבץ אל פתחי מפלגת כחול לבן כמו כלב המשווע לנקניקיה סרוחה מתוך פח הזבל, מוטב לארצי לבקש סליחה מחצי העם בכך שלקח צד פוליטי.








[




Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *