בני גנץ קורא לחקור את "סכנות הביון" של ישראל, המערכת הפוליטית בתגובה "כנראה שהצדדים האפלים של אשכנזי עושים לו פירקוסים"

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

עוד ועוד הקלטות משונות של בני גנץ משוחח עם אנשים וסותר עצמו שוב ושוב, בזמן האחרון גנץ נחשף כדמות מאוד פרובלמטית בלשון המעטה הואיל והוא נחזה לגולם שקם על יוצרו, הוא צורח במיקרופונים כאחוז דיבוק שהוא "רצח ערבים", בשבוע שעבר הוא טען שנתניהו הפעיל את הרוסים כנגדו ועד עכשיו אף אחד לא טרח לתהות האם יש עניין בדבר או שגנץ פשוט איש טיפש ונאלח, סוג של קרציה שמתפתחת בערכת השלטונית לאורך שנים שיש למגרה במידית.

הערב הטיח גנץ כי יש לחקור את סכנות הביון של ישראל בנושא הטלפון הפרטי שלו אשר יכול לגרום לא להיות במצב "סחיט" טכנית, מפה נראה שבני גנץ כבר במצה שביר, מוטב לו למר בני גנץ שירגע לו עם עצמו ועם השנאה אשר מתפתחת במוחו.

בני גנץ עלול להתפרץ, אנשים לא תמיד עומדים בלחץ, כבר גדולים מבני גנץ התמוטטו להם, בין אם זה רבין ב 1967 בין אם זה גולדה ודיין ב 1973 ובין אם זה שמעון פרס ב 1981 1984 1992 1996.


שמעון פרס

בני גנץ הוא לא פלדה, הוא לא אריאל שרון שהחזיק תחת לחץ וקרס ותוך כדי קריסה עלה אולמרט שצרח לא היו מעטפות עד שנאלץ למכור נשמתו לתמונה בכלא לועס כזקן חולה, בני גנץ הוא לא הדור ההוא, בני גנץ הוא שמנת, הוא לא רועה, הוא לא פלאח, הוא לא ראש המחתרת, הוא יכול לפתע לחוש את הלחץ עולה עליו ואז להתפרק אל מול עיננו.

במערכת הפוליטית מזהים את המצוקה, אבל לא עושים דבר, במקום להוריד אותו בכבוד ולגרום לו לפנות את מקומו, הם מעלים אותו כקורבן מחנה השלום והוא בזעת אפיו סוחב את השבט הלבן אל השחיטה.

וזה עוד לפני שהגברת נאווה ג'ייקובס נוחתת

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *