יד המשטרה בשוד הקנאביס?

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

מדביקה שרירותית שנערכה במקומות אפלים מובהר כי בשוד הקנאביס שנעשה בשדות "תיקון עולם" הייתה יד מכוונת, עבודה פנימית, הבעיה היא הצוות מהפנים היה שייך למשרד לביטחון פנים.

תיקון עולם הצהירו כי אין להם קנאביס והם לא יוכלו לספק את התרופה, ומה בדיוק עשה טון סחורה בתוך המחסן שלהם?


קנאביס

פעם לפני שנים רבות נערך שוד כספות בבנק, כספות פרטיות, עד היום לא מצאו כלום, הכל נעלם, ים של כסף מאלפיון העליון של מדינת ישראל הסתתר בכספות האלו, והבנקים לא ידעו מה יש בכספות האלו היות והם פרטיות, ובעלי הכספות החזיקו כסף שחור ותכשיטים במיליונים שעליהם לא הצהירו בפני שומות המס, ככה שאף אחד לא יכל להתלונן על נזק ממשי.

ובכך עשתה הסוכנות לביון מה שהיא רוצה, הכסף שהיא העלימה מן האנשים הוזרם למקומות שלא אפשר היה לתקצב אותם דרך משרדי הממשלה, ככה בשקט חלף לו השוד מבלי שאף חשוד נתפס או בכלל נחקר.

מפכל המשטרה

הנה הדפוס פעולה חוזר, שוב פעם כמות מסחרית של קנאביס יושבת לה במחסן, אף אחד לא יכול לדעת כמה יש כיוון שזה כמות שלא ברור מהיכן היגיע, הרי תיקון עולם הודיעו שהם בחוסר קנאביס ולא ניתן לספק לאזרחים את התרופה, והופ לפתע אנו שומעים כי הם נשדדו.

מצד אחד תיקון עולם אומרת אין תרופה, מצד שני הם נשדדים בטונות, מצד אחד הם לא מדווחים על הכמות שייתה במחסן, מצד שני מתקיים שוד מזויין ע"י מקצוענים.

מומחי "קונספיל" טוענים כי המשטרה תאמה את השוד עם חברת "תיקון עולם", למעשה הם יצרו מחסור למראית עין ואז טרחו להישדד ע"י גוף שיכול להשיג מהקנאביס תוצאות אדירות וטובות יותר מכסף מזומן.

הבעיה יכלה להיפטר באם מדינת ישראל תאפשר לבגירים לגדל את הקנאביס שלהם בעצמם, אבל אז הרבה אנשים כמו אהוד ברק, השוק האפור, חברות התרופות, שוטרים סוחרים, ושופטים מרשיעים על בסיס אתני יישארו חסרי עבודה.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *