פעם זה היה צ'חצ'חים ואח"כ אספסוף ובין מנשקי המזוזות למשתטחי הקברים היום יש לנו אמרה גזעית חדשה – בוטים.

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

אין דרך אחרת להציג את הכותרת הגזענית של עיתון בדיות אחרות אשר הכיל בבוקר זה אמרה גזענית שאין כדוגמתה, אחרי שדודו טופז קרא למצביעי בגין צ'חצ'חים ותיקי דיין קראה לבוחרי הימין אספסוף וגרבוז שהאשים את הימין בנישוק מזוזות הנה מגיעה הגזענות של המאה ה 21 לשיא חדש.

אם תכתוב שאתה בוחר ימין מיד יעלו עליך צבא של חוקרים בטעם רשות הסייבר של אהוד ברק, שפעל תחת חברת סייבר בשם Q, על מנת לבדוק אם אתה בוט, כן כן חברים יקרים היום יש חיקור חדש ברשת והוא נעשה למצביעי ימין.

תרשום שאתה רוצה ביבי, בנט, שקד, איתמר בן גביר ומיד ציידי הבוטים ינסו למפות אותך, אבל מה בדיוק הבעיה, הבעיה היא שכולם אמתיים, מתוך מליונים שבוחרי ימין ברשת אולי מסתובב לו איזה פרומיל זניח של אנשים אשר לא רצו לשים את תמונתם, זה לא הפריע לגנץ הבוקר לצעוק שנתניהו עושה מניפולציות על השמאל.


גנץ הפרנואיד אשר אינו מוצא את עצמו מנסה להפעיל ביחד עם המול שמואשם בשוחד לראש ממשלה כותרות גזעניות וקורא למצביעי הימין בוטים, כותרת גזענית זאת היא למעשה עוד אקט מבית היוצר של השמאל הבולשביקי, גנץ מעולם לא השמיע את דעתו אודות השוחד שמואשם נוני מוזס לראש ממשלה מכהן.

אנו לא בוטים, ידיעות אחרונות זה לאידיוטים.


Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *